utorak, 22.12.2015.

Domjenak u školi

U mojoj školi postoji predmet Vježbenička tvrtka koji je nama kao praksa.yes Tamo izrađujemo svu papirologiju koja se radi u tvrtcinamcor, raspolažemo novcem na žiro računusmijeh, nabavljamo sirovine za proizvodnjurolleyes, izrađujemo svoje proizvode/uslugethumbup, itd.

I tako smo zadnji sat ove godine imali domjenak.njami Svako je donio nešto.party Netko je donio grickalicenjami, netko sokoveparty, netko kekse i drugo.smijeh Čak smo naručili i pizzu.rofl

Nakon što smo se "najeli"belj, krenuli smo sa našim fotografiranjem.thumbup
Ovaj post je najviše zbog slika sa ljudima iz moje "tvrtke".smijeh

Jedna sa LL koja je skoro zaspala.rolleyeszijev

Uskočila nam je VP u kadar.thumbup

Jedna sa MO.thumbup Ovdje sam ja čak dobro ispala, a ona je uvijek divna.rolleyes

Ovaj put je MŽ ( Mala Buntovnica) uskočila u kadar.sretan

Jedna sa VM koja je prezgodnacerek i 10 cm viša.eek

Sebić sa MS i VM.smijeh

MS kaže da smo zgodne i da može na blog.cerek

Malo naslikavanje sa curama.party

MS i ja moramo slikati naš outfit.cerek

PUSAkiss
Uživajte.smijeh



21:16 | Komentari (2) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.