....srce....

30 rujan 2022

Držala sam srce umjesto njegovog imena na telefonu.
Znala sam pustiti da telefon zvoni kako bih duže gledala to srce i mislila na nas.
Onda se to srce sve manje počelo prikazivati na ekranu i ja sam shvatila da moje srce nije njegovo srce.

Oznake: srce, njegovo, moje

Godine su da se broje, a život je da se živi

25 rujan 2022

Svake godine u rujnu u Kopačevu se održavaju Dani ribe, donosim vam nekoliko lijepih fotkica iz mog punog sastava.
Ako se pitate za naziv.....gospodin s jedne fotografije, ponudio me je rakijom ( kao da zna da sam ljubitelj svih vrsta) te smo uz koju štamplicu "bacili" osvrt na poantu života.
Živio Mika, jedan ali pravi život.

Oznake: kopačevo, dani ribe

noćima

18 rujan 2022

Leži satima
među mojim bedrima

uzdišući miris
cvjetova

nepomično
promatram njegov
dodir
jezika
na mojim
krilima.

Oznake: postojanost, nepostojanje