petak, 10.06.2016.

Moji "prijatelji"

Ovaj post će biti posvećen svim mojim "prijateljima".party Pošto sam ovaj cijeli tjedan išla u suknjama/haljinama u školunaughty, jako puno smo se slikali.yes Stoga evo vam par slikanut:

U ponedjeljak (6.6.2016.) sam išla ovako:

thumbup

Ako ste čitali moj prijašnji post, već sam stavila jednu sliku sa MS za ovaj dan, ali nisam stavila ove slikesretan:
"Crno-bijeli svijet" - MS cerek

Jedna slika s njom dok čekamo profesoricu 7. sat.smijeh


Zatim nam dolazi utorak
Tu izgledam kao princeza. MŽ je samnom.cerek

Još jedna sa MŽ.yes

Također sam se slikala i sa MO
Jedna dok sjedimo vani.sretan

Ona je lijepa, a meni je pobjegao pramen.eek


I tako dolazimo i do srijede.
Nažalost, tu nemam niti jednu sliku jer sam u školi bila samo 2 sata.rolleyes

I onda za četvrtak imam puno slika, jer je nas par moralo ostati na vjeronauku sedmi sat i bilo nam je dosadno dok je on zaključivao ocjene pa smo se mi slikali.party
Prva sa MS, jer je ona No. 1 cerek

Jedna sa DB prije nego što je otišla na bus.thumbup

Opet se naslikavam sa MO.rofl

Sa MS i VP čekam da nas prozove.smijeh

I jedna zajednička.sretan


I napokon dolazimo do petka (zadnjeg dana škole).
Za početak, moj outfit.cerek

Kao umjetnička.cerekcerek

MO opet u haljini, a ja sam raščupana.thumbup

I opet sa MŽ, dok sam ja raščupana.yes

Kao "coolerice" sa VP,a ja još uvijek raščupana.smijeh

I jedna zajednička.smijeh

I tako je zanimljivo prošao moj tjedan.yes Škola je završila, pa ću se sada još više družiti sa Stipom (PS4).cerek
Prošla sam sa 4.86 i jako se ponosim time. Nadam se 5.0 slijedeće godine.smijeh
Puno pozdrava i puno pusa od mene.kiss
Nadam se da će mi i ovo ljeto biti zanimljivothumbup, pogotovo jer mi je prva stvar koju moram napraviti je pročitati Zločin i kaznu.nut

Uživajte!wave


20:17 | Komentari (2) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.