utorak, 21.08.2012.

2

Sad cu vam napisati sto sam radila zadnja 2 dana.rofl
Jucer sam se isla naci sa M,A i G.thumbup Setali smo do mjesta gdje se M dogovorila da AB da ce se naci.burninmad Tamo je nazalost bio P.burninmad Tamo su se M i AB ljubili i onda su otisli setati.zijev Mi smo ih pratili i onda smo otisli na stadio i bacali im smede koje je bilo tamo.yes Kasnije smo bili tamo s njima i onda su oni prohodali.zijevzijevzijevzijevzijev Kad smo se vracali A i ja smo bacali AB-ove stvari.yes A je uzela upaljac i razbila ga.thumbup Kad smo otpratili M ostale smo kod M na soku.party Kasnije su mi A i G ispisale cijele starke (staviti cu vam starke u slijedecem postu).yes Kasnije smo isle setati kako bi svima pokazala svoje starke.lud I onda je prosao GUSTER.cerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerek Vozio se na biciklu.cerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerek Pogledali smo se i nasmijali smo se jedno drugome.cerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerek Nisam mogla doci sebi kad me je pogledao.cerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerek A,G i ja smo isle na slaviju (igraliste).yes
Danas sam se isla setati s A i G (M nije mogla jer je bila u kazni).burninmad Isle smo se setati na nasip jer sam ja morala AB-u dati pismo koje mu M salje.namcor Kasnije smo isle kod mene jer je bilo jako vruce gledati film „plausa“.yes Mogu vam reci da film i nije nesto.thumbup Kasnije smo se isle setati na slaviju (igraliste).yes Tamo su bila djeca pa smo otisle u park.yes Tamo smo se uspijele prispojiti na Internet i malo smo surfali,a kasnije smo isle na igraliste i tamo smo se igrale.thumbup Tamo sam upozlana jednog jako dragog klinca.yes Mali je i slatki (ali nije sladio od GUSTEROVOGcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerek brata).yes Kasnije smo mi morale doma i on je plakao zato sto mi odlazimo.cry
To je to za ovaj post.wavewave Veliki mah mahmahmah i velika
Pkiss
Ukiss
Skiss
Akiss


Image and video hosting by TinyPic
Predobar hotel. rofl


23:32 | Komentari (1) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.