ponedjeljak, 13.06.2011.

Topusko

Danas sam isla u Topusko sa maminom skolom.yes Bilo je legendarno.rofl Upoznala sam mamine ucenice i sprijateljila se s njima.thumbup Ponavljam bilo je legendarno.roflrofl Sad cu vam ispricati sto sam tamo radila:
Ne cu vam govoriti sto je bilo na putu jer je bilo dosadno.namcor
Kad smo dosli upoznala sam se sa curama i sprijateljila sam se s njima.smokin One su bas suuuppppppeeeerrrrrrrrrr!smijeh Prvo smo se moja mam i ja presvukle i otisle ostaviti stvari.thumbup Onda smo se otisle kupati u bazen s tomoganom.zubo Ja sa nisam htjela spustat.nut Kasnije smo izasle i otisle nesto pojesti.njami Ja sam jela hamburger,a moja mama cevape.njamiIsli su i drugi profesofi iz skole.njami Kad smo pijeli otisli smo se ponovo kupati.zujo Ovaj put su me cure nagovorile da se spustam i ja sam se spustala.bang Ja sam se spustila samo tri puta.yes Sad cu vam reci zasto.zubo Prvi put su me gurali neki decki.lud Drugi put sam ih pustila pa sam se lijepo spustila.thumbup Treci put su me gurnuli i lupilu u kuk.burninmad Kasnije smo izasli i otisli popiti kavu.party Ja naravno nisam pila kavu.party Kasnije smo se vratili i suncali se.naughty Ja sam gledala kako jedna cura i profesor igraju nogomet.smijeh Kasnije smo kupili sladoled i jeli ga.fino Morali smo uskoro ici pa smo se spremali.cry Prije nego smo trebali ici dvije cure i ja smo se prosetale.thumbup Kasnije smo otisli kuci.sretan U autobusu je bilo OK!thumbup
To je to!wavewave Pisemo se kasnije!lud Veliki mah,mah!mahmah
I jedna vodena
Pkiss
Ukiss
Skiss
A
kiss


19:46 | Komentari (5) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.