Confessions...

02.06.2007., subota

Bio si mi...

Prošli post...
Znam da je nakon svakoga teško odgonetnuti koji je od njih dvojice trenutačno na prvom mjestu...
Jesam... neodlučna...
Ne znam šta želim... niti koga...
Nisam vjerovala da mogu biti ići u takve krajnosti...
Jer njih dvojica zaista nemaju niti jednu jedinu zajedničku točku...
Oni su dva različita svemira...
Ali u samo u jednom od njih gravitacija i zakoni fizike ne postoje...
Samo sam zbog njega lebdjela po oblacima u bestežinskom stanju, a dan poslije ležala na dnu...
Samo s njim nikada nije postojala nada...
Samo sam s njim krala trenutke kojih je uvijek bilo premalo...
Samo on... zna tako nestati i onda se pojaviti kad se najmanje nadam...
Samo njemu... opraštam sve...
Moj slavonac cerek
Znam da se nema smisla ljutiti...
Njemu je ionako svejedno...
Nemam ništa od ponosa...
I s njim i bez njega je jednako...
Bila ponosna ili ne, na kraju se uvijek osjećam slabo...
Preslabo da pobjegnem...

Bila sam ti, znam, kad svi te ostave
da skidam usnama tuđe tragove...
Bio si mi ti još jedan previše...
Sebi neću te oprostiti...

- 00:38 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>