utorak, 16.02.2016.

MS slavi 17 godina

I tako je i MS napokon napunila 17.party Ona sad tek ima 17, a ja ću za 4 mjeseca imati 18 godina.dead Kako je to užasno.bang Kad smo mali, jedva čekamo napuniti 18, a onda kad "odrastemo" želimo biti sve mlađi.lud

I tako sam se lijepo obukla za njezin rođendan.yes Obukla sam isto oni što sam imala na IB- inom rođendanuthumbup (pogledajte sliku iz prošlog posta). Rekla sam da ću to obući jer se njoj to jako sviđasmijeh, a ja inače ne nosim haljine.sretan Ja se inače oblačim stalno u hlače i široke majice, tako da sam danas izgledala kao ženskosretan, jer inače izgledam kao čudovište.naughty
Poklon joj nisam kupila, nego napravila.rolleyes Pošto joj je novogodišnja odluka bila da piše kako se kojeg dana osjećala, ja sam joj napravila 3 kutije (za srećusretan, tugutuzan i normalnothumbup) i onda će samo ubacivati papiriće s datumima kako se kada osjećala.yes
Najgore je to što je padala kiša, pa sam morala nositi i dvije vrećice i još kišobran.dead Čak su malo pokisle, ali neprimjetno je.thumbup Najgore je to što nas je ona susrela na putu u školu.eek
Nismo samo MŽ i ja kupile joj poklon, nego još AJ i još jedna osoba.rofl
Drago mi je da joj se svidio moj poklon, jer sam se stvarno potrudila u vezi njega.sretan
Još je bila sretna jer sam se obukla kako se njoj sviđa tj. bila sam crno bijelathumbup, a ja sam inače ljubitelj zelene i ljubičaste boje.rofl
U školi je bilo dobro.sretan Čak se uspjela izvući od odgovaranja hrvatskogeek, ali je zato mene pitao lektiru.namcor Dobila sam 5, ali svejedno me nije trebao pitati.namcor

Nadam se da i vi usrećujete ljude oko sebe.rofl
Uživajte u ovim lijepim kišnim danima.smijeh
Pozdravwave i
Pkiss
ukiss
skiss
akiss

Snjeguljica, Pepeljuga, Ariela i Fiona. smijeh



20:59 | Komentari (2) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.