ponedjeljak, 01.02.2016.

Prvi osamnaesti rođendan

Sam naslov kaže kakav zanimljivi događaj imam za ovaj post.sretan

Pošto slavljenica nije osoba koja često izlazi van u grad i opija separty, bila je ako uzbuđena zbog ovog izlaska.yes K tome, još joj je 18. rođendan pa je izlazak još bolji.rofl
Prvo smo se svi zajedno našli i otišli u restoran na pizzu.njami Prvo smo krenuli u jedan restoran, ali on je bio puneek, pa smo krenuli u drugi, ali u drugi nismo htjele ući jer nas je bilo sram.dead Na kraju smo se vratili u onaj puni restoran i sjeli na vanjski dio.yes Bilo je hladno i jako je puhalo jer je već bilo 9 sati.eek I tako smo sjedile van i jele pizzu pokrivene sa dekama koje smo našli na stolicama.smijeh
Nakon jela, krenule smo u jedan od mnogobrojnih kafića tamo.yes Kafić se zove Kelt.thumbup Cure su htjele naručiti nešto alkoholno, ali im konobar nije dao jer nemaju osamnaesttuzan, tako da smo svi naručili Sensation.thumbup Nakon što smo "popile", otišle smo prema disku, ali još nije bio otvoren.namcor Pošto smo morale još čekati, slavljenica se htjela preobuti iz štikli u tenisicethumbup, pa sam ja išla s njom. Na kraju smo završile kraj nekog parka ispod drveta.smijeh To je bila smiješna scena jer sam ja bila sagnuta i skidala sam joj štikle i obuvala joj tenisice.smijeh Vjerujem da su se ljudi oko nas dobro nasmijali.smijeh
Poslije smo išle sjesti u par do otvaranja diska.sretan
Ja sam morala ići na bus u pola 11 stoga ja nisam išla s njima u disko.namcor

Iako nismo pile i sve te gluposti, mi smo se dobro zabavile i nasmijale.rofl

Žao mi je samo što sam ja tako rano otišla i što se nismo slikale.tuzan

Veliki pozdravwave i
Pkiss
ukiss
skiss
akiss

Ja u bijelom.smijeh


Nisam znala koju da pjesmu stavim, pa sam stavila jednu od dražih pjesama slavljenice.smijeh


23:11 | Komentari (0) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.