nedjelja, 19.06.2016.

1. tjedan praznika je završio

Mogu vam reći da su mi praznici dobro počeli.smijeh Svaki dan imam neku pozitivnu aktivnost i iskustvo.yes

I tako sam započela sa ponedjeljkom.sretan Kao i uvijek, našla sam se sa MS u SK gradu.thumbup Ja sam morala ići kupiti poklon za rođendan prijatelju.rolleyes Nakon neuspješne potrage za poklonomeek otišle smo nešto popiti u njezin "najdraži" kafić.party Nakon toga sam ja otišla kući.sretan

U utorak je moja prijateljica VP imala utakmicu i AMŽ i ja smo išle je gledati.thumbup Ovaj put su pobijedili i zabili su više od 10 golova.smijeh Baš mi je bilo drago za nju.sretan Kasnije smo sve tri išle zajedno kući.sretan

U srijedu sam išla sa IB na njezinu vožnju.yes Mogu vam reći da ona odlično vozi.thumbup Iskreno, ja je iz prva nisam mogla zamisliti za volanom, ali ovo je bilo neočekivano.eek Baš mi je drago što sam išla.smijeh

U četvrtak sam prvi put ovog ljeta išla na trčanje i to sa SR.yes Otrčale smo pola nasipa jer ja nisam u formi i nisam mogla puno trčati.nut
Također sam se opet našla sa MS jer sam smislila poklon pa sam ga da morala ići naručiti.yes Napraviti ću mu majicu sa njegovim najdražim anime likom.cerek Nakon toga smo MS i ja opet otišle na piće u njezin "najdraži" kafić.party I na kraju dana sam išla kod MŽ na nokte.yes Imali smo probu, jer mi misli takve raditi za moj 18 rođendan koji je nažalost, uskoro.dead

U petak nisam išla nikuda.rolleyes Igrala je naša reprezentacija i nažalost bilo je neriješeno.eek

U subotu sam išla jedan dan na more.sretan Bila sam na Krku u Malinskoj sa svojim roditeljima i MŽ.thumbup Mogu vam reći da je bilo jako lijepo.smijeh Vrijeme je bilo dobro, more pomalo hladno, ali osvježavajuće.thumbup Uživala sam u suncu i moru.smijeh Još bolje je to što sam imala nekakvo društvo.yes Šetale smo,dodavale se loptom, plivale, kupovale.rofl Bilo nam je jako zabavno.smijeh

I tako smo došli do kraja.sretan
Već imam planove za cijeli slijedeći tjedan tako da će već slijedeće nedjelje biti novi post.naughty
Do tada uživajte.smijeh
Pozdravwave i
Pkiss
ukiss
skiss
akiss

Mi smo jako dobra djeca. Jedna sa AMŽ i VP nakon tekme.smijeh

MS je takva ljepotica.cerek

Nokti.smijeh

MŽ je dobila novi mob pa se naslikavamo.smijeh

Jedna na moru.sretan

Mž ima novi šešir.thumbup



21:01 | Komentari (2) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.