12

petak

siječanj

2024

Možda je od viroze

Osjećala sam se malo oporavljenom, korone nije bilo, tek
neka viroza, tako joj je ime a možda tek nadimak, nevažno.
Sad sam u sumnji, bojim se da sam još u bunilu, a fibre nema.
Čitavo jutro slušam govorancije s TV-a i ništa ne razumim, zar
me baš opalilo u glavu ili nam se ne piše dobro?

Da riješim nedoumice upitat ću vas, a među vama ima pametna
svita. Jesu li mi i uši zakazale ili je stvarnost uvođenje ovih zakona
"o jeziku na vitru?" Znači li ovo da nas može snaći bilo šta, nema
zvat Provjereno ili nekog novinara od formata, čekaj do Neuma,
institucije su tu da riješe vaše probleme? Osobno imam problem
s naplatom odštete nakon prometne..., osma godina gazi. Dobila
desetinu iznosa, mogu cilu godinu na kavu..., dobro sam prošla,
neki nisu ni moje sreće. Nije ovdje u pitanju novac koliko odnos,
a taj je..., " šta mi može jedna baba, moj tatica je ipak lovaš koji
je meni s osamnaest dao da vozim "merđu" i kosim k'o kosilica.

Znači li to da ja zovnem novinare, po novom bih bila opako sankci,
jer šta ja imam dizat buru usmjerenu uglednom građaninu kad iza
mene stoje institucije?

Nije mi padalo na pamet zvati novinare, to je preteško za moje biće,
već sam ja to prekrižila. Jedino čudo (a mali ima veze s Međugorjem)
bi moglo prosvitlit savjest, mozak ili što već ta vrsta ljudi ima.

Ja ovdje nisam bitna, osobito neka moja priča, sića u odnosu na priče.
Da li se stvarno vraćamo na udbaške metode, a puna usta su kontra
te iste UDBE, da li smo odjednom ljubitelji Južne Amerike i neke tamo
čelične Koreje? Volim ja Južnu A. samo mi se baš ne sviđaju režimi.

Ne vjerujem da se naša mladost borila za stanje nacije koja će biti "šoto
kuco" ili prevedeno..., šuti, ne buni se, ne gledaj iza sebe.

S druge strane jučer čujem (ispravite me ako griješim), kolike kazne će
dobiti zlostavljači, ubojice žena, pedofili..., zgrožena sam, to donose
izmjene zakona. Pedofili i silovatelji do pet godina, onda dodajem, ako
ima olakotne okolnosti, prošeta dva puta po zatvorskom dvorištu, ništa
slično u zatvoru ne napravi i ajde kući pivajući.

Užasavam se života u takvom društvu, ne zbog sebe, zbog svoje djece,
zbog vas mlađih i mladih..., ovo ljudi moji nije dobro.

Ako mi mislite da je ovo ispravno ispravite me, jer je moje izlaganje sigurno
posljedica viroze u trajanju.

<< Arhiva >>