četvrtak, 28.04.2011.

Digimoni 3


[/IMG]

Uploaded with ImageShack.us
Treca sezona Digimona!yesMog najdrazeg crtica!thumbupSada cu vam ukratko napisati sto se tamo dogada:zijev
Na pocetku su bila tri trenera!eek Rika,Henry i Takato!smijehTakoato ima Gulimona!naughty Henry ima terijamona!naughty Rika ima Renamona! eekKasnije dolaze jos trenera ali sam zaboravila kako se zovu!headbang Bila su jos dva decka i dvije cura!burninmad Jedna cura se zove Jery i ima Leomona!belj Jos dolazi i Henryova sestra!roflKoja ima slicnog Digimona kao i Henry!roflrofl
U ovoj sezoni oni igu spasiti Digi-zemljom od zlog Digimona koji hoce njom zavladati!mad Njih osmero to nedopustaju pa zato su otisli u Digi-zemlju zaustaviti ga!deadNaravno upadali su u borbe i zamke!deaddead
Naj lik mi je Rika!yes Ona u crticu ima iste osobine kao i ja!yesTo je to!yes


[/IMG]

Uploaded with ImageShack.us

To su Takato i Gulimon!

[/IMG]

Uploaded with ImageShack.us
To su Henry i Terijamon!

[/IMG]

Uploaded with ImageShack.us
To su Rika i Renamon!


21:31 | Komentari (20) | Print | ^ |

SRETAN USKRS

Nisam dugo bila na blogu pa van nisam cestitala Uskrs tko ga slav!Sretan Uskrd sa zakasnjenjem!To je to nada mi se vise pisati pisati cu vam kad mi se bude dalo!


21:20 | Komentari (0) | Print | ^ |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.