Oprost je lijek. Odanost je sve.

07 studeni 2018

Protekla dva tjedna imala sam pune ruke posla. Pokrenula sam generalno pospremanje. Kako životnog prostora, tako i same okoline.

Dobro je, s vremena na vrijeme, protresti grane života. Nek otpadne sve loše, da ostane prostor za ono novo, čišće, nevinije.



Krenula sam od ormara. Ormar je bio dobar početak. Riješila sam se rupa, zakrpa, kostura, neugodne paučine ( iako moram priznati volim paučinu). Molim, bez insinuacija.
U životnom ormaru pronašla sam nekoliko odnosa zagriženih od moljaca. Znamo kako s moljcima biva. Moljci preživljavaju i funkcioniraju putem snažnog osjeta mirisa, pa ih tako privlači miris ljudske kože. Teško ih se riješiti, no ne i nemoguće.
Lakše dišem otkad sam ih se riješila. Životni ormar je pospremljen i prozračan.