nedjelja, 22.05.2005.

Misija a ne funkcija

Pozdravljam poštovane blogere i kao što vidite nastavljam. Istina, vjerojatno će teško biti održati tempo svakodnevnog pisanja postova, ali ja ću nastojati. Vesele me komentari i pažljivo ih čitam, ali sam još nespretan u odgovaranju, a i na računalo se ne kačim baš svaki čas. Imam i pametni mobić kojim mogu na internet, pa i preko dana svratim na moj blog, ali najčešće nemam vremena pisati. Možete zamisliti koliko sam si strahovitog posla natovario na glavu. Za mene je posao gradonačelnika misija, poziv i izazov , a ne funkcija od četiri godine. Neću se zadovoljiti „dobrim“ poslom i uspješnim mandatom. Sisak nema vremena za prosječno dobre, moramo napraviti velike iskorake. I to ne samo zbog velikih očekivanja građana. Oni su svojim neizlaskom, ili slabim izlaskom na izbore, pokazali da nikome od nas baš ne vjeruju previše, pa niti ne očekuju previše. Bit će jako važno razbijati cinizam i nevjericu u vlastite snage i mogućnosti. Ovaj grad stvarno treba probuditi. Optimist sam. Ovih sam dana imao nekoliko potencijalno vrlo značajnih susreta koji najavljuju mogućnosti projekata u zapošljavanju. Skupljam ljude! Vesele me mladi i pametni Siščani koji prepoznaju mogućnosti novog početka. Imam tremu pred njihovim očekivanjima. Ne smijemo ih razočarati! Čeka nas ogroman posao, a ovi čekaju s konstituiranjem gradskog vijeća i bojim se da ćemo izgubiti puno vremena u tom interegnumu i tom bavljenju samih sa sobom. Vidim da su u gradu svi prestali raditi, uglavnom plašeći jedni druge zločestim osvetnicima koji će eto doći i sve rastjerati. Šire paniku umjesto da rade i pripremaju primopredaju, kako bi se što prije nastavili započeti poslovi i započeli novi projekti. Bit će promjena, ali prvenstveno u stilu i načinu vođenja grada, u odgovornosti, u idejama, entuzijazmu i predanosti poslu. Tko želi raditi, dobro je došao bez obzira na svoje stranačko opredjeljenje.
Inače, današnji sam dan proveo relativno mirno. Ujutro ,neplanirani odlazak u Petrinju, pa intervju za „Novi sisački tjednik“, pa sastanak sa S., a predvečer Darko, Kristina i Danijel. U međuvremenu, uređujem moj vrt i radujem se svakoj biljci, a divne su i bujne. Jučer sam ga i osvijetlio, pa je pravi gušt sada sjediti na terasi i pisati, a gore, na nebu i zlatna Luna. Samo da mi je više vremena biti sa mojim curama, pa i sa dragim knjigama ili filmovima ili glazbom.

Davorko Vidović
22.05.2005. u 23:05

<< Arhiva >>