subota, 11.07.2015.

Drustvo

I evo novog posta.blabla I mislila sam da ce mi ovaj tjedan biti ispunjenyes i na kraju je bio ispunjeniji nego sam ocekivalasmijeh i to je bas ono sto mi treba ovo ljeto.cerek

U utorak (7.7.2015.) sam se neocekivano nasla s VP.eek Par sati prije nego smo se nasle me je pitala jel se mozemo vidjeti.sretan Sa sobom je povela svog prekrasnog psa.cerek Tako je medencerek i mekancerek i tako bi ga uzela sebi.cerek I tako smo krenule u setnju s njim.nut Prvi cilj nam je bio otici na kupaliste da ga malo rashladimo.smijeh Ne mogu zamisliti kako je zivotinjama s krznom vruce tijekom ovog dijela godine.dead Poslije toga smo se zaputile prema slasticarnicifino i posto je pas bio s nama, nismo htjele sjesti tamo nego smo otisle u obliznji "park"thumbup i tamo ga jele.fino Cak je i on dobio malo.fino Tamo smo upoznali jednu vlasnicu prekrasnog Zlatnog Retriverayes i njezinog, kako VP kaze, zgodnog sina.smijeh Tamo smo provele vise od sat vremena samo promatrajuce pse kako se igrajucerek (barem sam ih ja promatrala, ne znam kuda je ona gledalanaughty). I ja bi rado htjela psasretan, ali moji mi ne dajutuzan jer nemam bas previse vremena zbog skole i onda se ne bi mogla "dobro" brinuti za njega.cry

U srijedu (8.7.2015.) sam isla u S grad gjde sam se nasla s MS.yes Cekala sam je malo manje od sat vremenazijev, a to sam vrijeme ubila dosadu citajuci knjigu koja se zove Princeza i grbavac.rolleyes Moj savjet vam je da je ne citate ako vas ne zanima politikazijev, jer je puno politike, zato sam i odustala citati nakon 50 strzijev, a cijela knjiga ima 150 stranica.sretan Sa MS sam isla u podragu za ocevim poklonom.nut Znala sam sta trazim, samo sam to trebala naci.yes Nakon sto sam vidjela ponudu u dvije trgovine otisle smo u gostionicu po njezinom izboru koja se nalazila na setnjici.thumbup Tamo smo sjedile oko 40 minutaparty i onda otisle prosetati.nut I moram spomenuti jedan mali incident koji se dogodio.rofl Dok smo setale, ona je vidjela jednog decka koji jos dosaduje s porukamaeek i onda se on 2 puta slucajno provezao kraj nas na biciklu.rofl Meni je to bilo presmijesnorofl, a ona je sizila.burninmad
Nakon sto sam ju malo otpratilazujo, ja sam otisla u park i sjela na ljuljacku.cerek Volim se cesto vratiti u svoje djetinjstvo i opet se igrati na igralistu.cerek Nazalost, mama me ubrzo zvala, pa sam morala krenuti prema njoj.eek Zajedno smo otisle do trgovine za cipele i tamo sam si kupila 2 sandalethumbup te si je i moja mama kupila jedne.thumbup Poslije kupnje smo se zaputile kuci.sretan

U cetvrtak (9.7.2015.) sam sa MZ isla u S gradthumbup (opet u isti grad gdje sam bila i dan prijenut). Posto sam joj pomagala pri ucenju matke i nesto malo oko engthumbup, rekla me je castiti u McDonald'su.njami Prvo smo otisle u knjiznicu s njezinom majkom i tamo si je ona dignula knjigu za koju vjerujem da je nece procitati.eek Poslije toga smo otisle u potragu za mornarskom suknjomthumbup ili suknjom na cvijetice.rolleyes Prosle smo puno trgovinadead i vecina joj se nije svidalonono ili je bilo preskupo.eek Ja sam kupila poklon svome ocu koji sam jucer gledala.thumbup I nakon dvosatnog obilazenja trgovinadead, zaputile smo se prema McDonald'su.njami Kupila mi je Happy Mealcerek i McWrap iz grckog tjedna.njami Dobila sam miniona kao igracku.cerek Preslatki mali vampiric.cerek

U petak (10.7.2015.) se nije dogodilo nista sto bi bilo vrijedno pricanjablabla, ali moram napomenuti da sam opet isla trcatinut i da sam ovaj put istrcala vise nego prosli put.smijeh Pritom sam isla s dvije cure (MZ i AMZ).yes MZ je boljelo grlodead (jer je zadnjih par dana bolesna) pa je bila otisla kuci nakon jednog odredenog vremena.eek

I tako ja provodim ove vruce ljetne dane.rofl Uz druzenje s prijateljimaparty, ucim ruski jezikcerek i od slijedeceg tjedan cu se vise uhvatiti sviranja klavira.rofl Sestra mi je donijela knjigu za pocetnike na ruskom, pa sad ucim po tome.thumbup Nadam se da cu daleko stici s time.yes A za klavirsretan, nije da ne znam svirati, cak znam i notethumbup, ali problem je u tome sto sam ja ljevak pa je meni teze svirati desnom rukomeek i onda trebam to izvjezbati.yes Nadam se da cu do kraja ljeta uspjeti.yes Javiti cu vam kako mi ide kroz daljnje postove.rolleyes

Budite pozdravljeniwave i uzivajte.smijeh
Pkiss
Ukiss
Skiss
Akiss

VP sa pesekom.cerek

Jedna u trgovini.smijeh

Jedna s mamom nakon kupnje.kiss

Jedna s MZ u McDonald'su.lud


Ovo je jedan od pjesama koju sam cula nedavno.yes Meni se svidathumbup, a vi mi recite dojmove u komentarima.sretan


23:49 | Komentari (1) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.