ponedjeljak, 18.07.2016.

5. tjedan praznika

Ups...pjeva Kasnim jedan dan, ali nećete mi zamjeriti.thumbup Ovaj tjedan mi nije bio tako "zanimljiv" i buran kao ovi ostali.rolleyes Ovaj tjedan sam ja čekala da mene netko pozove na druženje, a ne ja ja druge stalno zovem.yes Već sam sam sebi dosadna.zijev

Stoga sam u ponedjeljak (11.7.2016.) sam bila kod SR.party Taj dan sam saznala da je moja sestrična GK došla u grad.eek Inače mi se uvijek javi, ali ovaj put nije.blabla I onda sam je, sasvim slučajno srela na putu do SR-ine kuće.eek Pozdravila me i sve, ali onda mi je bilo jasno zašto mi se nije javila.namcor Iz prva je nisam ni prepoznala, ali kad mi je prišla bliže, znala sam da je to ona.yes Dovela je prijateljicu iz ZG sa sobom.eek
Sa SR sam otišla šetati kao i svaki putnut, ali ovaj put se njoj baš i nije šetalo pa smo stoga otišli u kafić u kojem ja nikad nisam bila, a ona je rekla da je "dobar"party (ne znam kako kafić dobije tu titulu, ali dobro). Pridružio nam se i njezin prijatelj.thumbup SR je htjela igrati nagradnu igru od Cedevite, pa su ona i on naručili Cedevitu.party Dečka sam prvi put vidjela i mogu vam reći da nije nešto društven.namcor Rekao je da će umrijeti kada mu se mobitel isprazni.lud Tragedija...dead

Sutradan, u utorak (12.7.2016.) sam pekla palačinke pa sam pozvala SR na "druženje"party (zderanjenjami), ali sam pozvala i GK i njezinu prijateljicu EL.thumbup Druženje je odlično prošlo.yes Iskreno, očekivala sam od nje da će biti umišljena, jer je ipak ona iz većeg grada i onda sve nasprem tog izgleda kao selendra, ali cura je baš draga i drago mi je da sam ju upoznala.smijeh

U srijedu sam opet imala druženje sa SR,GK i EL.party Ovaj put smo se dogovorile da ćemo ići na Cedevitu kako bi mogle igrati nagradnu igru.yes Otišli smo u jedan kafić koji je također "dobar"rolleyes i nakon što smo čekale 5 minuta konobara, dobili smo krivo piće.eek Naime, oni nemaju Cedevitu nego samo Juicy Vitu.namcor Nažalost, nismo mogli igrati nagradnu igru.tuzan Prije dolaska smo nabacile jedan sebić i neki dečki su nam se prikrpali.naughty
Onda smo otišle u kafić koji je isto označene kao "dobar"eek (u njemu sam bila u ponedjeljak - pogledaj gorethumbup) i tamo dobile 4 Cedevite i to sa svim mogućim okusima.smijeh Najbolje od svega je bilo to što je padala kiša, pa smo do kuće sve pokisle.nut

Imamo prebrutalne face.smijeh

Ostale dane i nisam baš izlazila iz kuće.sretan Imala sam druženje sa novom prijateljicom - knjigom "5. Val".yes Tek sam pročitala 100 stranica, ali mogu vam reći da je knjiga jako dobracerek i da ne znam kako su uspjeli napraviti film po njoj.eek Prema prijašnjim iskustvima kada je neka knjiga jako dobra i pisana na ovaj način (svi događaji su opisani prema viđenju glavnog lika) teško je napraviti film koji je dobar i koji može pokazati sve što je knjiga pokazala.namcor Rekla sam da ću pogledati film kada pročitam knjigu, ali definitivno ne sama i ne po noći.yes Možda mi se i svidi.rolleyes Javim vam kada pročitam knjigu i pogledam film.thumbup

Osim druženja s knjigom, imala sam i druženja sa vlastiti mislima koje nisu bile baš najbolje.lud Ne mogu reći da sam pala u depresiju, ali mogu reći da su me jako pogodile odluke nekih ljudi.dead Možda i malo previše.cry
Znam da svako ima svoje prioritete, ali zar niti jednom ja ne mogu biti nečiji prioritet?tuzan Možda me to pogodilo, a možda me pogodilo to što ću morati biti 10 dana sama na moru i k tome još bez interneta.tuzan Meni ne treba internet, meni samo treba društvo.cry Zar tražim previše?eek Valjda da.cry

Nego da se maknemo od ovih "crnjaka"yes, moj otac je imao rođendan u četvrtak (14.7.2016.)smijeh i dobro sam se "najela i napila".party To je bilo naše malo obiteljsko druženje koje mi u zadnje vrijeme jako fali.rolleyes Prije smo stalo igrali društvene igre, kartali i ostalo, a sada više ne.eek Možda jer smo odrasliji, a možda jer više nikome nije stalo...no

Završiti ću s ovim postom prije nego što dođem na temu smrt i samoubojstva.zaliven
Nadam se da svi imate ovako "odlično" ljeto kao ja i da zapravo stvarno uživate u suncu.smijeh
Veliki pozdravwave i
Pkiss
ukiss
skiss
akiss



22:40 | Komentari (0) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.