utorak, 16.08.2016.

Novi ljetni post

Izgubila sam se u brojanju tjedana tijekom praznikaeek jer sam bila na moru pa se sve poremetiloyes, pa je zato ovaj novi naslov.thumbup

I tako je i prošli tjedan bio relativno dobar.thumbup

U ponedjeljak (8.8.2016.) sam se našla sa svojim bivšim.rolleyes Htio je samnom razgovarati.blabla Mogu vam reći da razgovor nije baš najbolje prošao.tuzan On ne razumije riječ "ne".nono Stalno me molio da mu da novu šansu, ali ja mu je ne mislim dati.no Bilo smo prije skoro 2 godine zajedno i za to vrijeme me je trebao preboliti, ali nije.namcor To je problem.lud Na kraju se samo pokupi o otišao, jer sam mu rekla da ne možemo biti ni prijatelji.eek Kako možeš biti prijatelj s nekim tko želi nešto više?no Ako me ikad preboli, možemo biti prijatelji, ali inače ne.yes

U srijedu (10.8.2016.) je bio dan grada u PT.yes Nisam išla ujutro gledati što ima po štandovima.zijev Išla sam samo navečer sa curama.party
MS je došla kod mene pa sam prvo išla po nju.sretan Oko 9 je SR došla kod mene i nakon što smo se MS i ja do kraja spremile, otišle smo na trg gdje je pjevala Danijela Martinović.yes Ja sam najviše plesala i skakala.lud Koncert je završio oko 23:15 i onda smo otišle do jednog kafića Locca i tamo smo bile do ponoći.tuzan Kasnije smo otišle u jedan drugi kafić na piće, ali konobar se nije udostojio doći 10 min i onda smo se ustale i otišle.namcor I onda smo sjele u jedan drugi kafić i tamo je konobaru trebalo cijelo stoljeće da dođe i onda nas je još dvaput pitao što smo naručili jer prvi put nije zapamtio.rofl Bilo nam je ludo sa tim konobarima.rofl Kasnije smo otišle do mene doma.yes Tamo smo se družile i zivkale ljude.thumbup SR je otišla malo poslije 3, a MS i ja smo zaspale oko 5 .zijev
Ujutro sam ju ja otpratila na bus.yes

Male su slično obučene, a ja sve kvarim u zelenim hlačama.smijeh

U četvrtak (11.8.2016.) sam išla sa SR u šetnju.yes Ona je morala u ljekarnu nešto kupiti.yes Kasnije smo otišle i u DM jer i tamo trebala nešto kupiti.thumbup I onda smo okolo šetale.nut

U petak (12.8.2016.) sam se našla sa AMŽ.yes Nisam ju vidjela skoro 3 tjedna.smijeh Kao i uvijek, išle smo šetati okolo.thumbup Naša šetnja nas je dovela do kupališta gdje smo imale zanimaciju gađati stvari koje su bile u vodi ili na vodi.nut Niti jedna nije uspjela pogoditi posudu koja je plutala.eek Ja sam 2 puta pogodila slamku koja je plutalayes (slamka je manja od posude, a ja sam ju uspjela pogoditi...lud), a ona je 2 puta prebacila kamen na drugu stranu rijeke (jedan dio je dosta uzak).yes
Kasnije sam se našla sa SR.thumbup Išle smo u njezin najdraži kafić zbog "zgodnog" konobara.party Tamo je bila gužva jer su svirali tamburaši.thumbup Nakon Cedevite, otišle smo prošetati gradom i završili smo na bureku.njami Samo budale kao mi jedu burek u 11 sati navečer.njami
Kupa u pozadini je bitna.thumbup

U subotu (13.8.2016.) smo išli vani.yes Trebali nas je ići 6, ali smo išli samo nas troje (SR, MT i ja).thumbup Prvo smo bili u kafiću imenom Locco, ali njima se nije svidjela glazba (jer su svirale normalne pjesme, ne narodnjacithumbup), pa smo otišli u drugi kafić na Cedevitu.party I poslije smo šetali gradom i na kraju opet završili u Loccu.namcor Neki njezin prijatelj me je htio vidjeti, pa smo morali ići tamo.no Taj lik je bio pomalo pijan, ali barem mi je znao ime.eek Pošto nismo htjeli piti s njim, on se pokupio i otišao za drugi stol.sretan Tada smo i mi otišli k meni doma.smijeh Išli smo gledati neki film, ali smo na kraju gledali crtić.smijeh Oni su skoro zaspali tamo.zijev Mislim da ni ne znaju o čemu je crtić bio.rofl Oko 2 su otišli.thumbup

U nedjelju (14.8.2016.) sam bila sa VP u šetnji.yes Ni nju jako dugo nisam vidjela.smijeh Išle smo šetati njezinim ulicama (to je na drugom kraju grada, gdje ja baš i ne znam).yes Išli smo do njezine kuće jer je htjela voditi svog nećaka.cerek On je takva slatkica, a ima samo 4 godine, skoro 5.cerek Išli smo na igralište.smijeh Nažalost, nismo bili dugo jer je on morao rano doma, jer mora rano u krevet.rolleyes

Baš smo slatkice.cerek

U ponedjeljak (15.8.2016.) sam išla sa SR u GR na zabavu povodom blagdana Velik Gospe.yes Tamo smo se družili s još jednom curom IK i kasnije došao i MT (SR-in prijatelj).smijeh One su jedno vrijeme samo plesale.yes Ja sam sjedila jer nisam imala s kim plesati, a i ne znam plesati.namcor Kasnije su išle na ringišpil.thumbup Ja se nisam vozila, jer ja ne volim te ringišpile.namcor Oko 10 je počela kiša i onda smo se svi sklonili pod šatore.eek Nažalost, kiša nije prestajala, pa smo se svi zaputili kući.tuzan

Ona je prelijepa kao i uvijekcerek, a ja sam raščupana kao i uvijek.rofl

I konačno dolazim do današnjem dana.yes Danas (16.8.2016.) sam opet bila sa SR u šetnji.nut Prošli smo pola grada (barem onog dijela u kojem se snalazimothumbup) i samo uživale.smijeh

I napokon kraj posta.yes Novi bi trebao biti u nedjelju, ako ne zaboravim.nut
Do tada, uživajte.smijeh
Pozdravwave i
Pkiss
ukiss
skiss
akiss


22:53 | Komentari (0) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.