nedjelja, 13.01.2008.

Mica Cupica

Image Hosted by ImageShack.us


Ovo je moja maca Luna. Ona se voli igrati. Kad mi rucamo, stalno skace na kutnu klupumad. Ona spava u sobi moje Bake Ane. Ona je bijele boje. Lovi vrapce i miseve. Donjela nam je 2 vrapca i 12 miseva. Cupica je vrlo mekana. Spava na fotelji. Ovo je bilo sve sto cu vam reci o mojoj mici Cupici i dovidenja do sljedeceg postawave.


20:21 | Komentari (15) | Print | ^ |

četvrtak, 10.01.2008.

Moj prvi post

Ja sam Agata, a zovu me Egiwave. Ovo mi je ovo prvi blog, molim da mi ne pišete puno komentara. Mislim puno previse. Ipak idem u 3. razred. i to bibilo to za prvi post. citamo se kasnijewave!

Image Hosted by ImageShack.us


22:24 | Komentari (17) | Print | ^ |

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.