Life will go on, life will go on

19 prosinac 2019

2019-ta što za nju reći ? Osim, ne ponovila se. Još uvijek čvrsto vjerujem da se sve događa s razlogom. Otvorenog uma puštam da se voda razbistri.
Sve je onako kako treba biti, zvoni mi u glavi.


Sjedim i vraćam film od početka godine......
Ponoć je lijepo počela u šampanjcu i dobrom rocku devedesetih, uz najbolje društvo, to moram napomenuti, Tajana <3. Nakon toga je krenula krivulja u svim mogućim smjerovima poput srčanog otkucaja.
Neću pisati u detalje što se zatim dogodilo jer je to moja osobna stvar. Hvala na zadržavanju tuđe privatnosti. Mogu samo reći, otišli su neki dragi ljudi, Neki novi su došli, bilo je puno suza, još više smijeha, mnogo učenja, još više rada i životnog iskustva.
Kad zbrojim i oduzmem u ovoj godini sam bila na popravnom ispitu. Ispit je bio težak kao olovo.
Ocjena je dobar. Ostala sam ista, iako sam povremeno zaboravila tko sam, trebalo me je podsjetiti. Hvala mojoj mucici na tome. Hvala mojim ljudima na svemu. Stvari prolaze, ljudi ostaju. To je ono što nosimo u sebi, njihovu ljubav i odanost.


Želim vam sljedećih 365 dana bez tahikardije, uz ritam najdraže vam glazbe. Živite kako želite, nosite uške na glavi u raznim bojama nek vas gledaju i nek se smiju. ne znaju da žive po svom. Nemojte biti poput njih, budite poput sebe.
Dišite i volite se. Life will go on, life will go on.
2020-ta čekamo te.