ponedjeljak, 16.07.2012.

3 luda dana

Danas vam pise post o tome sto sam radila od subote do danas.rofl



SUBOTA:



Moj tata je slavio rodendan,pa smo imali goste. Kad sam se
probudila isla sam napisati cestitku,jer nisam stigla napisati ranije,a rekao
je da mu ne kupujemo nista.rofl Onda sam im kasnije pomogla sve pripremiti.rofl Pozvali
smo susjede i kumove koji su u susjedstvu.eek Kad su oni dosli isli smo jesti i
kasnije sam se ja igrala sa djecom,prvo na kompu,a kasnije smo se igrali sa
igrackama.thumbup Svi su se razisli u cetri.cry



NEDJELJA:



Isla sam s roditeljima u Sunju,jer se tamo odrzavala
izlozba konja i moja mama je imala tamo stand.thumbup Kad smo dosli trazili smo mamin
stand.nono Moja mama je stajala kraj standa,dok smo moja tata i ja isli malo
razgledati.thumbup Moj tata je trazi praporac i nasoa ga je tamo.thumbup I jos samo kupili
rucno izraden grb Hrvatske od drveta.rofl Onda smo dosli kod standa i s mojom mamom
djelili lutke,kornjace,zvijeze i torbe.rofl Moj tata je bio najveci biznismen.rofl
Kasnije smo isli nesto pojesti i onda smo se vratili na stand.njami Podjelili smo
sve lutke i zvijezdice,a ostale su jos 2 torbe i 2 kornjace kad smo mi isli
kuci.yes Ne znam jel to podjelio onaj covjek koji nam je pomagao.rolleyes



PONEDELJAK:



Danas sam isla s M van u setnju.rofl Tamo su kasnije dosli AB
i njegova cura (ona cura koja mi je prijetila).burninmad Prvo su samo prosli kraj nas pa
je M htjela da se pomaknemo blize njima.burninmad Onda smo otisli malo prosetati.thumbup Kad
smo se vratili M je trebala nesto razgovarati s AB i ja sam morala ici po
njega.burninmad Onda je dosla njegova cura i mi smo razgovarali s njom.blabla Nije se cinila
zlom kad smo s njom pricale danas.namcor Mislim da sam rijesila sve probleme s njom (nadam se).thumbup
Kasnije je dosao F,T i jedan klinac.yes Onda smo AB,T i ja isli traziti jednu
zmiju,ali je nismo nasli.tuzan Onda kad smo se vracali zaustavile su nas 2 zene koje
su s nama razgovarale o Bogu.thumbup AB i ja smo donekle slusali.yes Svi ostali su se
preseravali i smijali.lud Zbog toga je M zakasnila kuci.burninmad I sad ne smije nikud van
do kraja ovog tjedna pa sumnjam da cu pisati post prije nedelje.namcor



To je to za ovaj post.wavewave Veliki mah mahmahmah i velika

Pkiss



Ukiss



Skiss

Akiss

Image and video hosting by TinyPic

P.S. Kad skinem slike staviti cu vam slike standa i konja koje sam slikala.rofl


22:52 | Komentari (1) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.