nedjelja, 07.09.2008.

Autocesta okreće smjer!Sad vam to nije nebuloza!

Negdje između farse i tragedije bismo mogli smjestiti priču o autocesti Zagreb-Sisak, ili obrnuto. Naime, volio bih da nam neki od čitetelja ovoga bloga pomogne i da pokuša preko pretraživača naših novina pobrojati svu gomilu članaka o toj cesti u proteklih deset godina, a još više učestalost napisa u susret nekih izbora. Bilo bi zanimljivo napraviti i analizu sadržaja i valove optimizma u vezi njene izgradnje svaki puta uoči izbora. Izgradnju te ceste, koja Siščanima toliko znači uspjeli su dovesti do karikature i potpune neozbiljnosti. U petak se ponovno pojavio u “Večernjaku” opsežan tekst o tobožnjem početku izgradnje od Siska. Željni bilo kakvih pomaka, čitamo i gutamo svaku vijest o toj cesti i svaki puta vjerujemo da se ipak misli ozbiljno, i u toj želji mnogi previde i takve sitnice da npr. nema još nikakvog projekta za dionicu od Siska do Lekenika, da samim time nema ni dozvola, da nitko nije otkupio zemljište, pa čak ni kontaktirao potencijalne vlasnike o otkupu i sl. Drugim riječima, opet balon, lizaljka i šarena laž koja bi trebala stvoriti iluziju da se nešto radi i ipak kreće.
Na ovome sam blogu u nekoliko navrata pisao o tim lagarijama i obmanama, svaki puta misleći da, više neću, ali sada znam da hoću, jer će ta cesta još godinama zabavljati generacije Siščana. A razočaranje i dešperacija će biti svaki puta veći.
Ali da se vratim ideji da se cesta istovremeno počne graditi i od Siska.
Svake sam godine doslovno baš to tražio kao zastupnik u Saboru, ali su mi svaki puta rekli da pričam gluposti. Sjetite se (prelistajte novine iz 4. Mjeseca 2005.), kako sam pred Odranskim mostom, u nazočnosti svih sisačkih novinara, to isto tražio zajedno sa Čačićem i reakcija, od strane ondašnjih i (nažalost) sadašnjih gradskih struktura. Odmah su organizirali pressicu i moj prijedlog ismijali kao nebulozu. A danas ne trepnuvši okom, čak koristeći i moj rječnik u argumentaciji (“u Sisak se ne ulazi nego uvlači”), besramno su spremni priložiti svojoj vjerodostojnosti taj prijedlog, nakon što ga ni Šuker više nije mogao bez argumenata odbijati. I eto, ministarstvo Zaštite okoliša je izdalo lokacijsku dozvolu za moguću gradnju trase od Siska do Lekenika. A što se čekalo toliko godina, jer se zna da će se do početka (ne završetka) gradnje trebati čekati još mnogo duže?

Davorko Vidović
07.09.2008. u 01:34

<< Arhiva >>