Confessions...

01.10.2005., subota

But it all comes back to you... in the end...

Sve se vraća, sve se plaća...
Pa, istina...znala sam to uvijek...
Znala sam da će mi se naplatiti...ali nije me to diralo...
Mislim da mi je život poslao kamatare da me pošteno prebiju i naplate stare dugove...
I da...
Puna sam masnica...ali još uvijek stišćem zube, još uvijek glumim nepobjedivost...
Mislim... Možda, ako se budem tako ponašala, možda ću postati takva...možda me ostave na miru...i vrate se kasnije... kada budem imala više snage za borbu...
Ne čini mi se da će otići tako brzo...ali...
Mogu me tuči koliko žele...nije da se neću braniti...
Problem je u tome što svoje frustracije i agresivu često izbacim u pogrešnom trenutku... pa stradaju oni koji su najmanje krivi...
A pravi krivci:
*Moj bivši dečko... kojeg nažalost još uvijek volim (ili si to zabrijavam - što je vrlo vjerojatna mogućnost)... koji se svim silama trudi da me što manje vidi, da što manje dolazi u kontakt sa bilo čime što ima veze sa mnom...
Pa on... hm... mi se nije javio odkad smo prekinuli... iako je to obećao...
Ali glavno da su se on i moja "najboljaaaaaaaa" frendica ( o čemu sam pisala u jednom od prijašnjih postova) dogovorili da će svaki tjedan jednom na kavu da ostanu u kontaktu...
Da... ona kojoj je rekao da me prevario... i koja je to izlajala meni... I ON TO ZNA...
Samo mi treba da jednog dana završe skupa...
*Moj opasni slavonac... koji mi se takoooo jebeno sviđa... i još uvijek ne mogu skinuti njegov miris sa sebe...
E on... pa on je propao u Zemlju...ni traga ni glasa...
Ja ga tražiti neću...
*Moj sexy nogometaš i njegova prazna obećanja...
Ne diraju me više...
*Moje takozvane frendice...
Sve me više živciraju svojom površnošću i glumom...

E svi oni... ostaju tu... u mojim mislima... da me podsjećaju na sve moje pogreške... da naplate dugove...
Slobodno... uništite me do kraja ako možete...
Nisam ni ja sama... Moja tri mala anđela paze na mene...
Anneris, Deica, Alex...
Čuvajte me, cure!
Vi ste jedino što mi je ostalo...


- 12:50 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>