Confessions...

25.10.2005., utorak

Nisam znala da je to opasno... zapaljivo... Tako neodoljivo.... Stvarno neponovljivo....

Image Hosted by ImageShack.us
Opasno... Zapaljivo... Neodoljivo... Neponovljivo... Ludo... Bolesno... Zabranjeno... Protuzakonito...
Da... da ... i tako prokleto sexy...
Par riječi koje opisuju prošli vikend...
Igrala sam se... opasno... sa svojim životom, moralom, zakonom i osjećajima...
Igrala sam se preopasno...
Ali koliko god ja otišla predaleko, igrala sam se sa SVOJIM životom... Nisam uvlačila nikog drugog...
Što se ne može reći za njega...
Uvukao me u nešto iz čega sam na svu sreću izašla živa i nekažnjena...
Iz čega sam izašla sa toliko neshvatljivim osjećajima da ne mogu nikako definirati kako sam doživjela ovaj vikend... što mislim o njemu... što osjećam prema njemu...
Ljuta sam, razočarana, bijesna, tužna, napaljena, sretna i iznenađena u isto vrijeme...
Ljuta sam... jer nije ono što sam mislila o njemu... jer se u nekim trenutcima ponašao prema meni tako pokvareno i neodgovorno da to vjerojatno više nikada neću doživjeti... jer me doveo u opasnost...
Razočarana sam... jer ovaj vikend nije ispunio očekivanja nekim osobama koje su mi užasno drage... jer je sve ispalo totalno drugačije od onoga što sam očekivala...
Bijesna sam... jer mu nisam opalila šamarčinu i izašla iz auta kad je preda mnom iz džepa izvadio onu vrečicu...
Bijesna sam na sebe jer sam umalo pokleknula pred najvećim iskušenjem u životu...
Bijesna sam jer mi se toliko sviđa osoba od koje bih trebala pobjeći glavom bez obzira...
Bijesna sam jer sama sebi nalazim isprike kojima bih ga mogla opravdati... A OPRAVDANJA NEMA...
Da... da...
Bila sam ovaj vikend sa svojim Opasnim Slavoncem...
I proživjela najuzbudljiviji i najopasniji vikend u životu...
Mogla sam poginuti... završiti na policiji...
Mogla sam... zbog njega...
A svejedno sam riskirala sve što imam da bih provela to malo vremena s njim...
Bilo mi je presavršeno...
Bolesna sam... jer mi se unatoč svemu još uvijek sviđa...
Ali obrisala sam njegov broj... odjebala sam ga...
Previše je toga oko njega... previše problema... previše opasnosti... previše iznenađenja... previše osjećaja...
Mogu se igrati sa sa nekim stvarima... Alokohol... prebrza vožnja... sex... mogu se poigrati... PONEKAD...
Ali sa drogom i svojim osjećajima NE...
S time ne riskiram...
NIJE VRIJEDNO NJEGA...
NIJE...


- 21:56 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>