23

subota

prosinac

2023

U skladu s trenutkom

Uza najbolju volju jučer se nisam mogla oglasiti, a nije da nije
bilo materijala. Ima ga i danas, hrpa, a znate kako je teško iz
hrpe izvući najbolje. Zato se neću previše upinjati da vam iz
povijesti izvlačim činjenice, li iz Biblije podatke koje svi tumačimo
na svoj način. Neću vam govoriti ni o kolačima zbog kojih padam
s nogu jer mi dolaze moji najdraži uz izuzetak dvoje od najdražih.
Njima se nisu poklopile "kazaljke", ali oni znaju da sam s njima
kao da su tu, s jačim osjećajem iznutra.
Stigla je babina Pahuljica, tako je zovem od malih nogu i to joj
ništa ne smeta. Poklonila mi je današnje popodne, ljekovito
vrijeme, ljekovitije od svih melema, još da mi je zasvirala osjećaj
bi bio potpun. Dosta je svirke, neka se dite malo rekupera.
Znači, moja jedinica dolazi priko puta svojoj materi sa svojom
dicom i ćaćom svoje dice. Nismo u kompletu, ali šta se može.

Spiza je spremna, sutra samo dorada, najskromniji aranžmani
od svih Božića, ali zato postoji jedan koji će zauzeti počasno
misto u mom domu, stigao priko rijeka i planina, polja i dolina,
stigao meni od drage osobe, gesta me dirnula do boli..., ako
ovo čitaš hvala ti i volim te, za moje želje svakako zna.

Kratko sam se i čula s par dragih ženskih glava, obavila neke
posjete, ostale ću iza Božića, ni ja nisam šta sam nekoć bila, za
sve mi triba duplo vrimena.

U ovom trenutku, sve šta mi pada na pamet je da vam uputim
čestitku od srca, da vam svima poželim zdravlje, može malo
sriće i ljubavi, ono da bude horoskopski, želim vam, t.j. želim
nam da jedni drugima budemo ljudi. Svi mi imamo svoje mušice
i svoje žute minute, mušice poprskajte nekim bezbolnim sredstvom,
a žute minute se mogu i prifarbati, neka budu u skladu s ovim
veličanstvenim trenutkom kojega slavimo svatko na svoj način.

Bilo zbog tradicijskih vrijednosti ili iskrene i tvrde vjere u ono što
kažu zbog čega se rodio, zbog čega je živio i žrtvovao se, u
svakom slučaju ga slavimo dvitisuće i kusur godina.

Da barem mrvicu slijedimo ono što je propovjedao, da se radi i o
samoj legendi vrijedno je, uvijek je vrijedno ići stazama dobra.

Sretan vam Božić svima:)))

<< Arhiva >>