Kome zvona zvone

13 srpanj 2022

Na današnji dan prije šest godina, život mi se pokrenuo iz korijena. Ništa nije izgorjelo samo je procvjetalo iz ničega. Sjedila sam na krčkoj plaži i bila na korak pri odustajanju od apsurda tadašnjeg života. Istog tog popodneva dobila sam svoje Zašto.
Tijekom ovih šest godina prolazila sam i padala na istim ispita života. Ponekad s osmijehom na licu a ponekad s kišom oblaka. Ono u čemu sam najviše prolazila je vrisak iz dubine.
Kad bacim osvrt na sve, mogu reći da sam više dobila nego što sam izgubila. Osjećaj nagrađenosti se ne može mjeriti s ničim.
Vizija hodanja na zemlji je u potpunosti drukčija. Više gledam nego što slušam. Slika je kristalno jasnija. Osjećaj u meni je izmjenjiv prema situaciji, proces življenja je čudesan.


Nije bitno kakvo je vrijeme vani, hoće li euro biti provodljiv, kolika je cijena goriva, lažu li nas na televiziji.... sve te nebitne stvari koje nisu u našim rukama. U našim rukama je naš život koji treba oblikovati, u život ili zatvor.


Zahvalna, pa nek zvona zvone kad trebaju zvoniti.

Oznake: zvona života, ljeto 2016, život

8/10

07 srpanj 2022

Jučer je na društvenim stranicama izašao članak "Koliko ste zadovoljni na skali od 1 do 10 sa sadašnjim radnim mjestom" Mjeri se zadovoljstvo i nezadovoljstvo Hrvata na poslu.
Moj odgovor je bio 8. Prijateljica je bila začuđena s mojom visokom ocjenom, pa sam bacila analizu na svoj radni vijek. Ipak, govorimo o 22 i nešto sitno godina radnom vijeka.
Za tri firme koje sam radila nisam bila uopće plaćena, proglasile su stečaj. Legalna krađa, sve po zakonu.
U ostalima nije bilo toliko loše. Ne možeš birati s kim ćeš raditi. Radna okolina je jedna od važnih čimbenika, barem na mom popisu. Da se ne zadržavam na prošlosti, vratimo se u sadašnjost.


Osmicu kao ocjenu dala sam sadašnjoj radnoj okolini u kojoj se nalazim. Radne kolege su u redu, spremni uskočiti i pomoći. Uvjeti na poslu su više nego zadovoljavajući. Uprava je profesionalno korektna.
Dolazim na posao opuštena jer znam da ćemo riješiti tekuću problematiku dana bez problema. Zadovoljna sam. Volim posao koji radim. On mi je drugi na skali po izboru zanimanja.
Uživajte u radnom danu. 8.

Oznake: posao, laganini

Dvije zmije, jedan ugriz

06 srpanj 2022

Prošlo ljeto mi se ostvarila najgora noćna mora. Dok sam spavala ugrizla me je zmija. Prijatelji su se šalili a možda i nisu, kako je zmija. Je l' dobro, je l' preživjela?
Nadam se da je. Ono što nije preživjelo jest povjerenje. Povjerenje u ljude, u sigurnost.
Tamo gdje legneš i počinješ dan, trebaš biti siguran.


Fizički je dobro prošlo, ostao je samo ožiljak kao podsjetnik na lekciju.