nedjelja, 13.09.2015.

Nakon škole

I prvi tjedan škole je završio.sretan Nije bio tako loš.thumbup Za početak, inače prvi dan imamo punu satnicuheadbang, ovaj put smo imali samo 4 sata.smijeh I dobili smo promjenu kod dežurstva.sretan Sad više nismo sami dežurni, nego s 1. razredimayes (kod nas idu 1. i 3., 2. i 4.), ali sad smo dežurni kraj vrataburninmad (naša škola je na 3. katu, a osnovna je ispod).tuzan
Problemi su se kasnije dogodili.eek Prvo je smrdan raspored.burninmad Piše nam da imamo dva različita obvezna predmeta u isto vrijeme što je nemoguće.dead Još uvijek čekamo da srede to.eek Nakon toga saznali smo da popis knjiga nije potpun i da još moram kupiti 5 knjiga.dead Imamo glupu tajnicu.tuzan I za kraj jedna promjena koja nas je sve iznenadila.eek Od sada imamo zrcalan rasporeddead, a to je da jedan tjedan idemo po jednom rasporedu, a drugi naopako.burninmad K tome, kad smo ujutro, svaki dan imamo nultizijev, a kad smo popodne imamo samo sedmi sat.burninmad I kako da onda ne mrzim školu!!!burninmadburninmadburninmad

Naslov je Nakon škole, jer su petak, subota i nedjelja bili puno bolji od tjedna.thumbup

U petak (11.9.2015.) bila sam s LC i PCyes (one su sestre blizankethumbup) u McDonald's-u.party One su nedavno imali rođendan, pa su nas par cura častile.njami Od svih cura, samo sam ja išla, ali nije nam bilo loše.sretan Družile smo seblabla i jele.njami Bilo mi je lijepo družiti se s njima. thumbup

U subotu (12.9.2015.) bila sam s MŽ u S gradu.sretan Ona je trebali ići kupiti još par knjiganamcor, a kasnije smo otišle u McDonald'syes (dva dana za redomthumbup). Ovaj put sam htjela probati onaj novi sendvič (Chef's burger).njami Mogu vam reći da nije lošnjami, ali problem je to što je velikeek, pa se najedeš, čak i prejedeš.eek Uzela sam salatusretan, jer sam htjela probati ju, a k tome nisam htjela uzeti krumpiriće jer oni najviše debljajulud (ovisna sam o svojim kilamalud). Nakon ukusnog ručkacerek, zaputile smo se na kolodvor čekati bus.zijev Tamo sam imala izljev smijeha.rofl MŽ je rekla nešto bezveze i ja sam se smijala dobrih pet minuta.rofl Dečko koji je sjedio do nas se čudio mom ponašanju, ali mene nije bilo briga.rofl

U nedjelju (13.9.2015.) mi je došla sestrična GK.cerek Trebala je doći i AK, ali nije jer je u subotu imala noćni životparty (bila je na rođendanuparty). Nisam GK vidjela od 4 mjeseca.no Stvarno mi ju je bilo drago vidjeti.yes K tome, dovela je Alexacerek, ali ga nije htjela šetatituzan (njen pas). Prošetale smo nasipomnut (kao i uvijek) i otišle na igralište ljuljati se.cerek Kasnije smo se našle s MŽ.thumbup Nažalost, brzo je morala ići kući.no

Mislim da bi bilo bolje kad bi bilo još mjesec dana praznika.rolleyes Ne da mi se ići u školuzijev, pogotovo ne u takvu koja nije organizirana.burninmad
Nadam se da vi imate bolja iskustva s prvim tjednom nastave.wink

Pozdravwave i
Pkiss
Ukiss
Skiss
Ikiss
Ckiss
Akiss

Moj obrok.njami

Sebić kod sam čekala MŽ.zijev

GK se divi svojim velikim rukama u sjeni.naughty



22:14 | Komentari (0) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.