ponedjeljak, 28.05.2012.

NASTUPI

Evo mene opet.rofl Ja sam u cetrvtak i petak imala nastupe za skolu.rofl Bio je dan skole.rofl Stalno smo imali probe po 2 sata pa onda nisam isla na nogomet.cry Nisam vam mogla napisati post preko vikenda jer sam jedan dan pospremala,a drugi ucila je mi je ovaj tjedan paklen.burninmad Sad cu vam reci kakva je prestava bila.thumbup

Prestava je zapocela sa himnom Hrvatske i himnom nase skole. Zatim je nasa ravnateljica imala govor. Zatim jos neki ravnatelj. Onda smo poceli s programom. Prvo je kao jedna djevojcica pricala kako joj je profa iz povjesti zadala zadacu iz povjesti o njihovoj skoli. Kad je zaspala u snu joj se pojavio car Franjo. On ju je vodio kroz povjest. Prvo smo mi pjevali Odu radosti. Zatim je dosla marija Terezija i govorila o tome kako se treba izgraditi vise skola. Onda smo mi pjevali Dacku pjesmu i Vijala se bijela loza. Onda je ona napravila bal pa su neki ucenici plesali dok smo mi pjevali Sinoc sam predvecer spancirao. Kasnije je dosao car Fanjo i razgovarao je sa graditeljem o izgradnji skola. Onda smo mi pjevali Jutro. Onda smo pjevali s profesorima Moju domovinu. Zadim su malisani nastupali sa pjesmom Abeceda. Zatim su plesali neki ucenici i onda su dosli gimnasticari. I na kraju smo pjevali Jalta jalta.
To je to.wavewave Veliki mah mahmahmah i velika
Pkiss
Ukiss
Skiss
Akiss



23:10 | Komentari (4) | Print | ^ |

subota, 19.05.2012.

NOGOMET

Krenula sam na nogomet prije tjedan dana.rofl To je jedini sport u nasem gradu na koji mogu ici i cure.bang Mislim mogu ici i na rukomet,ali ja rukomet ne volim.dead Najdrazi sport mi je kosarka ali nitko ne zeli voditi i zensku kosarku.rofl Evo sad cu vam ispricati sto smo radili:thumbup
PRVI TRENING:zubo
Prvo smo igrali neku igru gdje noc lovi dan pa dan lovi noc.nut Nismo bas shvatili kako se igra.nut Onda smo vjezbali vodenje lopte i utrkivali smo se tko je najbrzi.thumbup Moja grupa je pobjedila.rofl Zatim smo igrali nogomet onako kako znamo.burninmad Neke cure igraju nogomet,a ne znaju ni pravila.burninmadheadbangmad Trebaili su barem nauciti pravila.burninmad Ja sam zabila jedan gol i pobjedili smo 1:0 JEEE!!!party
DRUGI TRENING:rolleyes
Na drugom treningu smo se se dodavali jedni drugima unutarnjom stranom noge.yes Isto smo vjezbaili vodenje.eek Onda smo igrali nogomet 5 protiv 5,6 protiv 6 i 7 protiv 7.eek U mojoj ekipi smo izgubili 2:1 .namcor
CETVRTI TRENING:belj
Nisam isla na 3 trening jer sam imala 7 sat i kisa je padala.laze Na cetvrtom treningu smo vjezbali udaranje vanjskom stranom noge.yes Onda smo se dodavali u parovima ili trojkama vanjskom stranom i kasnije smo morali izbijati loptu drugima.zubo Na kraju smo igrali nogomet.thumbup Ja sam igrala u obrani i zabila sam jedan gol.smijeh Protivnici su pukli iznad gola i to je kao bio gol.bang Onda su zabili gol kad je bio faul i to se kao vrijedilo.burninmad I onda su na kraju zabili jedan posten gol.namcor Tako da smo izgubili 3:1 po njihovom.headbang
To je to.wavewave Veliki mah mahmahmah i velika
Pkiss
Ukiss
Skiss
Akiss


Image and video hosting by TinyPic


12:21 | Komentari (3) | Print | ^ |

subota, 05.05.2012.

Krizma

Oprostite sto nisam vec dugo pisala postove,ali nisam znala o cemu bi pisala.eek Danas sam bila na sestricninoj krizmi.roflrofl Bilo je jako zabavno.roflrofl A sad cu vam reci sto sto tako radili:blabla
Ustala sam se u 06:30 jer sam morala putovati u Zagreb.zijev Isla sam sa strinom i stricem jer mojim roditeljima se nije dalo ici.burninmad Tamo smo dosli i ja sam se prvo pozdravila sam sestricnama a onda sa svima ostalima.bang Kad samo dosli prvo sto smo morali je jesti jer da se slucano ne bi srusili u crkvi.headbang Moja sestricna je imala prekrasnu svijetlo smedu haljinu na bratele i crni sako.cerek Krizmani kum joj je bio bratic koji joj je i susjed.eek U crkvi smo bili 2 sata i onda smo se vratili natrag u sestricninu kucu.zijev Kad smo dosil dolazilo je jos gostiju i onda kad su svi dosli onda smo isli rucati.njami Jeli smo juhu,francusku salatu,grah salatu,piletinu i odojak.njaminjami Kasnije smo jedi kolace i tortu.njaminjami Kasnije smo se mi mladi druzili,a odrasli su razgovarali.partyparty Meni su se sestricne potpisale na starke.thumbup Oko 4 smo krenuli nazad,ja sam opet isla sa strinom i sa stricom.thumbup Kad sam se vratila onda sam legla i zaspala.zijev
To je to za ovaj post.wavewave Veliki mah mahmahmah i velika
Pkiss
Ukiss
Skiss
A
kiss


Image and video hosting by TinyPic


23:31 | Komentari (2) | Print | ^ |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.