četvrtak, 14.02.2013.

Maskembal i valentinovo :)

Nisam dugo pisala post.yes U utorak je bio maskenbal u skoli i danas je valentinovo.thumbup
Maskenbal:
Trebala sam se naci s prijateljicom,ali mi je ona u zadnji cas rekla da ide s nekim drugim.burninmad Tata me odvezao i nasla sam se s J i IG.thumbup Kad je L dosla, usle smo unutra.yes J i L se nisu zamaskirale.namcor I bilo ih je sram uci u aulu.yes Mi smo prve pocele plesati i onda su svi krenuli.party Ja sam plesala u grupi s J,MN,MJ,V i J mladom sestrom.yes Skakali smo ko ludaci.rofl Kasnije je K izmislila novi ples.namcor Uzela ja moje maske s kose i prolazili su ispod (ne znam kako se zove to).namcor Kasnije su isli u vlakic.yes Jedan lik je uvijek bio blizu mene.lud Na kraju su se dijelile nagrade.yes Na trecem mjestu je bio sulejman.zijev Na drugom mjestu je bio grinc.yes I na prvom mjestu je bila…Lutaka a to sam bila ja.roflrofl Ja nisam mogla vjerovati.roflroflrofl Dobila sam veliku Dorina cokoladu od rize.roflroflroflrofl Bila sam presretna.roflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflrofl
Valentinovo:
Zelim svima sretno valentinovo.cerek Ja sam kao i svake godine sama za valentinovo.rofl Dali ste vi sami?eek Jeli vas tko iznenadio s ruzom ili cokoladom?eek Jeste li vi koga iznenadili?eek Ja sam danas isla na natjecanje i bilo je dosta dobro.yes Biologija je stvarno teska.eek Kad sam se vracala kuci, kupila sam dvije ruze.rofl Jednu za moju mamu, a drugu za moju baku.rofl Nisam znala da ce mi sestra doci kuci,pa njoj nisam kupila nista.tuzan Moja mama je bila ugodno iznenadena s time sto sam joj kupila ruzu.kiss Nadam se da je vas netko obradovao kao sto sam ja svoje.kiss
To je to za ovaj post.wavewave Veliki mah mahmahmah i velika
Pkiss
Ukiss
Skiss
Akiss


Image and video hosting by TinyPic
Ovo sam ja kao lutka. thumbup

colbie caillat bubbly


21:58 | Komentari (4) | Print | ^ |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.