nedjelja, 20.12.2015.

Ludi vikend pred Božić

I evo me opet.yes Nisam već dugo pisala post.eek
U ovom postu ću vam prepričati kako mi je prošao ovaj vikend.smijeh

U petak (18. 12. 2015.) nakon škole sam opet išla na klizanje.cerek Ovaj put sam išla sa AMŽ.thumbup Ona čak ne kliže loše za osobu koja ne kliže često.yes S njom je dobro klizati zato što ona nije jedna od onih ljudi koji kližu jedan krug i veće se "umore".rofl Klizale smo malo manje od 2 sata.thumbup Nakon toga sam je djelom otpratila kući.sretan

U subotu (19. 12. 2015.) sam išla na vjenčanje.yes Već drugo ove godine.rolleyes Ovaj put sam išla na sestričnino vjenčanje.thumbup Pošto se bilo organizirano u kratkom vremenu, ja sam brzo morala smisliti što ću obući.nut Moj otac je obukao odijelo i sad mi ostali ne možemo ići kao "seljačine".lud Stoga sam ja obukla onu haljinu koju sam nosila za prošli doček nove godine.yes
Nisu se vjenčali u crkvi nego kod matičara.eek Vjenčanje je bilo kratko i slatko.cerek Nakon vjenčanja smo krenuli pokupiti baku koja nije htjela ići na vjenčanje te smo se zaputili prema njihovoj kući.zujo Tamo su već ljudi plesali.rolleyes Nakon kratkog plesa, krenuli smo s jelom.njami Nakon velike količine hrane, opet smo plesali.dead Ja ispočetka nisam htjela plesati jer su svirali narodnjacinamcor, ali kasnije su počele normalne pjesme.thumbup Tamo sam upoznala jednu skroz ludu curu (bila je pijana pa zato luda).party Ona je cura od jednog od mladoženjine braće.yes Cura je jako draga, ali je imala je neke stvarno glupe izjave zbog pijanstva.sretan
Mi smo ostali do ponoći.thumbup

U nedjelju (20. 12. 2015.) prvo smo bili pozvani na ručak kod onih istih ljudi od suboteyes jer me mom bratiću bio rođendan.party Nakon ručka i druženja, ja sam otišla na klizanje.sretan Ovaj put sa MŽ.nut Ona je jedna od osoba koje kližu jedan krug pa onda stanu.namcor Ovaj put je više klizala nego što sam očekivalaeek, ali opet sam ja većinu vremena klizala sama.tuzan Tamo je čak bio i lik koji me prošle godine (tj. ove, ali u prvom mjesecu) srušio i zabijao se u mene.tuzan Ovaj put nije, ali se zato slikao sa MŽ.thumbup

I tako ja uživam u "zimskim radostima".smijeh Nadam se da će nam i snijeg brzo.rofl
Uživajte.smijeh
Pkiss
Ukiss
Skiss
Akiss

Sa AMŽ na klizanju.thumbup Moje ljubičaste hlače su vrh.cerek

Stavila sam svijetli efekt kako bi se slika bolje vidjela.sretan

Ovo je moja obitelj.smijeh



19:52 | Komentari (0) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.