ponedjeljak, 17.06.2013.

Zadnji dan skole i koncert

U petak i subotu je bilo ludo.roflroflrofl Sad cu vam reci sta je bilo.thumbup
PET:
Zadnji dan skole.rofl Zavrsava 8. razz.thumbup Sa svojim sam se nasla u 7 ujutro pred skolom.zijev Prvi sat smo trebali imati matku,ali nismo.roflrofl Potpisivali smo se na zastavu.yes Onda je jedna cura donijela tortu jer joj je bio rodendan.party Jeli smo tortu i slikali se.njami Onda smo izasli van.thumbup Bili smo vani i igrali se s loptom,slikali i zezali.roflrofl Onda su se neki poceli gadati pjenom za brijanje i onda se raska derala na nas kako se mi mozemo tako ponasti.blablablabla Ja sam bjezala od njih,ali su me ipak uhvatili.nono Onda smo kasnije isli na kupaliste i tamo smo bili s jednim razredom jer smo djelili glazbu.eek Pili smo,jeli,plesali,skakali,slikali se i jos puno toga.roflroflrofl To mi je bio jedan od najboljih dana.yes Bilo je ludo i to nikada ne cu zaboraviti.rofl Sve profesore i sve ucenike bivseg 8. B .cry Ja sam isla radno doma jer mi nije bilo dobro.dead Dan prije sam jako kasljala i kihala.deaddead
SUB:
Isla sam na koncert Adastre.yes Nisu mu se bas svidjeli.namcor Nisam znala niti jednu njihovu pjesmu,a i nisi moga nigdje sjediti jer su te potjerali jer su pospremali stolove i klupe.namcor Iskreno bilo je glupo.bang Nakon sto sam ostala 2 sata tamo otisla sam kuci na pola koncerta.eek
To je to za ovaj post.wavewave Veliki mah mahmahmah i velika
Pkiss
Ukiss
Skiss
Akiss


Image and video hosting by TinyPic
S tortom.

Image and video hosting by TinyPic
Zastava.

Image and video hosting by TinyPic
ja sam malo cuvala stvari drugima. Nosila sam frendovu kapu i fotic (fotic se ne vidi).no


20:47 | Komentari (2) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.