nedjelja, 08.07.2012.

5 ludih dana:)

Sad cu vam ispricati sta sam radila od sri do danas.rofl
SRIJEDA:
M i ja samo prvo otisle na 3 slap po AB-a,a tamo je bio i MB i M je rekla AB da je MB rekao nekom liku da su M i AB u vezi.blabla MB i AB su se posvadali i skoro potukli.dead Kasnije smo otisli na 2 slap.yes Tamo je bila neka baba koja nije dala ljudima da se kupaju,jer je nadena vrecica u kojoj je bio mrtav pas.cry Kasnije su se svi vratili u vodu i M i AB su bili zajdeno u vodi i zvaljili se.kiss Ja snima htjela uci u vodu jer je se naoblacilo.namcor LG i A su me je stalno zezali za L (L i LG su braca) kao da smo mi zajedno,a nisamo.burninmad Ja sam im rekla da cu ih gadati kamenje.eek Oni su rekli da gadam.eek I ja sam A pogodila ravno u nos onda je on izsao iz vode i poceo trcati zamnom.dead Nazalost ulovio me je i stisnuo mi je ruku tako jako da sam ja mislila da ce mi krvotok stati.dead Onda me je on htio baciti u vodu,ali na svu srecu dosao mu je tata i rekao da me pusti na miru.rofl Onda se on vratio u vodu,a ja sam sjela vani.thumbup Nakon nekoliko minuta on je izasao iz vode,uzeo bocu vode i polio me je.burninmad Bila sam skroz mokra.burninmad Onda je dosao onaj lik kojeg sam upoznala u petak i razgovarali smo o knjizi.namcor Kad je A otisao LG mi je smisljao kako ce mi se zvati djeca koja cu imat s L-om.bang Onda je opet dosao A,ali ja sam taman bila na odlasku.yes
CETVRTAK:
Kad smo dosli M i AB su se isli kupati i zvaljiti u vodi.kiss Ja sam bila s njima i sve su pokvarili jedna cura i jedan decko kad su dosli tamo.burninmad Ta cura i taj decko su cigani (D i DS).blabla Oni su se nesto pravili vazni i tamo nesto glumili.burninmad Kad sam ja izasla iz vode izasao je i DS i htio mi je odvezati grudnjak,ali ja sam ga udarila nogom i maknuo se od mene.bang Kasnije kad smo se LG (moj prijtelj) i ja dodavali lopticom DS nam je stalno bacao lopticu u vodu i ja sam ga onda primila noktima za vrat i od onda mi se vise ne obraca hvala Bogu.thumbup Kasnije je dosao A (onaj lik od sri) i ja sam s M otisla kuci.eek
PETAK:
M i ja smo se dosle kupati ,ali smo prije toga otisle malo prosetati i za nama je na biciklu dosao AB i pitao nas kud idemo.eek Ona samo malo tamo stajali i razgovarali dok nije dosla M-ina prijateljica MZ (posto se obije zovu sa m onda sam stavila prvo slovo prezimena da se zna).yes Ja sam se s njom sprijateljila i otisle smo se kupati.yes AB je rekao da ce otici kuci,ako se svi ne idemo kupati.bang Ja nisam htjela pa me je on htjeo baciti u vodu,ali ipak sam otisla,jer bi se M naljutila na mene zasto sam joj otjerala decka.burninmad Kad sam usla u vodu AB me je povukao i ja sam zapela prstom za kamen i prst me je jako bilio i ja sam izasla iz vode.cry Kad sam izasla vidjela sam da mi prst ne stoji ravno neko da je malo uzdignut i nisam ga mogla pomaknuti.cry Ovi su reki da je slomljen (na srecu nije bio,tako je reko doktor).yes Onda su svi polako izlazili iz vode i prvo su svi sjeli na stepenice i gadali u moju torbu.burninmad Bilo je 9 kamenja i tone pjeska.burninmad Kad sam maknula torbu onda su poceli gadati mene i MB me je pokodo u slijepoocnicu,a T (MB-jev prijetelj mi je bacio pjesak u oci).cry Ja sam se rasplakala jer nisam mogla uopce gledati i uspijela sam pomocu suza izvati taj pjesak.cry M i MZ su se setale,a AB kad je vidio sto se dogodilo odmah je otisao po njih da me vode kuci.bang Kasnije su jedni drugima stavljali lisce u gace (meni su pokusali staviti u grudnjak,ali ja sam im zbrisala).yes Kasnije su se svi opet isli kupati osim mene,jer je mene jako bolio prst i jedva sam hodala.dead Onda me je MB pokusao odnesti u vodu,ali me je na kraju pustio i tako je i LG ist pokusao odvuci u vodu,ali me je i on pustio.dead Kasnije smo se LG i ja dodavali lopticom i pala je kod P (jednog lika kojeg mrzim) i on ju je stavio u gace.burninmad Ja nisam mogla vjerovati.bang Onda kad smo culi grmnjavinu svi su izasli iz vode i isli kuci.eek Dok sam ja cekala M koja se ljubila po zadnji put s AB-om pocela je kisa i ja sam otisla dok je ona jos uvijek tamo ostala.eek
SUBOTA:
Bila sam na prijateljevom rodendanu.yes Kad sam dolsa nikoga nije bilo vani pa sam mislila da nema rodendan.bang Kad sam usla unutra tamo je bilo 5 decki i 1 cura.eek Prvo su decki igrali neku ratnu igricu,a mi cure smo razgovarane.thumbup Onda sam izasla van vidjeti stence i macica.cerek Stenci su preslatki kao i macic oko kojeg sam ja stalno bila.cerekcerek Onda smo kasnije jesi picunjami,pa pucali iz zracnice.thumbup Mi cure nismo pucale pa su nas decki htjeli upucati.bang Onda smo se okomili na kos i kosarkaske lopte.eek Igrali smo sve do torte i onda smo igrali i nakon tobte.yes A onda smo se natjecali tko ce iz 9 pokusaja zabiti najvise koseva.eek Ja sam pobjedila.naughty Zabila sam 3/9,a ostali su zavili 2,1 ili 0.smijeh Onda smo isli gledati neki film.namcor Moji su po mene dosli u 9 pa sam se brzo vratila kuci.namcor
NEDJELJA:
Danas sam isla sa M na kupanje,ali tamo je nazalost bila prava cura od AB i prvo se druzila sa M i samnom,a onda kasnije nam je prijetila i ta cura je M-i je opalial dva samara.blablaburninmaddead Jedno vrijeme smo sjedili na klupi i M se rasplakala.cry Onda smo otisli po M-ine stvari jer su joj ostale tamo i ostali smo razgovarati s MB-om,F-om i T-om koji su sjedili na klupi blizu nas.eek Onda smo se natjecali tko ce pogoditi najvise kamenja u moju torbu.lud T je naravno pobjedio kao i u petak.nut Onda je MB otisao kuci,a F se otisao kupati.thumbup Mi smo onda razgovarali s T-om i kasnije smo otisli na 2 slap.eek Tamo je bio P,neka cura,MZ-in brat i lik kojeg sam upoznala prosli petak.eek Onda smo M i ja otisle kuci i ja sam ostala malo kod M na soku.party


Image and video hosting by TinyPic


23:15 | Komentari (1) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.