nedjelja, 19.08.2012.

Spavanje :)

Sad cu vam ispricati sta sam radila jucer i danas.rofl
Kad sam se probudila isla sam prvo setati s G i A.rofl Kasnije poslije rucka smo isle u Sisak na razmjenu knjiga.yes Nasla sam sve knjige i nekoliko radni.yes Kasnije smo isli u McDonald's i tamo smo se spustali niz tobogan i upoznali neke klince.yes Ja sam se prvo bojala spustiti,ali kasnije je bilo super i zabavno.rofl Kad mi se sestra vratila isli smo kuci.yes Kad smo se vratili isli smo jos malo setati onda smo isle gledati film kod mene.party Kasnije smo bile malo na internetu i isle smo se spremiti spavati,ali nismo mogle zaspati.lud Oko 4 smo opet isli na komp,a kasnije smo opet isle spavati,ali nismo mogle zaspati.lud Zaspale smo sve 3 u pola 7 i probudile smo se u pola 12.namcor Kad smo doruckovale A i G su isle doma,a ja sam se posvadala sa sestrom pa smo obije bile u kazni.namcor Trebala sam se ici setati sa M,G i A,ali tata me nije pustio.cry Kasnije sam otisla i isli smo na kupaliste i kasnije na Slaviju (igraliste).yes
To je to za ovaj post.wavewave Veliki mah mahmahmah i velika
Pkiss
Ukiss
Skiss
Akiss

Image and video hosting by TinyPic


23:45 | Komentari (0) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.