utorak, 05.03.2013.

Nacionalni ispit

Danas sam bila na nacionalnom ispitu iz engleskom. belj Sad cu vam ispricati kako je bilo:yes
Podijeljeni smo u 3 grupe.eek Ja sam bila u prvoj grupi 14-a .eek Sjeli smo za stolove i dobili smo testove.dead Moj test uopce nije bio tezak.thumbup Svi smo imali razlicite testove.lud Ja sam skoro sve znala,a inace ne znam bas engleski.eek Kad smo zavrsili s tim testom jos smo morali pisati sastavak o necemu.dead Ja sam imala laganu temu.yes Kasnije smo dobili sokove i tortice od skole.eek Kad je test zavrsio razgovarala sam s drugim ljudima i rekli su da im nije bilo tesko, nisu imali tako lagani test kao ja.rofl
To je to za ovaj post.wavewave Htjela sam vam se samo javiti.blabla Veliki mah mahmahmah i velika
Pkiss
Ukiss
Skiss
A
kiss


Image and video hosting by TinyPic


21:35 | Komentari (0) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.