Confessions...

15.12.2005., četvrtak

Film script: LAST SCENE – Don't call me "baby"…

Film script: LAST SCENE – Don't call me "baby"…
Croatian version: NE ZOVI ME MALA…
Image Hosted by ImageShack.us
( Candy ulazi u sobu. Na mobitelu blica primljena poruka.)
Mr.H: E daj mi please br. od fukse trebam ju nešto
Candy: 09…….. pa kak to da nemaš njen broj?
(Da, dragi, kak to da nemaš broj od svoje drage prijateljice kojoj si u navali osjećaja i priznanja u alkoholiziranom stanju ispričao da si me prevario… Kaj je, nestalo prijateljstvo, brišu se brojevi? A ja mislila da ste najbolji frendovi… Je, i ona isto… Oooops, what a mistake …)
Mr.H: Da, ali nemam zadnji broj
Candy: A pametan dečko :) Baš me zanima kak si to uspio izbrisat… Aj mi sam reci jesi preživio na cajkama u subotu…
(Naime, on je zakleti mrzitelj seke, sinana, cece, goce i ostale ekipe pa me prilično začudilo kad mi je na našoj prijateljskoj prošlotjednoj kavi izjavio da u subotu ide u neku selendru na caju…)

I da… odgovora nema… Ne uzrujavam se previše jer me moja draga anneris svojim zadnjim postom toliko oduševila da s vremena na vrijeme i sad imam napadaje histeričnog smijanja…

( Nakon sat vremena mobitel zvoni onom iritantnom melodijom koju namjerno neću maknuti…)
Mr.H : Pa s obzirom na to da sam pola noći prespavao, može se reći da sam preživio :) Nije bilo savršeno, al šta je tu je…
Candy: Je, je, sam se ti izvlači, znala sam ja da ćeš ti prije ili kasnije završit na cajkama. Pa kaj se žališ, to ti tak ide, prvo se ulijevaš, zavijaš i režeš žile uz sinana, seke, gocu i ekipu, a onda zaspeš pa te opljačkaju neki cigani ili klošarska ekipa koja uglavnom izlazi na takva mjesta :)
Mr.H: Ma to mi je bio prvi i zadnji put, vjeruj mi, kad ja neš kažem onda to i ispunim :) A tko mi se javlja, ne slušam ja to
(A jebem ti te tvoje smajliće… dvije riječi pa onda smajl… To sam se od njega navukla na to… I sad teroriziram sve kojima šaljem sms-ove sa hrpetinom dvotočkica i zagrada…)

I da, prije daljnjeg čitanja, molimo da još jednom pročitate posljednju poruku gospodina H jer su neke njegove riječi potpuno svojstvene njegovom karakteru i tijekom života ih je mnogo puta ponovio… To je od iznimne važnosti u razumjevanju njegova lika…

Candy: Ah… «Vjeruj mi, kad ja nešto kažem onda to i ispunim», moj omiljeni filmski citat najdražeg mi redatelja… Nažalost, također se provodi u djelo samo na filmu… Hehe… I da…ne slušam više… dobro, samo nekada :)

Kada sam u zadnjoj poruci pročitala ovo «Vjeruj mi,kad ja nešto kažem to i ispunim» došlo mi je da si guram dva prsta u usta… Da, ljubavi, vjerovala sam ti… Svašta si ti rekao… "Neću te prevariti… Nisam te prevario… Ići ćemo cugat za moj rođendan…. Nazvat ću te…"… Naravno da si ispunio… Yeah, right!

Mr.H: Čuj taj film je nažalost neuspješno propao kod publike, zato to nemoj spominjat redatelju jer ga hoće zaboravit, al još uvijek nije uspio
( Ma ajde… Joj… evo, nisam glupa, kužim ja tvoje metaforice, znam čitati između redaka i igrati se takvih igrica… To je to… Nas dvoje na kraju uvijek završimo na istoj temi, na nama… izravno ili preko metaforica… uvijek ista stara priča…)
Candy: Tak ti je to… Oni filmovi koji su nas sjebali se pamte, a oni divni i krasni su uglavnom na kraju ipak dosadni…A kužiš, i ja sam popušila, brijala pobrat Oscara za najbolju žensku ulogu, a na kraju mi ga ukrali pred nosom…

Oćeš se igrat? Ajde, srećo, da te vidimo sad… Riječi su moje oružje, metaforama i sitnim lažima oduvijek skrivam istinu… Daj ono najbolje što znaš…

Mr.H: A šta ćeš, život je kurva, to tak ide… Al na kraju nakon kiše uvijek dolazi sunce, ili bar tak kažu…

(Hehe… razočarao si me, veliki filozofe… Orginalnost nije jača strana… «Poslije kiše uvijek dolazi sunce»??? Odakle si to prepisao… čitanka za drugi razred osnovne… Svaka čast…)

Candy: E kod mene ti to uglavnom ide ovak «Poslije kiše dolazi vino, poslije toga tornado, a na kraju boca tekile» J sunce mi baš nije u igri… Ajde, cajkašu, uživaj mi… Good night
(Ajde, moram ubaciti malo samosažaljenja za dramatičan efekt… I da, nešto sam ti zaboravila napisati… Nakon boce tekile dolazi barenje najzgodnijeg frajera na svijetu, koji by the way, ide u tvoju školu i izgleda jedno 20 puta bolje od tebe…)
Mr.H: Ajde mala vidimo se
( Ok…ok… ok… zraka molim… gušim se…Puls mi je stao na ovo mala… Koliko me dugo nije tako zvao… Mrzim kad mi neki drugi dečko to napiše ili me nazove tako… To je uvijek bilo rezervirano za njega… On i ja… njegova mala, u rjeđim slučajevima ribica, ponekad gadura… nekada davno sam bila i ljubav…Izbacio me iz takta… )
Candy: Ok… malo sam se zakašljala na ovo mala, dugo to nisam čula… Izletilo, ha? Doesn't mether… Vidimo se «mali»

Dala sam najbolje od sebe s obzirom na to da sam bila u prilično živčano nostalgično depresijskom raspoloženju…

Mr.H: Ispričavam se ako sam te uvrijedio ovom izjavom s obzirom na tvoju visinu… :)

Eto vidiš gada… učio je od najbolje, istina… Ali, još sam uvijek ja starija 4 mjeseca od njega… još uvijek ja znam okrenuti barem prividno situaciju u svoju korist iako mi karte ispadaju iz ruke i brišem laktom suze dok se maskara razmazuje…

Candy: Ajde klinac odi spavat :) Znaš da nije pristojno uznemiravat i zajebavat starije osobe… Good night second time

END OF LAST SCENE…

DIRECTOR'S OPINION:
- Iako scena nakon čitanja djeluje pomalo zbunjujuće na drugi pogled bi se moglo zaključiti da i nije tako loša…
- Glavna glumica je nakon čitanja zaključila da je scenarij prilično nabijen seksualnom energijom i dvosmislenim prepucavanjima koja bi uživo mogla završiti dobrim sexom…
- Glavni glumac nije izrazio svoje mišljenje…
Prva scena izbačena iz filma…
- Dvoje glavnih glumaca su imali jednogodišnju aferu tijekom snimanja ovog filma i danas su u sumnjivo prijateljskim odnosima iako to pokušavaju sakriti sebi i ostatku Hollywooda…
- Trenutačni ljubavni život glavnog glumca obavijen velom tajne…
- Glavna glumica se na zadnjem velikom tulumu pojavila sa novim perspektivnim Hollywoodskim superstarom koji je u časopisu People proglašen najsexy muškarcem godine…
- Producenti odlučili da neće financirati projekt jer su ocijenili da nije isplativ…
- Publika vjerojatno želi happy end , ali on zbog razvoja radnje unutar filma nikako nije moguć…

Scenarij je stajao par dana na stolu predsjednika filmske kompanije i nakon još jednog čiatanja stručni tim je zaključio da neće doći do ekranizacije...
Na prvoj stranici je velikim crnim slovima pisalo...
TITLE: My first love...
Screenplay written by Candy
Negdje uz rub papira glavni producent je našvrljao neurednim rukopisom "SAMO JOŠ JEDNA CMIZDRAVO-SLINAVA LJUBAVNA PRIČA... NEISPLATIVO"...

Redatelj odustao od projekta… Scenarij završio u smeću… Glumci se okreću drugim projektima…


THE END

*NAPOMENA: Svaka sličnost sa stvarnim događajima i osobama je namjerna...
- 22:23 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>