nedjelja, 07.08.2011.

Koncert

Jucer sam bila na koncetru od PSIHOMODO POPA.lud Bili su super.rofl Ja sam obukla vojnicku skunju,majcu sa Sfingom,zelene starke i imala sam zelene kopcice.rofl Bila sam sva u zelenom.thumbup Na koncertu sam vidjela puno poznatih ljudi.yes Ja sam isla sa svojim roditeljima jer sam u kazni.yes Bili smo bilzu pozornice.eek Kasnije smo se maknuli i bas kad smo krenuli jedan lik se popeo na pozornicu u gacama.dead Ja sam se smijala ko luda.lud I da prvi put sam probala bambus.dead FUJ!deaddeaddead Skoro sam se izbljuvala tamo.dead Kasije smo kupili kokice i jos stajali na kraju.eek Kad je koncert zavrsio vratili smo se kuci.eek Vratili smo se u 15 min do ponoci.rofl
To je to.wavewave Veliki mah mahmahmah i velika
Pkiss
Ukiss
Skiss
A
kiss




23:17 | Komentari (0) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.