Pilula za sreću

26 lipanj 2022

Znaš,
kad su tvoje perle zasuzile
otišao si,

otišao si da nađeš
dio sreće
tamo gdje je nema

mislio si da će pomoći
pilula za sreću

nisam ti uspjela reći
da sam bila u potrazi za njom.
Obišla sam sva divna mjesta,
otoke, vidikovce,
osamljene ulice
i neznane ljude.

Nema je. Nisam ju pronašla.

Nisam ti stigla reći,
da je pilula u meni, u tebi
u nama svima.
U djeliću našeg ošita.

I što sad? Gdje si otišao?
Kome treba nesretan čovjek.

nisam ti stigla reći
da nismo svi rođeni da
budemo sretni.


Gdje se rastopila pilula.

Oznake: pilule, sreće

A tebe nema

17 lipanj 2022


Nema te tu da hodaš po ovom
užeglom betonu

Nema te tu da
budeš pored mene
i kažeš mi
Mala, više se smij,

nema te da
zapališ cigaru
i nabaciš onaj tvoj osmijeh
iz kuta lijeve usne

Nema te
i nitko tu ne može ništa

Jedino mogu
da te osjetim...
u vrelini osječkoga ljeta,
u zvuku Crvene jabuke
I mirisu dinje

Osjetiš li njezin miris?
Osjetiš li mene.

Izblijedio si,
hvatam se za slamke
i tražim znak tebe
A tebe nema
i nema veze što ti je rođeni dan
svijeća vječno gori.

Pojest ću danas dinju
Nek miriše na nas.
U meni.

Oznake: Samo duhovi, prošlosti

Bljedolika

05 lipanj 2022

Prvi put sam čula za taj naziv, tamo početkom devedesetih. Prijatelj me pred društvom nazvao "bljedolikom". Naravno, svi su se smijali, osim mene. Dan danas mi nije smiješno, matere mi.
Da se razumijemo, ja sam rođena sedamdesetih godina prošlog stoljeća. S obzirom, da nismo imali Google, nisam mogla vidjeti odmah što ta riječ znači. Morala sam se raspitati odakle i čemu taj naziv, za ljude bijelog lica. Riječ mi je bila bljak.

S godinama sam probala prirodno potamnjeti, solarij, sprejevi za tamnjenje, na kraju sam isprobala spray tan. Ništa nije pomoglo osim spray tana i to u određenim mjesecima. Realno, nije za teške vrućine jer izgledate kao izmiješana čokolada s vanilijom, mjestimično.
Sve ostale opcije, dovele su do teškog crvenila. Ponekad sam imala osjećaj kao da sam pile na maslacu.

Iako sam s godinama prihvatila taj svoj aristokratski ten, nije mi lako kad osvane lipanj i moje noge krenu da bliješte u prometu. Iznova komentiranja "odraslih" ljudi.
"Kad ćeš na more, ahaaaa bila si na moru, na kojem to? Možda, južnom polu?: Pogledaj mene, ja baš primam boju. Idi se, ženo, sunčati.

Ma daj, ozbiljno?! Bljuc. Kako im ne dosadi se ponavljati, iz godine u godinu.
Daj, ženo, odi si na Wikipediju prije nego otvoriš usta.

Nicole Kidman, obožavam te. Samo što ja nisam Nicole a ni KIdman.

Oznake: bljedolika, ljudi bijelog lica