subota, 23.10.2010.

Nastup

Danas smo imali zbor (nastup).eekBilo je dobro i lose.sretantuzanTrebali smo doci u cetri sata.madImali smo probu i to sa violinistima.bangJoj!!!!headbangBili smo u crkvi i tamo pjevali.headbangheadbangZatim smo otisli se malo odmoriti i onda smo opet vjezbali.madburninmadPjevali smo:Ostani s nama,Godisnja doba,Blize,o Boze moj i Milost.roflNajgora je bila Blize,o Boze moj.blablaPromjenili su je dan prije nastupa.puknucuDva puta smo je probali i vec smo trebali nastupati.puknucuGrozno!!!headbang
Nastup je bio OK!thumbupJako smo falsali,al sta se moze.blablaNeke bake i djedovi su se sa rasplakali,jer je Blize,o Boze tuzna pjesma.crycryI ja sam se sjetila svoje pokojne bake.cryMalo je falilo da se i ja rasplacem!cryAl OK!thumbupMilost smo pjevali sa drugim zborom.blablablablaOni su bili glasniji,jer su svi bili punoljetni.nutSad barem tri dana necu moc pricat.zalivenGrlo me uzasno ubija.bang
OK!thumbupTo je sve.eekVidimo se i cujemo kad budem mogla pricat!mahwave
Pkiss
Ukiss
Skiss
A
kiss


20:12 | Komentari (5) | Print | ^ |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.