četvrtak, 09.08.2012.

More

Bila sam na moru u istom mjestu kao i prosle godine.thumbup Sad cu vam ispricati sta sam radila 10 dana tamo.rofl

1.DAN:
Isli smo na more auto u 05:21.dead Na putu smo vidjeli oblake koji su zapeli za planinu (na kraju posta imate sliku).rofl Na slici izgledaju kao lavina.eek Kad smo posli tunel Sv. Rok stali smo na odmaralistu.eek Tamo je puhao strasan vjetar.yes Mislila sam da ce nas sve otpuhati.dead Kad smo dosli nismo bili u onom apartmanu nego smo bili u drugom kod istog covjeka.rofl Raspakirali smo se i isli na plazu.eek Voda je bila rashladujuca.dead Kad smo se vratili gledali smo TV (kao i obicno).thumbup Jedva sam cekala da padne mrak kako bi mogla ici spavati,jer kad spavas u nekom dugom krevetu u kojem nisi spavao kazu da ce ti se ostvariti san koji sanjas (nazalost ja nisam nista sanjala).cry

2. DAN:
Kad smo se probudili i doruckovali otisli smo na plazu i tamo smo se kupali i jeli.njami Kad smo se vratili kuci prvo smo gledali utakmicu.eek Pobjedili smo srbiju 8 razlike.roflroflroflroflroflroflroflrofl Kasnije smo se spremali za ici van.namcor Ja sam obukla smedu suknju,smedu majcu na bratele i bijele sandale.bang Kad smo izasli isli smo prvo prema gradu i puhao je vjetar pa se meni suknja stalno dizala.burninmad Setali smo rivom.eek Kasnije mom tati nije bilo dobro pa je on isao kupiti vodu na kiosk i posto sam ja pesimisticna osoba mislila sam da mu se nesto dogodilo jer se nije dugo vracao.no Kad se vratio odahnula sam.yes Isli smo kuci po rivi.eek

3. DAN:
Isli smo na plazu i kupali smo se,ali ja nisam nista jela pa mi je bilo mucno.bang Isli smo nesto jesti.njami Moj tata i ja smo narucili lignjin kolutici,a moja mama je narucila cevape.njami Tata i ja nisamo ni dobili lignjine kolutici neko samo krakove i nije bilo bas nesto,a mojoj mami su se svidjeli cevapi.njami Kasnije kad smo dosli u klubu kraj plaze i tamo je bio DJ koji je tamo nesto miksao glazbu.bang Bilo je glupo.bang Mama i ja samo se isle kupati i onda smo skuzili da pada pjena na ljude koji tamo plesu (da bar sam imala mob sa sobom jer se moja mama htjela slikati da ima za uspomenu i da njezini prijatelji vide kako se dobro provodi).burninmad Kad smo dosli kuci moj tata je isao gledati utakmicu a mama i ja smo isle u novootvoreni shoping centar.eek Tamo smo lutali po trgovinama do pola 9.namcor Stvarno je velik.rofl

4. DAN:
Isli smo na plazu.eek Kad smo dosli isli smo u grad jer smo na autobusnoj stanici trebali vidjeti kad autobus ide do nekog grada (ne mogu se sjetiti kako se zove,ali tamo je nasa teta).nono Isla sam s mamom i onda smo isli malo po trgovinama i razgledavali sta ima (zaboravila sam reci da je moj tata kupio masku kad smo isli u grad).yes Kad smo se vratili isli smo se kupati pa smo kasnije isli jesti sendvice koje smo donjeli od kuce.njaminamcor Kasnije smo tata i ja isli gledati utakmicu (HRVATSKA-MADARSKA).yes Sjeli smo u restoran i gledali utakmicu.party Narucili smo si krumpirice i sokove i uzivali.rofl Pobjedili smo 7 razlike.roflroflroflroflroflroflrofl Vratili smo se kuci i kasnije smo moj tata i ja otisli malo u grad i otisli smo na Jadranske igre.thumbup Kasnije smo malo prosetali i vratili se kuci.yes

5. DAN:
Isli smo kod tete u Turanj.eek Kad smo dosli prvo smo razgovarali,a onda smo se isli kupati na njihovu plazu.yes Zajedno smo plivali.lud U vodi su bile ribe koje grizu.dead Prvo nisam vjerovala,a kasnije je mene jedna ugrizla za nogu.eek Tamo uopce nije bilo hlada.burninmad Kad smo se vratili moj tata je poceo piti.party Mislila sam da ce se napiti i nece moci hodati,ali to se nije dogodilo (Hvala Bogu).yes Malo kasnije smo rucali.njami Posli rucka smo jeli kolace i zadrzali smo se do 9 sati.nono Odvezao nas je tetin decko.eek Kad smo isli kuci jos smo stali u jednom hotelu na pice.burninmad Dosli smo u 21:13 kuci i morali smo pozuriti jer smo u 21:30 isli u kino gledati Ice Age 4.yes Preporucam vam taj crtani film.rofl Prezakon je.roflroflroflroflroflroflrofl

6. DAN:
Kad smo se probudili isli smo na plazu.blabla Tamo smo se kupali.blabla Tamo sam vidjela jednog prezgodnog lika koji je imao predobru majcu.cerek Voda je bila hladnija nego u Turnju.tuzan Vratili smo se u 17 h kuci jer je bila utakmica (HRVATSKA-DANSKA).yes Pobjedili smo 11 razlike roflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflrofl(nisam sigurna jel 11 ili 12 razlike).namcor Kasnije smo se spremali ici u grad,jer je u gradu bila Biogradska noc.yes Bilo je puno ljudi.namcor Isli smo od jednog trga do drugog trga 3 puta i moja mama nije vise mogla hodati,a mene je bilo mucno i skoro sam pala,jer mi se vrtjelo.namcor Tata se naljutio na nas je nismo htjeli s njim setati.namcor Kasnije smo sjeli kraj nekog klauna koji je od balona radio neke stvarcice.lud Kasnije je bio laserski show.lud Kasnije su brodovi plovili i s njih se kasnije pucao vatromet.rofl Bilo je 270 brodova.eek Bilo je predobro.roflroflroflroflroflroflrofl

7. DAN:
Kad smo se digli isli smo na plazu.blabla Nismo nista posebno radili tamo,ali tamo sam vidjela opet onog zgodnog lika od jucer.cerek Kad smo se vratili kuci gladali smo film Zlatni kompas u 21.yes Nista drugo se nije dogodilo.yes

8. DAN:
Kad smo se probudili isli smo prvo u Internet kafe.yes Mama i ja smo prvo otisle u kineski s robom i ja sam si nasla jedan lijepi plavi badic s leptirom za maturalac.yes Otisli samo u Internet kafe i tamo se laptop nije htio prispojiti na internet.burninmad Kasnije smo se vratili kuci i otisli na plazu.eek Tamo nisam vidjela onog prezgodnog lika.cry Najvjerojatnije je otisao kuci ili nije bio tamo gdje je inace bio.cry Poslije kupanja otisli smo na rucak u restoran.njami Jeli smo picu s rajcicom,sirom,lukom.paprikom,sunkom i slaninom.njaminjami Narucili smo jumbo pizzu i jedva smo je pojeli.njaminjaminjami Kasnije smo je moja mama i ja potrosili plivanjem.yes Vratili smo se kuci na utakmicu (HRVATSKA-SPANJOLSKA).yes Kasnije smo isli u grad.yes Ja sam kupila poklone prijateljicama.yes Jednoj sestricni sam trazila masku za iphon 3,ali sve su bile za iphon 4,pa sam joj kupila bubamaru,sebi gustera,drugoj sestricni sam kupila registraciju za bicikl,a prijateljici kasicu u obliku kolaca.rofl

9. DAN:
Isli smo na plazu i kupali smo se.yes Moj tata je izronio 3 raka i puno skoljki.yes Kad smo se vratili kuci moj tata i ja samo isli u kino gledati „Merida Hrabra“.yes Crtiic mi se bas nije svidio i posjeca me na Legendu o medvjedu ako ste gledali.namcor

10. DAN:
Isli smo na plazu i kupali smo se.blabla Kad smo isli preseliti stvarni,jer tamo gdje smo mi bili bilo je sunce,dosla je jedan cura do mene i dala mi letak za pjena party.rofl Mama i ja samo prvo otisli slikati s pjenom,pa smo se vratili po tatu i onda smo otisli na pice.party Mama i ja smo otilse u pjenu,a tata nas je slikao.yes Kasnije sam ja sjedila i pila Cedevitu,a mama i tata su pili neko pice koje je novo.party Bilo je prefora.rofl Bili su jedni prezgodni decki,ali nazalost nisam ih slikala.cry Kad smo dolsi u apartman spremali smo se jer smo danas isli kuci.yes Moji roditelji su se sprijateljili s jednim njemcima.eek Kasnije sam ja gledala utakmicu HRVATSKA-TUNIS.yes Mi smo pobjedili Tunis 2 razlike.rofl Ali to uopce nije bilo rukomet,neko vise box.cry Utakmica je pocela u 23 i nazalos ja nisam isla na Madagaskar 3 jer sam mislila da pocinje u pola 11 i onda nebi stigla gledati od pocetka (ni ovako nisam gledala od pocetka).burninmad

11. DAN:
Spremali smo se ici kuci i oprostili smo se sa ljudima i otisli u 8:40 i stigli u 12:43 kuci.rofl Put je bio iscrpljujuci.zijev

Reci su vam odmah sto sam danas radila.namcor

Kad sam se odmorila i pripremila poklone otisla sam se naci s curama.yes G se svido poklon koji sam joj kupila isto kao i A.lud Oni su meni kupili ogrlicu sa slovom K i A je nasla jedan kamen koji je bio prekrasan.yes Kasnije smo se isli setati i onda nas je pratio neki pas i onda smo se s njim igrali dok nije dosla M i onda smo isli kod nje popiti nesto i onda smo isli malo na kupaliste i tamo sam ja vidjela GUSTERA.blablacerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerek Bila sam presretna.rofl Jos je s njim bio i njegov preslatki brat i nije mi mogao biti bolji dan.cerek Kad smo M otpratili kuci otisli smo se setati do igralista.thumbup Tamo samo se malo ljuljali i onda smo gledali starije kako igraju nogomet.yes Kasnije smo otisle kuci.namcor

To je to za ovaj post.wavewave Veliki mah mahmahmah i velika morska
Pkiss
Ukiss
Skiss
Akiss


Image and video hosting by TinyPic
To su ti obalci.

Image and video hosting by TinyPic
To je soba u kojoj su spavali moji roditelji.
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Lampa koja mi se jako svidjela.

Image and video hosting by TinyPic
Klima (sta vise reci).

Image and video hosting by TinyPic
Najlijepska slika u apartmanu.

Image and video hosting by TinyPic
Moja soba.
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Kupaona.
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Kuhinja.

Image and video hosting by TinyPic
Hodnik.

Image and video hosting by TinyPic
Bilo je pun mjesec.

Image and video hosting by TinyPic
Ovo sam si ja kupila i nazvala sam ga Gmizac (tata je dao prijedlog).

Image and video hosting by TinyPic
Pjena na pjena party-ju.

Image and video hosting by TinyPic
Mama i ja u pjeni.

Image and video hosting by TinyPic
To su Anastazija (lutka),Misi Maja (pas) i Gmizac (guster). Tri prijatelja koji su mi pravili drustvo na moru.


22:54 | Komentari (0) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.