Ona zna

26 travanj 2022

Ona zna
da bude dobra prema sebi,
zna kako
ide dalje.
Utihnuli anđeo u njoj ne spava

zna ona da ugodi sebi
prema svom štimungu,
dozvoli sebi
tračak ženske gluposti
koja će koštati

duplo će da plati
zna ona
i dalje je nije briga za to.


Igra je to.

Oznake: život je putovanje, igra duša

Odanost

22 travanj 2022

Od svih prioriteta u životu,
ona mi je najvažnija. U bilo kojem aspektu života.

Uz tebe sam, bez obzira na stanje odnosa. Zato što imaš moje povjerenje i poštovanje.
Možemo se ne slagati u razmišljanju, stavu al ipak ću biti uz tebe i neću pljunuti na naš odnos.
Onog trenutka kad osjetim vrške vilice koje su mi upućene, kraj je priče.
Nema ljutnje, svađe i rasprave. Zvono je odzvonilo.

Koji su vaši prioriteti?.


Oznake: prioritetno povjerenje, odanost

Da sam mogla

20 travanj 2022

Da sam mogla da biram
izabrala bih da si dobro

da sam mogla da biram
bio bi sretan i nasmijan

e da sam mogla,,,
sad bi bio na pragu pedesetih,
imao bi svoju gitaru,
djecu i mene.

da sam mogla da biram


Oznake: 95-te, happy birhday

Subotom uvečer

10 travanj 2022

Mi žene.
Nazdravljamo životu,

Oznake: prijatelji su obitelj, mi

Na razgovorima za posao

05 travanj 2022

Od kad sam popričala sa sobom i odlučila ostati Tamo gdje je sve po mom, krenula sam obilaziti potencijalne hrvatske poslodavce.
Mogu vam reći, doista zanimljivo i nadasve interesantno. Kao na vašaru.
Od samih razgovora, pitanja i prijedloga.


-"Što biste naveli da s vama nije u redu?"
- "Lažete li često?"
-"Je l' biste odradili probni rok bez plaćene naknade za rad?"
-"Biste li odrezali kosu, ako to zahtjeva vaš poslodavac?"
-"Smatrate li se starijom osobom?"
-"Gdje se vidite za pet godina?"........... i tako dalje........


Ništa čudno, van granica Lijepe naše ( u našoj blizini) nije ništa manje zanimljivo. Ipak, smo mi potekli iz istog legla. Ako ću već biti u leglu, nek budem u svom krevetu.


Ako vas zanimaju odgovori na pitanja iznad, fotografija ispod će sve reći.


( preuzeta s interneta)

Oznake: rad i samo rad, nek budem na stupu srama