27

četvrtak

lipanj

2024

Šarena ogrlica

Sad kad mi se sve sleglo i nakon premišljanja da li obznaniti ili ne,
odluka je pala i obznanjujem; 24. lipanj, ponedjeljak, u prostoru
Gradske knjižnice moga grada, okružena svojim pdupirateljima i
lijepim brojem sumještana, promovirana je još jedna moja zbirka
pjesama Šarena ogrlica. Kao i sve dosadašnje zbirke MH ogranak
Čitluk odlučila se na izdanje, hvala im. Ima samo jedan mali "problem",
ista je zavedena u Sveučilišnoj knjižnici Sarajevo, BiH, što ne umanjuje
moje zadovoljstvo da sam godinama slagane radove dovela u red i
pod oštrim okom recenzentice dala konačan oblik svojim "pjesmicama"
kako je prije mnogo desetljeća poeziju imenovao moj pok. sumještanin,
veliki Ivan Raos.

Već kad je objavljeno i ponuđeno na pladnju mojoj lokalnoj zajednici, red
je da to kažem i ovdje, na mjestu koje je ipak moj "dnevni boravak", s vama
koji mi dolazite i kojima odlazim u pohode.

Zbirka je dobila ime po raznolikosti tema tako da nisam htjela ni tematsko
razdvajanje, točno je onako kako priliči momu nemirnomu duhu, malo sunca,
malo kiše, malo vrta i "kuhinja" svih vrsta. Kažu mjerodavni da je životna, bez
sladunjavosti s primjesama humora, ironije i samoironije, pa ako netko ima
afiniteta za tu vrstu "naklapanja" slobodno se može predbilježiti.

Hvala svima koji podržavaju trud svake vrste!

<< Arhiva >>