Forma viva

17 siječanj 2021

Evo nas u Novoj godini, novom mjestu prebivališta. Lijepo je i mirno, vani pada snijeg i čini me sretnom. U prošloj godini se nisam dovoljno javljala, bavila sam se brojevima a ne riječima. Mogu iskreno reći da su mi riječi draže. Proputovala sam uzduž i poprijeko otoke, gradove i države.

Jesen sam provela u Portorožu, radno. Volim taj dio Slovenije, od Portoroža preko Lucije do Pirana ( malena ali divna mjesta).
Budući da, Slovenija ima stroge epidemiološke mjere koje osobno po mom mišljenju nemaju smisla ( od nošenja maski na svježem zraku i policijski sat od 21 do 06 h ujutro, mjesecima sve zatvoreno od restorana, kafića i trgovina, muzeja itd...) jedino sam mogla šetati niz obalu i prošetati parkom.

Slike koje slijede su iz Portoroškog parka koji se zove Forma Viva. Volim skulpture i svakoj nadjenem ime ili opis.


Muškarac u shvaćanju života


put koji vodi u izbavljenje


kraljev krevet za šefa


začarani krug povjerenja


zbog ove bih mogla završiti u pržunu


ženska jajašca u predmenopauzi ( tako se osjećaju moja)


prijateljica Slovenka


i za kraj šetnje, šefove zapečene jakobove kapice ( capesante) njami


Oznake: Skulpture, park, PORTOROŽ