petak, 10.06.2011.

Jucer smo isli na izlet.yes Isli smo u Pozegu.rofl Bilo je super. thumbupSada cu vam ispricati kako je bilo.zijev
NA PUTO DO TAMO:
U pocetku je bilo dosadno. zijevMi smo isli u autobusu na kat.rofl Mi smo bili na katu s akanima.naughty Pricali smo druzili smo se.thumbup Nista posebno.lud
U POZEGI:
Malo smo setali gradom.pjeva Onda smo stali i uzeli sladoled tko je htio.fino Ja nisam uzela.mouthwash Nije mi se uopce jeo.sretanKad smo se vracali prema busu nasoj razrednici je ispao sladoled.smijeh Mi smo se smijali ko ludi.roflsmijeh
PUT DO JANKOVCA:
Nije nam dugo trebalo do Jankovca.zijev Kad smo dosli pocela je padati kisa.burninmadMorali smo ici natrag u bus po kisobrane i kabanice.lud Ja sam imala kabanicu.namcor U njoj sam izgledala ko cudoviste.bang Tako smo gledali prezentaciju o parku prirode Jankovac.zijev
Poslije je prestala padati kisa i krenuli smo prema Jankovcu.puknucu
U JANKOVCU:
Kad smo dosli porvo smo isli jesti.njami Jeli smo gulas.njaminjami Bilo je SUPER! thumbuproflNeki koji ne vole gulas su jeli pohance.njami Kasnije smo bili vani i igrali se.rolleyesMoji iz razreda su igrali bocu izazova(npr. lupi nekoga po guzici…).ludlud Ja nisam igrala jer je to glupo.lud Kasnije smo isli gledati slapove „skakavac“. roflMeni su bas fora.roflrofl Jako smo se odmorili dok smo se vracali nazad.dead Bilo je grozno.deaddead Kasnije smo isli do izvora ali ne mogu se sjetiti kao se zvala rijeka.lud Vidjeli smo i grob grofa Draskovica.thumbup Postoji jedna legenda o njemu.eek Kasnije smo se vratili i isli si nesto kupiti za uspomenu.hrvatska Ja sebi nisam nista kupila.bang Neki su si kupili olovke, zlice za med, med itd.zijev Onda smo isli kuci.rofl Svi smo bili umorni.dead
PUT NAZAD:
Bilo je legendarno.yesrofl Svi smo se veseliliparty,nazalost mene je na pocetk puta bolila glava pa se nisam druzila sa drugima.namcor Kasnije sam se druzila.party Smijeali smo serofl ,pricali pricezaliven,jeli nesto.njami Bilo je tu svacega.eek Vratila sam se kuci u 10 sati. deadOtisla na fejs i nije i se dalo pisati post jer sam bila umorna i sutra u jutro sam imalia skoli.deadburninmadheadbangmad
To je to za ovaj post. mahmahVidmo i cujemo se kasnije.wavewave
Pkiss
Ukiss
Skiss
A
kiss

A sad jedna mala prica:

Pra povjesna vjeverica je isla do svog zira po jakoj mecavi.



Kada je mecava prestala pra povjesna vjeverica je bila prekrivena snijegom.


Nakon milijun godina pra povjesna vjeverica je dosla do otoka zaledena sa svojim zirom.Kad se led otopio ona je bila slobodna.

THE END!


22:21 | Komentari (5) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.