Confessions...

25.06.2005., subota

Don't be afraid to close your eyes…pretend I'm someone that you love…and I won't have to tell you lies...'Cause it's not you I'm thinking of…

Mnogo puta sam tražila utjehu na tuđim usnama… mnogo puta sam ljubila osobe prema kojima nisam osjećala baš ništa…ili još gore…nisam znala baš ništa…čak niti ime…
A zašto?
Možda sam se samo htjela malo zabaviti?
Možda mi je trebalo to uzbuđenje koje donose jednonoćne avanture?
Možda se panično bojim dosade i monotonije?
Ili su mi moralne vrijednosti malo pomaknute?
Možda su me bili puknuli hormoni?
Vjerojatno sve pomalo…I tako sam ja skupljala brojeve mobitela…dolazile su poruke na koje nikad nisam odgovarala…i bilo mi je baš super…
Ustvari…nije mi bilo nikak…jer nisam ništa osjećala…
I onda je došao ON…ali ja sam i dalje s vremena na vrijeme prepuštala starim navikama…
Sve dok nisam shvatila da pedeset poruka sa različitih brojeva ne može zamijeniti one njegove smajliće… da barenje dečka kojeg još i danas opisujem kao «sexiest man alive» ne može nadoknaditi osjećaj koj me škakljao u trbuhu dok sam bila s njim…dok nisam shvatila da sam ga izgubila…
I onda je opet počelo…Još gore nego prije…
U tom sam periodu povrijedila mnogo dečki kojima je bilo stalo do mene…ali bilo me briga…samo sam htjela na tren zaboraviti što sam uspjela uništiti…
Najgore od svega je bilo to što ni na taj način nisam uspijevala…svaki put bih otvorila oči i onda shvatila da to nije on…
Zašto sam to radila?
Možda sam htjela u nekom drugom pronaći neku malu sličnost s njim…s njegovim poljupcima…
Možda sam samo htjela zaboraviti…
Jesam li uspjela?
Nisam.
Jesam li tužna zbog toga?
Nisam.
Zašto?
Jer niti on mene nije zaboravio…
Trenutačno međusobno «zaboravljamo» jedno drugo…
Ali ne s drugim ljudima…NEGO ZAJEDNO…
Baš nam i ne ide to «zaboravljanje»…i baš se ne trudimo previše…


- 01:11 - Komentari (0) - Isprintaj - #

19.06.2005., nedjelja

A ŽAO MI JE, ŽAO MI… ŠTO NISMO OSTALI SAMO STARI, ONAKO PRAVI PRIJATELJI…

Ponekad bih poželjela vratiti vrijeme… ispraviti samo jednu stvar u svom životu…
Inače nisam osoba koja razbija glavu nad napravljenim stvarima, često mi se dogodi da napravim neke stvari ne razmišljajući o posljedicama, ali vrlo rijetko žalim zbog nečega…
A zbog tebe mi je žao, jako mi je žao…
Žao mi je zbog toga što smo uništili jedno prekrasno prijateljstvo… ti zbog mene, ja zbog sebe…
Sva ona ljeta i zime koja smo proveli skupa igrajući skrivača u tvom dvorištu, one naivne dječje šale koje smo kužili samo nas dvoje, sve one trešnje koje si krao ispred kuće moje bake i činjenica da te poznajem onoliko dugo koliko znam i sebe… i da si uvijek bio tu kad sam trebala prijatelja… Zašto ti to nije bilo dovoljno? Zašto si mi dopustio da te povrijedim? Zašto ti moje prijateljstvo nije bilo dovoljno?
Možda sam ja ustvari bila naivnija od tebe…Mislila sam da se mogu poigravati tvojim srcem kad su moje ostale igračke bile daleko…U velikom gradu kojem sam pripadala…
S vremena na vrijeme pojavljivala sam se u tvom životu da te podsjetim da ona nikad neće biti ja…tek toliko da budem sigurna da me još uvijek voliš… da unesem malo uzbuđenja, nemira i lažne nade u tvoj savršeni mali život…
Mislila sam da ćeš mi uvijek ponovo oprostiti… I negdje u toj igrici prešla sam sve granice, a da to nisam ni shvatila… Kao dijete koje se zaigralo i prekasno shvatilo da je odavno trebalo biti doma… Kao ovisnici koji svaki put sebi ponavljaju «Ovo mi je zadnji put, neću više nikada…»…
Stvarno sam te htjela pustiti da budeš sretan s njom, ali neka glupa taština šaputala mi je da te ne smijem pustiti da je zavoliš… I zato sam svaki put podgrijavala vatricu…Onoliko koliko je trebalo da se ne ugasi…
Žao mi je… nisam znala da me zaista voliš…
Čitavo sam vrijeme uvjeravala sebe da je to tek glupava pubertetska zaljubljenost koja te malo opalila po glavi…čak i onda kada si rekao da bi se preselio u Zagreb zbog mene, čak i onda kada nisi otišao u Italiju da bi me imao samo na par dana…
Jer kako osoba koja stvarno voli može prelaziti preko toliko laži, poniženja i neiskrenosti…kako netko tako iskren i dobar poput tebe može voljeti nekoga kao što sam ja…
Vidiš, nisam to mogla shvatiti… Tvoja ljubav se nije uklapala u moj površni, namješteni, licemjerni veliki svijet… i zato sam se potrudila da je uništim…pokušavajući je zadržati…
Sama se sebi divim kad pomislim na to što si sve riskirao zbog mene…Valjda sam ti bila nešto vrijedno…dok si ti meni bio samo prijatelj koji je u meni vidio «ljubav svog života»… koji je poderao avionsku kartu za Rim jer sam mu obećala da ću tih par dana koliko sam ovdje provesti s njim… koji je prekinuo vezu od 10 mjeseci da bi bio sa mnom…koji je prekasno shvatio da ga ja nikad neću moći voljeti onako kako on to želi…
Žao mi je zbog onoga što sam napravila prošlo ljeto… znam kako je to ispalo… znam da sam ispala najveća gadura u svemiru…ali nisam htjela da saznaš na taj način…i da krivo shvatiš razloge zbog kojih sam prešla sve granice…
Nisam to napravila da bi ispao budala…kao što misliš…
Nisam to napravila zbog toga da imamo mjesto za tulumarenje… kao što misliš…
Nisam to napravila da te povrijedim…kao što misliš…
Znam da ništa što kažem ne može opravdati to što sam napravila… ali zaista su me uspjeli uvjeriti da si postao kao ja… da mi se želiš osvetiti…
A ti si samo želio malo moga vremena… malo iluzije da osjećam nešto prema tebi…
Žao mi je što sam toliko puta zaribala tvoju vezu…
Žao mi je što si se zbog mene toliko puta posvađao sa starcima…
Žao mi je što sam te zamalo posvađala sa najboljim prijateljem…
Žao mi je što već godinu dana ne želiš razgovarati sa mnom…i što ne možeš progutati ponos u ime svih ovih godina koje se poznajemo…i što se nisi sjetio mog rođendana… i što mi kažu da si sretan s njom… i da me mrziš…
Žao mi što sam ikada ljubila tvoje usne… i što sam te navela da zbog mene napraviš ono što inače ne bi… i što si se veselio svaki put kad bih ti javila da dolazim…
Žao mi je što si ikada poželio nešto više… i što ja nisam rekla «NE!»...


Sve grijehe pred Bogom
Oprosti mi
Što ne volim kao i ti
I ne mogu silom do ljubavi…

OBRIŠI SUZE I KRENI
NEKA TE DRUGA SKLONI OD KIŠE
NE TRAŽI LJUBAV U MENI
PRONAĐI NEKOG TKO VRIJEDI VIŠE
I NE VJERUJ MI NIKAD
JER DANAS TRAJEM
A SUTRA KOPNIM KAO LED
ROĐENA ZA LJUBAV NA PRVI
I POSLJEDNJI POGLED


Nek usne me tvoje sad ne mole
Jer ništa nije sveto ljudima kad ne vole
Ne traži od mene
Da vatru sad stvorim
Sa rukama golim
Oprosti mi
Što ne volim kao i ti
I ne mogu silom do ljubavi…

- 17:07 - Komentari (3) - Isprintaj - #

18.06.2005., subota

MISSION: Natjerati jebeno zgodnog glupog nogometaša da se do bola zapali za mene i naučiti ga da se znam «igrati» bolje od njega!!!

Scena 1: Ja i moj dragi ulazimo u Tantru, izlaze neodoljivi XY i neka plava trebica
Komentar: Moja ljubav i ja smo pred prekidom; XY i ja se dopisujemo već 2 tjedna svaki dan i sutra bi trebali na neki tulum zbarit se i još k tome, serem mu da sam bolesna

Scena 2: U Tantri nema mjesta pa idemo u Baredo gdje naravno sjede XY i mala plava
Komentar: I mene je vodio prvo u Tantru pa u Baredo… E fusbaleru, nisam ti ja jedna od glupačica koje zajebavaš…

Scena 3: Moj dragi i ja zaključujemo da nećemo prekinuti i ja ga uvjeravam da nema razloga biti ljubomoran jer mi je XY samo poznanik (hm, hm …), s kojim se nekad čujem i kojeg sam vidjela 4 puta u životu (Hm, hm …)
Komentar: Dragi me pitao zašto ga ne upoznam sa Mr. Beckhamom (No, no, no…) i ja se jedva spašavam… Mislim, kaj da mu kažem: Ljubavi, ovo je XY, zgodni idiot s kojim te već 9 mjeseci namjeravam prevarit i koji mi šalje poruke tipa « Prvo bi počeo s masažom pa bi te malo liznuo od vrata prema dolje…» ???

Scena 4: Moj maleni i ja idemo prema glavnom kad dolazi poruka… Ja pretpostavljam od koga je i kužim da će bit sranja ak je moja ljubav vidi…
Komentar: Poruka glasi: «Doktorice, vidim da si jako bolesna, znači da se ne vidimo sutra ili ćeš naglo ozdravit…ali guza je super, mogla bi češće hodat ispred mene…»

Scena 5: Moj dragi dečko nije vidio poruku, a ja u tramvaju zahvaljujem Bogu što me spasio od skandala

Scena 6: Dolazim doma i šaljem Gadu poruku da jesam bolesna i da ne znam dal ću sutra moći.
On me žica da dođem i ja kažem da ću probat, al da sam odlučila da više ne želim biti zločesta
Komentar: Očito i ja imam neku jadnu savjest koja se naglo probudila..

Scena 7: Na zaslonu moje cigle blinka poruka: « Dobro, neću te više mučit! Ipak ti imaš dečka! I ne moramo se vidjet kad nikad nemaš vremena i neću te stalno molit, već sam sam sebi dosadan! »
Komentar: Netko se malo raspizdio! I pošto je netko prezgodan da bi mu napisala : «Odjebi, glupane! » idemo na malo blažu varijantu koja sadrži kompletnu istinu…

Scena 8: Ljuta ko pas, razmišljajući o tom je li moj dragi uopće vrijedan ovoga tipkam: GLE, BIT ĆU ISKRENA, SVIĐAŠ MI SE I RADO BI SE ZBARILA S TOBOM, AL NE ŽELIM RISKIRAT SVOJU VEZU DA BI TEBI BILA JOŠ JEDNA NA POPISU TAK DA MOŽEMO BIT FRENDOVI ZA SAD AK HOĆEŠ, A KAD JA PREKINEM S DEČKOM ONDA MOŽEŠ ISPROBAT MOJU GUZU I VEĆ KAJ HOĆEŠ…SAD TI ODLUČI DAL TI TO ODGOVARA ILI NE…
Komentar: Očekujem nešto tipa : «Klinka, kaj se bahatiš?» ili tak nešto, ali očito je Ronaldo skužio da mi je puna kapa njegovih idiotnih poruka u kojima obavezno napomene kak imam dobru guzu i koje očito šalje svakoj drugoj trebi u svom imeniku…

Scena 9: «Svaka čast, ovo je bilo u glavu! Dajem ti ruku! A zašto misliš da bi mi bila u nizu, pa ti se i meni sviđaš inače se ne bi stalno javljao..»
Komentar: Pa, recimo ovako, mislim da bi ti bila još jedna u nizu zato kaj si ti meni upravo to… Potencijalni broj 22 na popisu kojem bi bilo vrijeme da se malo popuni... Kaj on misli da ja pušim iste fore koje sama prodajem?

Scena 10: Skupljajući zadnje mrvice strpljenja da ga ne pošaljem u Park Maksimir da si malo odtrenira pišem: « Kužim ja da ti se sviđam, ali fakat ne želim sutra završiti s tobom i onda se preksutra osjećat ko zadnja gadura dok budem lagala dečku u oči da sam bila tko zna gdje tak da možemo glumit neke «frendove» dok ja imam dečka, a poslije kaj bude…»
Komentar: … A poslije ću te lijepo zbarit i nikad ti se više ne javit… Haha…

Scena 11: Netko je napokon shvatio i ja sam odahnula od olakšanja što je samo toliko mutav da je shvatio nakon šta sam mu samo 3 puta rekla istu stvar…
« Pa dobro, nema problema, onda će tako i biti. A dali ćeš doći da te malo vidim?»
Komentar: A on bi mene malo vidio? Joj, kak slatko… Ubij se,dušo…

Scena 12: Glavna junakinja ipak odlučuje otići na taj tulum da ga malo cima i usput popit neš cuge kaj će se tamo nudit u nadi da njen dragi neće saznat gdje je bila i da će to njeno moralno ponašanje u vezi trenutačnog nevaranja dečka potrajati i sutra navečer…

SVRŠETAK 1. EPIZODE
(nastavak slijedi)


I sad recite da mi život nije zanimljiv…
Ovo je jedna crtica iz mog dnevnika koja se dogodila prije jedno 3 i pol mjeseca. Od tada mi se život deset puta okrenuo naglavačke i vratio na staro… Trenutačno sam opet u fazi petljanja s prošlošću…fora je u tom što «HAPPY END» tehnički nije izvediv…nažalost…

- 16:16 - Komentari (2) - Isprintaj - #

17.06.2005., petak

In da club...

Beyonce' Knowles - In Da Club

Go shorty, it's Beyonce,
We gon' party like, it's ya birthday,
We gettin' naughty like, it's ya birthday
So put ya drink up in the air if you feel sexy!

I'm the chick with the hot ish, manolo blahnik,
Jimmy choo kicks, killin' it, who you with?
Me & my girls at the party with the diamond zinati's
I'm that classy mami with the Marilyn Monroe body.
I'm that fly chick 5*6 Marc Jacob mini
Ghetto fabolous, glamourous, its effortless
Make up light, we with my pastel luis
Designer scarf, work of art, rockin' vintage Gucci

You can find me in the club, sippin' on some buds,
Daddy I got what you need you's a sexy little thug,
Don't wanna be your girl I ain't lookin for no love,
So come give me a hug, sexy little thug.

You can find me in the club, sippin' on some buds,
Daddy I got what you need you's a sexy little thug,
Don't wanna be your girl I ain't lookin for no love,
So come give me a hug, sexy little thug.


My nails my hair my diamond rings,
Shining with all my fancy things,
My crib my car my clothes my jewels,
Why you mad? Cause I came up and I ain't changed.

I'm that girl wearing chanel pearls,
Chandeliers in my ears from Bailey Bank and Biddle
Ya feelin my style, ya feelin my flow
Hair sheek, smells sweet, like flow to flow?
I'm the lady sipping baileys while I strut like a model

If the ladies wanna hate me I jus send them a bottle
I know I got it but don't flaunt it even though brothas want it,
Dancin' dirrty while I'm flirtin, 'cause he' checkin' up on me.

You can find me in the club, sippin' on some buds,
Daddy I got what you need you's a sexy little thug,
Don't wanna be your girl I ain't lookin for no love,
So come give me a hug, sexy little thug.

You can find me in the club, sippin' on some buds,
Daddy I got what you need you's a sexy little thug,
Don't wanna be your girl I ain't lookin for no love,
So come give me a hug, sexy little thug.

My nails my hair my diamond rings,
Shining with all my fancy things,
My crib my car my clothes my jewels,
Why you mad? Cause I came up and I ain't changed, ohhh

ohhh, ohhh ohhh, ohhh!
ohhh, ohhh ohhh, ohhh.
ohhh, ohhh ohhh, ohhh!
ohhh, ohhhoooooooooooooooooooooowww!! (into hook)

You can find me in the club, sippin' on some buds,
Daddy I got what you need you's a sexy little thug,
Don't wanna be your girl I ain't lookin for no love,
So come give me a hug, sexy little thug.

You can find me in the club, sippin' on some buds,
Daddy I got what you need you's a sexy little thug,
Don't wanna be your girl I ain't lookin for no love,
So come give me a hug, sexy little thug.

Ovo je moja životna priča...subotom...
- 00:44 - Komentari (0) - Isprintaj - #

15.06.2005., srijeda

OOOPS, I DID IT AGAIN…

Znoj mi se cijedi niz vrat sve do dubokog dekolte moje nove majčice, lagano ljuljam bokove u ritmu usput pjevušeći «I'll take you to the candyshop … » , namigujem onom zgodnom liku koji me već 10 minuta skida pogledom i zamahujem plavom kosom svjesna da mi ne može odoljeti…Prilazi mi…Okrećem se i nježno mu šapćem na uho…SORRY, IMAM DEČKA…dok se u isto vrijeme još više približavam njegovom tijelu…Pokušavajući nadglasati 50 Centa postavlja mi pitanje koje si i ja sama često postavim: «JEL TO UOPĆE VAŽNO?»…Prelazeći mu jezikom preko usana šapućem: «Pa i nije…»

«Pa i nije…» - ovisi…o tome koliko je dotični frajer zgodan, nalazi li se u blizini netko tko bi mogao podnijeti izvještaj o toj avanturici mom dragom i o tome jesam li ja raspoložena…Prije sam uvijek bila…sada više baš i ne…Možda sam postala zrelija, možda ga volim više nego prije, možda sam se promijenila…Ono što je najžalosnije mislim da nije ništa od toga. Vjerojatno pokušavam dokazati sebi i drugima da mi je dovoljan samo jedan iako znam da to baš i nije istina… Volim ga… Stvarno ga volim…Ali dal je to dovoljno? Koliko ga još puta trebam izgubiti da se prestanem igrati svojih glupih igrica… ali kad je to toliko zabavno… zezati ih sve skupa i gledati kako ispadaju budale… zavodljivim glasom obećavati «Javit ću ti se, ali stvarno hoću…»…i onda se vratiti njemu…svaki put…

- 23:41 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>