petak, 03.10.2008.

Datumi

Iako i sam teško odoljevam obljetničkom interesu za ovo ili ono ili ove ili one, ne volim baš previše hodati po skupovima koji se prigodno organiziraju uz neke datume. Na njima se u pravilu uz obljetničare najčešće okupljaju oni iz moje “političke klase”, koji se nađu pozvanim nešto općenito promrmoriti, neiskreno obljetničarima svašta obećati i sutra zaboraviti. Ipak,ima takvih događaja koji mogu biti vrlo ugodni i nikako nužno prigodničarsko formalni. Na takva sam dva događaja prisustvovao u protekla dva dana, koji su svakako vrijedni spomena, kako zbog spontanosti i dobrog osjećaja a ponajprije ljudi koje sam tamo sreo.

Dan starijih osoba


Image and video hosting by TinyPic

Jučer je bio međunarodni Dan starijih osoba, kada su se posvuda organizirali hepeninzi na kojima se tepalo umirovljenicima, suosjećalo s njihovim teškim socijalnim položajem, niskim mirovinama, društvenom marginalizacijom i tome slično. I sisački Forum seniora SDP-a, organizirao je skromno druženje, kratko predavanje dr. Branke Sedić, naše agilne članice, o prevenciji gripe, dok je dr. Vesna Vidović mjerila tlak i zajedno sa dr. Kolićem živahno raspravljala s našim penzićima o njihovim boljeticama.
Iako prigodno, bilo je ugodno, ali i korisno čuti njihova razmišljanja o tome što bi se moglo i što bi se trebalo učiniti u gradu Sisku, da se položaj starijih donekle popravi. Vrijedna je i skromnost tih prijedloga i njihova ostvarivost i obvezao sam se vrlo ozbiljno ugraditi te prijedloge u naš izborni program. O kojima se prijedlozima radi, na vrijeme ću se oglasiti i na ovome blogu, a sad ih bilježim kao svojevrsni podsjetnik na obećanja koja sam dao.

Bajram šerif mubarek olsun


Image and video hosting by TinyPic

Ovu sam čestitku večeras nebrojeno puta izgovorio i čuo na već tradicionalnom 7.Sisačkom Bajramskom koncertu, koji se večeras održao u Kristalnoj kocki vedrine. Prepuna dvorana, svečana i vesela atmosfera u prepunoj dvorani, još jednom potvrđuju da je bošnjačka zajednica u Sisku odlično organizirana, i još bolje integrirana u društveni život grada.

Napuštajući žestoku saborsku raspravu o stanju sigurnosti, veselio sam se susretu sa ljudima s kojima dijelim dugogodišnje poznanstvo i suradnju na raznim poslovima i u raznim vremenima. Susrećem i moje ratne drugove i prisjećam se doista zapaženog sudjelovanja Muslimana i Bošnjaka u Domovinskom ratu. U mojoj, 120-toj brigadi ih je bilo oko 9%, gotovo dvostruko više od učešća u strukturi stanovnika. Ipak, najviše sam se veselio sevdalinkama i ilahijama, čega je bilo u izobilju, kako na koncertu, tako i na druženju i večeri s koje sam se upravo vratio. U jednom sam se trenutku pridružio u pjesmi sjajnom pjevaču sevdalinki, našem siščaninu Mehmedu Goraždi, što je mene silno veselilo, sasvim sigurno, više no one koji su me morali slušati.

Davorko Vidović
03.10.2008. u 13:06

<< Arhiva >>