srijeda, 04.05.2005.

O blogu

Jutros na brzinu pregledavam moj blog. Moram priznati da mi se stvar dopala i hvala Bojanu da me ngovorio da se upustim u avanturu blogarenja. Nikada nisam pisao dnevnik, a kamoli javni. Ali, sve živ čovjek doživi i proba, ako ima petlje. Hvala i komentatorima, i onima koji hvale i onima koji kude.OK je da podjelimo razmišljanja!
Pita me jedan bloger hocu li nastaviti i nakon izbora. Iskreno: ne znam. Možda hoću, a možda i ne. Ali nekakav dnevnik ću voditi. Korisno je to i za sistematiziranje vlastitih misli, a može biti zgodno svjedočenje o vlastitom životu.
Drugom blogeru odgovaram: Uopće nisam u životu, nažalost, izgradio niti jednu kuću. Ovu u kojoj živim sam nasljedio od roditelja i prije tri godine počeo obnavljati od krova. A sto se tiče radnika, zaboga, zar bi stvarno pomislili da bi socijalni radnici i defektolozi mogli biti angažirani u građevinskoj operativi. Ne nasjedajte bedastoćama.

Davorko Vidović
04.05.2005. u 08:22

<< Arhiva >>