utorak, 13.03.2018.

PRLJAVI (A)VEŠ?



(Ili kako sam radikalno utjecao na regionalnu promjenu čimbenika vanjske politike SAD-a)

mamuran se budim u Cartageni del Indias i imam 6 neodgovorenih poziva od: Donald Trump. uzvraćam poziv. zvoni dvaput.javlja se Melanija:

-Kae kurba hrvaška, pa kje si pizda?
-sve su Slovenke joleleleidiii! kae pizda? kaćemo u Gavioli? greva na Kanzyania?
-Ne brijem več a veš?čakaj no, zdaj ti bum poklicala muža...Donnie, Donnie...naj počakaš ker takrat se tušira sa ćerkom
-in Slovenka? kaj se bu zgodilo? svetovna vojna? kak ti pa je u tistoj beloj hiži?
-hudo pizda, ni cajta a veš? Michelle mi je fajn džumbusa naredla, stylish woman a veš, ni za pesima ni čistila, malo prije sam ugazila u govno od one njihove pudlice?
-jbg Slovenka, zajeban je taj Obama ker
-ahahahahahahaha! na, pridrži klic...Donald prihaja, dijoooo!
-aj...
-Hallo? is that a(ej)...Blogdogg?
-In person. Who am I speakin with?
-I'm Trump, for Christ's sake!
-I'm sorry but I can't hear you? You are drunk?
-Oh yeah, now that's a good one! Gimme no democrat crapp!
-I got you, right?
-You got me by the balls you sick son of a sick bitch! hear me now and hear me well...I gotta find this european blonde bitch...I can't remember her name right now?
-Big tits?
-pure european stuff!
-Are we talkin bout Key Gi Key?
-Key Key Key? I bet she is a member cause the bitch is the blondest arian bitch I ever saw!
-Kolinda?
-Yes! Linda! Anyway...last time she overslept at Rubio's place down in Florida but the motherfucker's a fuckin gay. So she went home disappointed and on her way home, she tweeted me some hot pictures of her gorgeous tits. You gotta find her cause I'm in real trouble finding her sheepfuckin country on my map.
-Did you try google earth?
-Ok, now hold on... I found the aplication. What's the name of the country?
-Serbia.
-Suborbia?
-Serbia, you crazy fuck!
-Oh man, I'll make that Serbia whatever great again!

- 00:03 - To te ja pitam (1) - Print - #

utorak, 06.03.2018.

ABIDJANSKI DANI

ABIDJANSKI DANI

Jonathan je na Kho Samuiu zabunom čvaknuo nekakve hormone. našao ih je u ruksaku lady boya. valjda mislio da je harmony. sav se nadima i pušta nemilosrdno smrdljive vjetrove. raste mu nekakva pupčana vrpca ili koji je to već kurac? zvao sam hitnu i otišao na aerodrom. letim za Abidjan preko Dohe. zvao me Franjo Gregurić. On, Štern i Mišković su izbili nekakvog Kineza iz cipela na texas holdemu. na kraju im je na salveti prepisao plantažu kakaovca. berba samo što nije počela, a klinci se razbježali po okolnim školama. nevoljko se laćam ovakvih pizdarija, ali dugo me nije bilo u Abidjanu. u avionu slušam Thompsona. baš paše na ovaj hrvacki neokolonijalni guard. konačno da i mi nečiju vunu predemo ili nečijoj majci sišemo. ili kako se već kaže...oj anice, kninska kraljice!

slijećemo predvečer. zabole me za taj breathtaking landscape na kojeg nam stjuardesa sugerira da obratimo pažnju. zovem Drogbu, al se ne javlja. klinac koji mi nosi torbe kaže da odlično igra nogomet. obećavam mu transfer u NK Novigrad. pita me da di je to? mislim da me prate dvojica iz Boko Harama.
čim čim sam se smjestio, nazvao sam Djendjeta. frajer rihta sve živo: od white widdowa do lokalnih izbora:
-De si Đenđi carski pavijane!
-OOO pa de si Dože bjelčugo kavurinska?
-Eto me u ovoj tvojoj savansko-prašumskoj nedođiji.
-Opaaa brate! nego, jesi ponio kurac ovaj put sa sobom? imam opaku robu frende!
-Mojne me opet s onim tvojim neandertalkama. nemam više tolko ogledala. daj nešto što nisam nikad probao. neku totalnu nekonvenciju.
-Ti što nisi probo? Pizdo nedojebana, Afrika cijela ne bi tvoju bolest nahranila...imam bomba stvar-kurva bez nogu? ko top čovječe!
-O majku ti jebem bolesnu! Upiši me za ponedjeljak!

Kako vidim na ulicama, građanski rat ne jenjava...he he, da gospodarski rast my ass! još 1999. kad smo onoj slončugi kljove pilili flexericom, Robert Guei me žico Zastava kalaše po 2 eura komad. uvalio mu pun brod zaštekanih ero uzija. stvarno ne kužim kako je uspio taj puč. valjda su kršćani imali samo toljage.
na plantaži opći kaos. nekakva humanitarna misija ispire mozak klincima sranjima o exploataciji i potrebi obrazovanja. još i neka lokalna komunjara. kune se u Gbagba i naskakuje stabla. tamani urod pa ga na crno liferuje za Pionir Suboticu. u nutelu ću ga pravim! postrojio sam ujutro klince odmah konstatirao u čemu je problem-prosjek godina 15! to sve već pokvareno i zadojeno anti-globalističkim pizdarijama. pola sam ih odmah otpustio i unovačio friške 12-godišnjake:
-ajmo momci, ciop ciop! ko bi vam još dao dolar i po na dan!
uglavnom, da ne duljim puno, 6 sam muha jednim udarcem satrao. eto me na aerodromu u mrskom Yamassoukru. pod rukama mi teplo izdanje Glasa Abidjana. čitam o pokolju misionara pored jedne plantaže kakaovca kojeg su izveli gbagbovci. stiže poruka od Djendjija:
"haraš li išta?"
odgovaram:
"hromo"



- 01:41 - To te ja pitam (1) - Print - #

četvrtak, 01.03.2018.

One night in Bangkok

-Cijenjeni moj Jonathane...nije to više taj Bangkok!

rekoh nastojavši prizemljiti njegovu impresiju jednim prosječnim ping pong partyjem. svašta je još pred nama, a on je zinuo na običan dvoboj curki koje iz vagina ispaljuju ping pong loptice. sutra idemo na Koh Samui. nekakav resort nas je pozvao da kao članovi žirija na izboru za miss kokos uveličamo predstavu. takve se manifestacije obično završe suite grupnjakom i duvanjem. volim Koh Samui. baš zato što je tako mass turistički sterilan. i baš zato što su kurve skuplje nego na kopnu.

Jonathan je naravno, prvi put u Indokini. trebao je snimat nekakve editorijale, ali su mu prvu večer dva lady boya nešto ubacili u drogu i maznuli mu aparaturu i lovu. najzad su ga posredovanjem agencije uvalili meni. naplatit ću im masno taj tutorial. momak je neloš, ali zapadnjački priglup, a koliko vidim i prilično nastran. ostane li duže u Tailandu, mogu ga zamisliti kako na nekom ping pong partiju loptice ispaljuje iz šupka. inače je iz Southebya. gdje god to bilo...

hidrogliser kreće u 5, sad je 2. cjenkamo se s nekom prekrasnom kurvom koja nas pristaje splitati u jednom lučkom svratištu za soma i po bahti. nažalost imamo samo jedan prezervativ. sori Jonathane, moraćeš malo prošetat po luci. ja ću to vrijeme upražnjavati nadopunjujući se s tom sladostrasnom vaginom iz koje upravo čujem dopirati zvuk mljevenih kamenčića i žuborenje u valovima.

I fuckin love my life
- 15:26 - To te ja pitam (2) - Print - #

Design @ by:Nisa