Confessions...

22.04.2007., nedjelja

... I žali Bože i trud i ludu glavu s kojom ne mislim...

Malo stvari djeluje više frustrirajuće od činjenice da se trudiš uzalud...
Kada u nešto vjeruješ nije teško dati posljednji atom snage za to, ali ovako...
Truditi se za nešto što ne postoji prije ili poslije postaje zamorno...
Pitanje je samo koliko čovjek dugo može davati bez da dobiva išta za uzvrat...
Koliko samo energije treba da bi se nacrtao osmjeh na lice kada ti nije do ničega...
Koliko snage treba da bismo odmahnuli rukom kao da nam nije stalo iako nešto bitno u našem životu nepovratno nestaje...
Mojoj ludoj glavi su stvari prilično jasne...
Shvaća da sam potrošila previše vremena i energije na borbu sa vjetrenjačama...
Shvaća da se bajke meni ne događaju i da su svi moji prinčevi gadovi koji ne mare za tuđe osjećaje...
Nije problem u ludoj glavi...
Problem je u ludom srcu...
Ne znam otkud mu toliko hrabrosti da uvijek iznova oprašta... da se uvijek iznova nada... da uvijek iznova voli...


Dobar i glup, ista je stvar...
Tu ništa promijenit ne mogu...
Sve što sam činio da bi nas zadržao
sad služi na moju sramotu i na obraz moj...

PODIGNI ZID BEZBROJ GODINA DUG
UČINI MI USLUGU TAKO,
JER LIJEPO GOVORIŠ SAMO DA MI UGODIŠ,
SA FIGOM U SRCU JE LAKO DATI ČASNU RIJEČ...

AKO TE POKUŠAM SAČUVATI
SAM ĆU SEBI SE NARUGATI,
A TO JE PREVELIKA CIJENA ZA NEŠTO ČEGA NEMA,
ŠTO U TEBI NE POSTOJI...

...ono nešto, za ljubav sveto...
... nešto kao časna riječ...

PODIGNI ZID BEZBROJ GODINA DUG
TAKO DA NE MOGU PREKO,
DA TE NE VIDIM, I DA NE OSJETIM
DA ZA TEBE IMA JOŠ NETKO
MENI NEPOZNAT…

Ako te pokušam sačuvati…
Sam ću sebi se narugati…
A to je prevelika cijena
Za nešto čega nema…
Što u tebi ne postoji

- 22:24 - Komentari (8) - Isprintaj - #

07.04.2007., subota

... ljubavnice, varalice i preljubnici...

Image Hosted by ImageShack.us

Jednom davno... u dalekom kraljevstvu... preko sedam mora i sedam planina...
U svijetu u kojemu globalno zatopljenje ne mijenja klimu... gdje nema gladnih u Africi niti ratova zbog gospodarskih interesa...
U svijetu u kojem nije potrebno gaziti preko leševa da bismo dobili ono što želimo... gdje svaka vrata ne otvara BMW parkiran ispred već je dovoljan i iskren osmjeh... gdje prijateljstva traju vječno...
Tamo daleko gdje ti princ neće jedan dan skidati sve zvijezde s neba, a sutra nestati bez objašnjenja skupa sa svojim bijelim konjem... tamo gdje on uvijek dolazi da bi spasio kraljevnu u nevolji, a ne da bi joj slomio već slomljeno srce...

Image Hosted by ImageShack.us

Negdje gdje je nebo još uvijek plavo, a ljubav je obojana crvenom bojom...

Tamo negdje je jednom davno živjela zelenooka djevojčica...
Nije imala pojma o životu, ljubavi niti svijetu...
Nije znala da vlasnike tvornica ne zanima plavetnilo njenog neba već profit plaćen otrovnim plinovima...
Nitko joj nije rekao da sunce ustvari uopće nije žuto i da te zabole oči od predugog gledanja u njega...
Mislila je da je ljubav jednostavno crveno srce nacrtano na papiru i da se preko takvog nečega ne šara crnom bojom zaborava...


Jednog dana je spakirala kofere i napustila taj svijet...
Zbog nikakvog posebnog razloga...
Otkrila je kako se ljudsko srce zanimljiva igračka...
Kako je prevrtljivo i uvijek radi suprotno od onog što bi trebalo...
Iznajmila je mjesto u svijetu koji ne oprašta poraze, gdje povijest pišu pobjednici, a gubitnicima preostaje jedino odjahati u suton ne osvrćući se...

Image Hosted by ImageShack.us

Na vrata tog svog malog mjesta u velikom svijetu stavila je pločicu s imenom...
"LJUBAVNICA"

Oni koji su znali zalutati iza zastora njene male predstave ponekad bi pomislili da znaju tko je ona... ponekad su je osuđivali... nekad bi joj pljeskali...
Neki su se pronašli kao glumci slične predstave...

JoN Snow:"Sa Slavoncem je "Opasno…zapaljivo…tako neodoljivo…", ali da li je on ikada zaista bio tvoj?
Čovjek čini se zna kakvu osobu treba imati za curu, a kakvu za ljubavnicu i čini se da mu ništa ne fali."


Oni koje su valovi života donijeli pred njena vrata znali su kakvu osobu treba imati za curu, a kakvu za ljubavnicu.
Znali su da se ljubavnicu može zvati sa "slatko moje malo zajebano" i onda nestati. Znali su da će njoj ustvari biti svejedno... jer ne vjeruje niti jednu riječ... jer je navikla na trikove Davida Copperfielda koji su uključivali nestajanje u jednoj sekundi i pojavljivanje nakon nekog vremena u oblaku sjajne prašine glupih isprika koje ona nikada nije niti tražila i obećanja koja se nisu ostvarila... JER JOJ JEDNOSTAVNO NIJE STALO ...

Samo ja: "To ti je kazna.. nećeš imati pravu ljubav, barem ne sada...to ti je kazna za sve ono što si učinila... što si brijala i bila s dečkima koji su bili ZAUZETI. i neka si ostala bez njega. tako i treba. sve se vraća, sve se i plaća. a tebi se bome sve naplatilo. "


Ta zelenooka djevojčica je napravila puno užasnih stvari, pa joj je to što nema pravu ljubav bila kazna što je bila s dečkima koji su bili ZAUZETI.
Ista ta djevojčica radije velikim slovima piše ovo PRAVA LJUBAV... upravo zato što se sve velike prevare trebaju pisati velikim slovima...
Velike prevare poput lažnog morala svih onih samih ja koji si uzimaju za pravo suditi druge i govoriti o tome što je kome kazna i zbog čega...
Velike prevare poput PRAVE LJUBAVI... upravo one PRAVE LJUBAVI na koju se svi ti ZAUZETI dečki kunu svojim PREVARENIM curama...
Reći ću vam nešto...
Mislim da je najveća od svih prevara u koje svi vjeruju upravo VJERNOST...
Oni koji najviše naglašavaju svoju vjernost, veliku ljubav i privrženost možda baš noćima sanjaju kako ljube neku drugu osobu...
I da... onda su oni VJERNI...
E pa ja ću vam reći da su baš oni najveći PRELJUBNICI i VARALICE... jer gora od bilo kakvog sexa ili ljubljenja druge osobe je EMOCIONALNA PREVARA...
I oni koji se tješe da ne rade ništa loše samo zato što nemaju fizičkog kontakta s nekim drugim osim sa svojim partnerom zavaravaju sami sebe i osobu koju navodno "vole"...
Jer griješi se mišlju i riječju... tek na kraju dolaze djelo i propust...

Biti ljubavnica je lakše nego biti prevarena...
Biti ljubavnica ne znači biti sa zauzetim dečkima iz hira, inat ili zabave, već jednostavno iz straha pred time da ponovo budeš nečija djevojka... jer ZAUZETI DEČKI imaju svoje cure kojima se vraćaju na kraju dana... znaju kakvu osobu treba imati za curu, a kakvu za ljubavnici... ONI ZNAJU DA ZA CURU NE TREBA IMATI OSOBU KOJA VOLI DRUGOGA...
I zato dragi moji... možda jesam bila sa zauzetim dečkima... možda jesam užasna i možda zaista zaslužujem biti druga čak i životima onih kojima bih voljela biti prva...
Možda karma zaista postoji i sve se jednom vraća...
ALI NE ŽELIM BITI NEČIJA DJEVOJKA I SANJATI DRUGOGA...
RADIJE ĆU OBEĆATI DA ĆU SE JAVITI I ONDA NESTATI NEGO DOPUSTITI NEKOME DA SE ZALJUBI U MENE I ONDA GA POVRIJEDITI...
Radije ću biti s onima koji od mene ne očekuju ljubav...
I to mi ne smeta...
Znate zašto?
JER NJU IM JA NITI NE MOGU DATI...
Onaj za kojega ju čuvam je ne želi...
Što se mene tiče, ne treba je željeti...
Ali što se mene tiče, neće ju dobiti niti itko drugi...

BAR NE JOŠ...

Image Hosted by ImageShack.us

"...sve se meni čini da volim te bez razloga... al ne mogu protiv sebe ja... nada umre posljednja...
... sve se meni čini da volim te bez razloga... al još uvijek sebe tješim da to nije istina..."

- 01:12 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>