ponedjeljak, 23.05.2005.

Postoje i časni i pošteni ljudi koji nisu na prodaju

Na izmaku još jednoga dana, osjećam se istovremeno i umorno i poletno. Umorno zbog doista vrlo brojnih kontakata, razgovora, dogovora i cjelodnevne aktivnosti, a poletno jer osjećam da se budi entuzijazam kod ljudi i da se spremnost za promjene sve više artikulira u suvisao plan akcije. Upravo sam detaljno proučavao Statut Grada i zakone o lokalnoj upravi i nalazim potrebu da te akte prilagodimo našim akcijskim potrebama i da se organiziramo za što efikasniju gradsku upravu.
Nažalost, i danas informacija o službenom audiju gradonačelnika koji obilazi naše vijećnike u potrazi za potencijalnim prebjezima. Tužno i nakaradno. U iole normalnoj sredini, kada jedna stranka ili koalicija pobjedi i ostavi drugoga po uspjehu za 15%, najnormalnija je reakcija toga drugoga, da smjesta, iste minute, nazove pobjednika i čestita na uspjehu. Ali ovdje, zaboga, mračnjaštvo i politička zlosila i zlovolja vode dosadašnje nositelje lokalne vlasti na obični prostakluk i političku bezobraštinu. Ali zaboravljaju da svi nisu kao oni, i da postoje časni i odgovornio ljudi, koji nisu na prodaju kao oni.
Danas sam se nakratko našao i sa mojim zagrebačkim prijateljima i bilo mi je zanimljivo čuti njihova razmišljanja o Sisku. Moramo realizirati moju ideju o formiranju Društva prijatelja Siska. Puno je sjajnih ljudi koji su vezani za ovaj grad, žele pomoći, a ne žive ovdje.

Davorko Vidović
23.05.2005. u 23:58

<< Arhiva >>