ponedjeljak, 02.01.2012.

Nova i klizanje

Kao sto vam naslov kaze,pricati cu vam o doceku i kako sam se danas provela na klizanju.rofl
DOCEK:
Novu sam docekala sa sestricnom.rofl Ona je mlada od mene 3 god,ali nema veze svejedno smo se provele super.rofl Ja sam imala tamno plavu haljinu sa sljokicama i tajce,a ona je imala sivu vestu i sivu trenirku.eek Prvo smo se igrale crtanja.headbang Ja sam za bozic dobila knjigu po kojoj se uci crtati svasta.headbang Kasnije smo se igrali skole.bang Kasnije smo dosle kod mene i zivcirale moju sestru i njezinog decka.roflrofl Na kraju smo otisle natrag k njoj jer njoj nije bilo dobro.tuzan Gledali smo vatromet s njezine terase.eek Bilo je super.roflthumbup Ja sam otisla kuci da ona moze ici spavati.eek Bilo je super.rofl Kako ste vi docekali novu i s kim??? thumbupthumbup
KLIZANJE:
Danas sam bila na klizanju.eek Bilo je super,cak nisam ni jednom pala.rofl Ja nikad prija nisam klizala pa je ti super kako sam klizala.rofl Tamo sam vidjela svoje prijatelje.rofl Naravno oni stalno dolaze i znaju dobro klizati.thumbup Mene je sestricna naculila jer ona svake subote ide na klizanje.yes Jedan mali klinac se zabio u mene.bang Tamo je bilo dosta ljudi,ali samo su tri decka bila zgodna.cerek Nista posebno.thumbup Bilo je zabavno,osim ozljede koju sam dobila na klizanju,moglo je i bez toga ali svejedno.rofl
To je to za ovaj post.wavewave Veliki mah mahmahmah i velika
Pkiss
Ukiss
Skiss
Akiss



P.S. Ovo mi je 50 post.
rofl


23:56 | Komentari (10) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.