25.02.2012., subota

Hrvatska Carbonara

Hrvatska Carbonara

subota , 25.02.2012.
npr.:
-100 gr. brašna
-1 jaje
-malo soli
to je omjer jaja i brašna, za više manje sve tjestenine

-2 gl. c. luka
-5 režanja češnjaka
-2 dcl k.vrhnja
-100 gr gorgonzole, more i Zdenka, ak nemate para, ma bilo kaj, koji.
-parmezana, ili nekog ribanca
-špeka, dimljenog, sitno sjeckanog

Zamijesiti tjesto i trgati ga prstima u slanu kipuću vodu.
Od zadnjeg ubačaja, zadnjeg komadića, na laganici, cca 5 min.









Na svinjskoj masti, zdinjstati c. luka na staklasto,
ubaciti špeka, slanine, pa još malo,
pa gorgonzole, pa vrhnja, pa kad se sve stopi i ribanog sira, nekog,
i kad se to,....,
je kurac, zaboravil sam češnjak.I njega pred kraj, da mu se sačuva aroma.

I kad se to rastopi, to prek tjestenine.
Zmešati i to je to.

















Viva la Croatia, šta klinac Italija.
To je Carbonara!
Jaja?
Pa u tjestu ih imaš, blog te mazal!

- 15:30 - gukni (3) - štampaj - #

24.02.2012., petak

Carbonara

Carbonara

petak , 24.02.2012.
Vele da po oriđiđi receptu ide prsuto, na maslinovom, pa na fresh skuvane špagete, onak se umute 2-3 sirova jajca, koja od vrućih špageta
ispadnu umeko.

Jučer mi je bio jako dragi gost, no mene nebi.
Sticajem okolnosti ostao sam bez ručka.
Ostala jedino tijestenina!
Hoće Zmaj sada meni, extra ručka.
-daj starka, batali, sad će tajo nekaj,....ti odmaraj!

Puna zdjela kuhanih "penne lisco"





-Imaš vrhnje?
-imam
Veli Zmaj.
-a jaja, parmezan?
-parmezana nemamo, ali imaš frclek nekog starog sasušenog sira i dva
dvokutića Zdenke.

Za dvije kile lijepo rezanog pršuta, po 68 čuna, oboje znamo.
Da oboje, i djeca, pa se topi ko snijeg na +16 NC.





Našel tata i frtalj neke pvc piksice, nekakvog mazivog sira.
Odlično "smeće".
Ja sam taj kaj čisti frižider i tanjure od ukućana.

Pa prvo pršut, malo, šparljivo.
Nek se deca guše u njemu, ta moji su.
Kom ćeš, ak ne detetu, jebem li im mater!



Na laganici, na maslinovom.
Zamutiš jaja i vrhnje, oprezno soli i
wuuuuuušššššššššššššššš
u tavu, prek pršuta.

A more i špek! Kaj fali špeku?

Pa u to ona dva dvokutića naše Zdenke,
Pa kad se to rastopi, a sve na laganici,
onaj frclek, bivše Gaude!









Ausmeš sa tijesteninom,...............



Trpaj!
I u slast!



No da!
Skoro zaboravih!
Ovo je da prostite kurac od recepta!

Sutra, samo za bog hr, međimursko-podravska Carbonara!
Kaj kurac znaju Talijani.
To je hranaaaaa!


- 18:07 - gukni (5) - štampaj - #

23.02.2012., četvrtak

Sommelier

Sommelier

četvrtak , 23.02.2012.
Riječ sommelier dolazi iz francuskog jezika, a doslovan prijevod bi bio onaj koji služi vino, konobar za vino.

Sommelier je educirana osoba, vrhunski poznavalac vinske kulture koja gostu daje preporuku i poslužuje određeno vino uz određeno jelo. Sommelier brine o vinu od trenutka njegove kupovine, čuvanja, pa sve do posluživanja.



--------------------------------------------------------------------------------------------


Kušač vina kod jednog poznatog veletrgovca vinom je umro i firma je
objavila
oglas za zapošljenje novog kušača.

Za posao se prijavio smrdljivi, prljavi pijanac.

Direktor firme smišljao je način kako da ga odbije.

Dali su mu čašu vina da kuša...

"Muškat, tri godine star, uzgojen na sjevernom obronku, odnjegovan u
čeličnoj bačvi. Niska kvaliteta, ali prihvatljiv."

"Točno", reče direktor. "Dajte mu još jednu čašu na probu!"

"Kabernet, osam godina star, jugozapadni obronak, hrastove bačve, zrenje na
8°C. Još tri godine zrenja i pokazat će najbolje rezultate.."

"Točno." Treća čaša...

"Bijeli šampanjski pinot, visoke kakvoće i ekskluzivan", hladnokrvno reče
pijanac.

Direktor je bio zapanjen. Namignuo je sekretarici i nešto joj prišapnuo.
Ona izađe iz sobe i vrati se s čašom urina. Pijanac gutne...

"Plavuša, 26 godina. Tri mjeseca u drugom stanju i ako mi ne date posao,
reći ću tko je otac!"



- 17:07 - gukni (7) - štampaj - #

22.02.2012., srijeda

Majstor u kući

Majstor u kući

srijeda , 22.02.2012.
Sam svoj!
Elektroniku ne volim.
Ne zato kaj je neznam popraviti, već kaj je tak sitna, da je ne znaju ni
tzv. Servisi popraviti.

Kupim si novog fotića i nakon, jako brzo, nekaj zuji nutra.
Garancija, sve, odem na servis, ono IME, šminka, najs,
velim kaj je i onak sumnjičavo priupitam:
-sorry, aaaaa, imate vi tu kakvu jebenu lemilicu, ili povećala?
-neee, a zakaj?
-Zakaj? Sad bute slali to u Japan na servis, putovalo bu mjesec dana, pa nazad mjesec, maspater,.....
-nenene, ne u Japan, u Frankfurtu je centar

I nakon mjesec dana sam upal direktoru u sobu i Blogmater i dobih drugi novi. Metardevedeset, 120 kg, pa se ti zajebavaj zmenom, maspater!!!!

Tak je bilo i s Garminom, navigacijom.
Prošla garancija, Garmin riknul, ja do njih, ide on spajati na PC, da vidi kaj je.
Mam sam popizdil.
-daj ne gubi mi vrijeme, to sam i doma na svom PC vidil da ne dela.
-je, ali mi vam imamo softvera
-ma poserem ti se na softver,....i kaj, kad ti softver veli da ne dela?????
I tak je i bilo.
Veli njima njihov softver, da je moj Garmin pokvaren.
Ma nabijem Vas!!!!!

Zato tata voli mehaniku, pogotovo onu socijalističku, po kojoj smo pljuvali.

1. Mesoreznica
Gorenje,....riknula.
Zeme tata šrafcigera, rastepe to, kad ono, fale grafitne četkice.
Nakon 15 godina riknulo, eeeeeeeeeeee, 15 god..
Sve aluminijsko, sve neogrebano, jedino te četkice.
Ležišta čitava, federi čitavi.
Servis?
Ma zaboravi.
Pravac susedu, penzioniranom električaru.
Nađem neke slične, ali prevelike.
Nikaj, šmirgl papir i tata doteral gabarite.
Eno je radi. Napravil sam još dva para rezerve, za sljedećih 30 godina.

2.Šparet-štednjak, eeeeee, centar svijeta.
Nekaj, "pajnglllllll" u vratima pećnice, vrata malo vise, ma,
sad će tata to.
Je, klinac, nemrem ja to skinuti dole.
Pa bajaj prvi dan, pa bajaj drugi dan, ono, po pol ure, do uru.
Treći dan popizdim i otkrijem štos, majstorsku caku.
Prosto ko pasulj!

Kontaktiram servis,.....
-je, sad bumo mi došli
-pokaj dolazak?
-200 čuna
-ma fuck off, jebate, pa da s "Cameom" dođete, bilo bi jeftinije.
-pokaj su vam panti?
-65 čuna

Ajde, još bi ga i kupil, ali ni mi vrag dal mira i popravim ga.

I kak sam apsolviral vrata pećnice,........................

















Utakneš nutra u ležišta.



Cimneš vrata dole, oslobodiš "osigurače" i zakleneš pante.





Malo i opereš sve, kaj ne?
Je, gumbi su se zlizali, a komad je oko, cca 35 čuna.
E nedam!!!!!!
I ja i Zmaj smo naučili, di je kaj.
Brajlov sistem!



I kao da je neki vrag ušel u kuću.
Kad te hoće, te hoće!

Počela "fidovka" izbacivati, dok pere vešmašina.
Ja trk do suseda letričara:
-čuj, znaš, veš........................
Tu me prekine.
-znam!
-pa kak, nisam ti ni rekel
-svima u zgradi se to dešava. Izvođač radova postavil slabe kablove pa se kuri
-"Zagrebgradnja"?
-da
-ooooo da im i oca i mater!!!!!
- preštekaj na neku drugu utičnicu i pritegni žice u utičnici, jer, ak je labavo,
grije se i zajebava

I napravim,....eno je dela,....isto gorenje
Promjenil sam joj prije par let grijača. 37 kuna!
Vi koji pizdite pare na Calgonite, da bi vam skidal kamenca,
zapitajte se koliko para spizdite godišnje na tu pizdariju, a grijači su max. 100 kuna.
Pa ga svake godine mjenjaš, maspater!!!

I tak ja šerafam po kući i dođe mi unuka Valnea i
-deda, kaj delaš?
-ma, popravlja deda
-a zakaj?
-ma sve je staro, i to i ja i baba,.....................
-deda, mi ti sve novo u kući imamo.............i modernije je nego kod vas.
-e jebem ja tebi babu tvoju staru
-baka, bakaaaaaa, deda je ponovo rekao prosto!
-ma sad ću ja njemu dati po guzici!

I onda ritual, a unuka cvate.

Pa klizna balkonska vrata.
Ajoooooj, tu je opala dr dezertacija, no to, kaj doktori delaju, kad su pametni.

Povlečem nazad, da otvorim, a ono nazad, ali tam.





Pa vrtim, pa nađem dole, dvije nekakve žićice, nekakav feder,
pa bajaj ti Prika, di je to bilo, kak je to radilo i to,....sve.

I piknem ja to aparatom za varenje i je to to, ali od grijanja zgubilo funkciju.
Ali to je to!

I nađe tata nekakvog federa i rastegne onak muški i napravi nekaj takvoga
i Bloga mi šljaka.



Velim, volja je bitna!
Sam si napraviti.
Nije škrtost u igri, nego kaj te lopovi oće nasaditi i zajebati.

Najprimjer je Klima.
Kao, treba se dopunjavati svakih 2 godine.
Daj ti to Prika napuni ko moj frižider, pa začepi kak spada i odjebi 15 godina od mene, koliko mi radi taj frižider, maspater lopovsku.

Mislim, poanta ovog posta bi zapraf trebala biti, kak da si sami pomognemo.

Eto, pa ak nekom morem pomoći, ak nikaj drugo savijetom,....tu sam.

Ma sve i oko sexa, slobodno,...............!


- 18:10 - gukni (10) - štampaj - #

21.02.2012., utorak

Alexandar

Alexandar

utorak , 21.02.2012.
Seve, čestitam ti!!!!
Puno zdravlja i sreće svima.



Kako sam sretan!!!!

Danas slavim!!!!

Ma kud bre Alexa?
Svaka Vam čast!
Živjeli!!!!

Ako ikoga volim, to je Severina!

I nemoj da mi neki fakin na zgradu ponovo napiše grafit:
"Ko sluša cajku, jebemo mu majku!",
jel ak ga ufatim, najebal je!



Ma još jedna!



Pa ne ispadaju Alexi serijski van.
To majke rađaju svakih 1000 godina, jednog pravog!

Jel tak!
- 17:41 - gukni (8) - štampaj - #

19.02.2012., nedjelja

filano pile

filano pile

nedjelja , 19.02.2012.
Namjerno sam stavil pile, a ne picek, da mi pak neko ne pomisli na pajceka.
Ko ja za bicka. Kad sam mislil da je to mali bikić, a ono krmak, jebač, ccccc.

Prvo, starog kruha, cca., 4 šnite, bez kore. Toga ima doma. To skupljamo,
pa žena pelja kolegici na posel. Neka zagorka, kaj imaju pajceke doma.
Navek nas se seti. Za kolinje dobimo po tablu špeka (poslije), kakav komadić
meseka, a muž joj dela u Šumariji, pa često i kakvog vrganjčeka.

Kad smo već kod krmka i Konzuma, a apropo suhih vrganja, Krmak je
rapidno pojeftinil.
Sa 85 kn za 50 gr. suhih vrganja, na 35.
Maspater pohlepnu, pa ne kupuje ti Rokfeler po Konzumima, već Mi!!!!!!!!!
Eeeeeee, 1.700 kn za kilu, a svi po gradu za max. 600 kn za kilu.
Inače kila je appx., cirka, okolo, cca.: 9.200 gr. svježih.
I jebo tartufe! Vrganj je jedan i jedini!

A di ja ode u pičku svoje matere.
Kruh i namočiti u mlijeku. Sad ga barem ima. Po cestama nam curi.





Jetrica, pileća, cca. 250 grama, sitno sasjeckati.
Dvije glavice c. luka, sitno, pa zdinjstati na "staklasto".
Pustiti da se ohladi.
3 režnja češnjaka
pola ribanog muškatnog oraščića
Ovog našeg dalmatinskog, maspater i pašticadi.

Ma čitam neki dan, nekog seronju iz Dalmacije, na Coolinarki,
pa njegova pokojna baba, jedina radila original pašticadu, pa unutra 4-5 muškatnih oraščića.
Nagrađivano po natijecanjima!
Cccccccccc, ono prije 200 godina, sve vrvilo od muškatnih oraščića.
Čak su i pjesme ispjevane:
"Kad mend, ovaj, muškatni oraščići procvijetaju", maspater!

-biber
-soli ne. Samo žličicu i pol onog od onog lopova iz Koprivnice.
-malo timijana, origana
-jedno jaje, ako imate lijevo.
-e sad, bilo malo prerijetko, pa tata dosul još prezli
-i još malo špeka

Fila se more kombinirat na 100 načina. Može tu i riža na mjesto kruha.
Šunka, kajjaznam gljiva, kakva povrćka, voćka, ma mašta.





E sad, ooooo Esade, ostalo te file.
pa tata napravil čamčića od alu folije pa nutra, pa dodal još alu folije,
pa skup sa picekom u protvan. Tati za gablec, zutra!





















Picek je soljen sam izvana, a nutra je žličica i pol vegete.




A jesam se nakrkal, ko Hektor, a poslije zakrmil ko veliki, do malo prije.
Najvjerojatnije bum noćas manevre imal.
Zmaj noćnu dere, tak da od prcaže nikaj, barem meni.
Za nju neznam jel bu se snašla, ili bu se kartala!?????

update 00:24

Eto, nemrem zaspati. Znal sam.

Idem čitati, možda pomogne.


- 20:44 - gukni (13) - štampaj - #

kineska juhica?

kineska juhica?



Zapravo, stigel sam na gotovi ručak.
Jedno od toga je bila pileća juhica sa grincajgom,
zelenjava,....mrkva, peršin, celer, luk, peršinov i celerov list, brokula...
Na to sam dodal morske alge, sprženog sezama, "Maggy Aroma"



i ljutog kečapa.
Kečap diže okus na kiselo-ljuto.
Meni izvrsno!

Kao grah sa parmezanom.
Klasičan grah sa zaprškom i pred jelo nekih dvije žlice parmezana unutra.
Fantazija.
Vele da se o ukusima NE, ali iste treba razvijati.

Sjetio sam se jednog dokumentarca o klincima iz nekog vrtića i
švedskog stola (interesantno je bilo da u dokumentarcu nije bilo ni jednog Šveđanina).
I sad, vidiš klince, počnu od kolača, a završe na mesu.
Ili, u jednoj ruci kiseli krastavac, a u drugoj kolač.

Kineska kuhinja je doista interesantna.
Veli jedna teorija, da je današnja kulinarija zasnovana na tri prakuhinje:
kineskoj, perziskoj i mexičkoj.


- 06:29 - gukni (9) - štampaj - #

18.02.2012., subota

PTSP

PTSP

subota , 18.02.2012.
Obuzel me taj neki Piti Jesti Piti.
Ono, sunce vani, sve zalistalo, fergazeri delaju na turbo, kita u pripremi i sad bi ja malo landral.

Sorry, dugo me ne bi!

No, alkohol je problem!
Pa da izračunamo!

Cilj?
Izvidnica po škorpnikovoj,....lokacija,... "Lesnina"!
- 17:12 - gukni (2) - štampaj - #

Crvi i bakterije

Crvi i bakterije

Empirijski smo došli do zaključka, da crvi i bakterije, zimi,
čak i na sobnoj temperaturi, zapravo spavaju zimski san.

Evo dokaza.
Balzamirani hamburger od Mc Donald's-a.

-16. dan



Humor? Hm, hm!


- 10:23 - gukni (2) - štampaj - #

17.02.2012., petak

"duga" kosa

"duga" kosa

petak , 17.02.2012.
Deda, deda, vidi kaj sam nacrtala!

-kaj je to?
-curica sa dugom kosom.
-????, pa uopće nije duga?
-dedaaaaa, duga kosa!!!!!
-ahaaaaa, skužil sam



-deda, dedaaaa, nacrtala sam tetu Sanelu
-paaa, kakva joj je to kosa?
-ona ti je žuta, ali zapravo plava, tak kažu.



4,5 godina!
Sad je najzabavnije.
Provala do provale!
Imamo teku i sve zapisujemo.
Kao sa našom djecom.

Marko i Luka, kad su bili mali. Marko stariji od Luke 4 godine:
-mamaaaa, mamaaaa
-što je?
-Luka me živcira,....opalil bum mu takvu šamarčinu,
da bu mu pritisak ostal tri dana!!!!


- 20:10 - gukni (3) - štampaj - #

16.02.2012., četvrtak

štuka

štuka

četvrtak , 16.02.2012.
Skuša,....27 čuna!

E to je prihvatljiva cijena.
Je još malkice skupo, ajde, 20 da bude.
To bi bilo adekvatno, kaj ne?
A plavo, a masno, a zdravo.





Neizostavna krompir šalata!
On, c. luk, biber, sol, maslinovo!





I to je to!

Šteka blog, haaaa?
Spava se tamo?
Međedi usnuli zimski san, ha????

Ajmooooo, na noge laganeeeee

- 18:04 - gukni (11) - štampaj - #

mali noćni intermezzo

mali noćni intermezzo

Legel sam se ko kokoš u 19 sati.

Legel, daj čuj me.
Zakaj to mene asocira na Majkl Džeksona?
Valjda kaj je sav bil od plastike, a legel, vuče na Lego,
a siromah je štel da ga recikliraju u Lego kockice,
kak bi se i dalje mogel igrati sa decom.

Ma znam da ste čuli. Ja o asocijaciji.

Sanjam pokojnog Panteliju na ruskom tenku.
Uniforma i bijela košulja sa crnom Crovatom.
Desna ruka podignuta, onak na koso gore????

Skuhal sam si kakao i štel malo maslaca, onak na kruh,
no bagra me zajebala.
Stavili maslac u friđ i sad se mogu frigati.
Tvrd ko kamen.
Moral bum si sutra u radioni napraviti nekaj ovak, od inoxa.



Eeee, dva sata su, a ja tu imam pismene monologe, ccccccccc.

Jebe se vama. Spavate!

A ja si razmišljam o 1.400.000 zaposlenih u Hrvatskoj.
O proizvodnji.

Veli jedan bankar:
-naši proizvodi,..............
Velim ja:
-Ooooooooo, poserem ti se po proizvodu i cijelokupnoj proizvodnji!

Oni proizvode, ccccccc.
Pa državni aparat, pa škole, pa faksevi, pa tih 25 vojnika, pa vatrogasci,
pa bolnice, doktori, zdravstvo, pa ceste, pa sexyphoni, pa tarot, pa ..........

Valjda ima u Hrvatskoj bar 100.000 nekoga, koji zaista nešto proizvodi,
ha?????

Ha ništ, još jednu da ispušim, makar sam svoje ispušil kad sam se rodil,
pa da smirim tenzije, pa da probam ponovo zaspat,


- 01:51 - gukni (3) - štampaj - #

14.02.2012., utorak

Vučna služba

Vučna služba

utorak , 14.02.2012.
Joooooj miline popodne.
Juril sam čitavih 70 na sat doma, ko Fitipaldi.
Nigdi snijega, samo asfalt, šoder, sol i voda.

Sretnem frenda u birtiji. Inače ima kamiončića i vučna je služba.



-kae, vucibatino jedna, vani pun kurac posla a ti spavaš u birtiji.
-e zajebal bi se Alex, od posla ni "P", sve ove dane.
-daj, kaj sereš, sve sklisko okolo.
-u tom i je fora, svi se voze 20-30 na sat i to jako pažljivo.
Ak se i kvrcnu, malo strada lim, ali auto je u voznom stanju.
Sami se limaru odpeljaju.
Ja ih čekam na proljeće, onak da je suho, pa da se ceste malo "zamaste",
pa jedna kišica, a deca zaigrana. Ima ih po svud.
Negoooo, Alex, buš zavrnul rundu?
Nofci nemam!
- 06:50 - gukni (4) - štampaj - #

13.02.2012., ponedjeljak

Aaaa, nenene, Sondirani odojak i salata Olivier

Aaaa, nenene, Sondirani odojak i salata Olivier

ponedjeljak , 13.02.2012.
Mene jebali nebute!
Nismo kod doktora, pa bu mi padobranci upadali prek reda!!!!
Pak vam je Blog zjeban, ko kurvina rit, maspater!


Listen to me very carefully. I shall say this only once!

It is I, Leclerc!

Znači, komad odojka.
Kožicu odmak razrezati, pa posoliti između i po, pa okrenuri i isto.
The day after.
Gurnuti sondu, ne ultrazvučnu ni CT, već temperaturnu.







Zagrijati pećnicu na cca 150 NC.

Kako funkcionira?
Crni cajger bi trebal doći do nacrtanog praščića.
Meso se peče tako da toplina prodire u unutrašnjost, a kad prodre,
ondak je meso pečeno. Za to treba vremena.
koliko kila mesa, toliko sati, appx..

Crveni cajger pokazuje vanjsku (van pečenke) temperaturu, u pećnici.
Ona bi trebala biti tolika, koliko si nakuril pećnicu.

Dalje sam kontroliraš i nemreš fulati.



I gotovooooo!



Krasna spravica za domaćinstvo.



Prekriti pečenje folijom i pustiti da se "odmara".




E sad salata "Olivier".

Mrkva, grašak, jaja, majoneza, kis. krastavci, soli.
To sam imal!
A nisam imal, a fali još:
-tetrijeb,
-zelena salata
-repovi rakova
-kavijar
-teleći jezik
-dimljena patka

Sve bum to kupil na plaći, jedino me jebe di naći tetrijeba i dimljene patke,
maspater i patku.





I gotov ručak!

pileća juhica
odojak
za prilog salata Olivier
a za salatu?

Mislim, pa čemu, ak je salata u prilogu.
Pa kaj dvije salate?
Pa trebam i ja malo odmoriti, maspater.
A danas i moj red za čišćenje snijega, a to bu me vidjeli.
- 19:12 - gukni (4) - štampaj - #

Sondirani odojak i salata Olivier

Sondirani odojak i salata Olivier

Listen to me very carefully. I shall say this only once!

It is I, Leclerc!

Znači, komad odojka.
Kožicu odmak razrezati, pa posoliti između i po, pa okrenuri i isto.
The day after.
Gurnuti sondu, ne ultrazvučnu ni CT, već temperaturnu.







Zagrijati pećnicu na cca 150 NC.

Kako funkcionira?
Crni cajger bi trebal doći do nacrtanog praščića.
Meso se peče tako da toplina prodire u unutrašnjost, a kad prodre,
ondak je meso pečeno. Za to treba vremena.
koliko kila mesa, toliko sati, appx..

Crveni cajger pokazuje vanjsku (van pečenke) temperaturu, u pećnici.
Ona bi trebala biti tolika, koliko si nakuril pećnicu.

Dalje sam kontroliraš i nemreš fulati.



I gotovooooo!



Krasna spravica za domaćinstvo.



Prekriti pečenje folijom i pustiti da se "odmara".




E sad salata "Olivier".

Mrkva, grašak, jaja, majoneza, kis. krastavci, soli.
To sam imal!
A nisam imal, a fali još:
-tetrijeb,
-zelena salata
-repovi rakova
-kavijar
-teleći jezik
-dimljena patka

Sve bum to kupil na plaći, jedino me jebe di naći tetrijeba i dimljene patke,
maspater i patku.





I gotov ručak!

pileća juhica
odojak
za prilog salata Olivier
a za salatu?

Mislim, pa čemu, ak je salata u prilogu.
Pa kaj dvije salate?
Pa trebam i ja malo odmoriti, maspater.
A danas i moj red za čišćenje snijega, a to bu me vidjeli.
- 06:00 - gukni (2) - štampaj - #

11.02.2012., subota

Valentinovo

Valentinovo

subota , 11.02.2012.
Danas sam prolupal.
Hitil sam radio u tri pičke materine.

To jebeno Valentinovo.
Sveti Valentin
Sveti Ovaj
Sveti Onaj
Sveti Kurac
Sve Sveto

Jebate, koji smo mi ljudi čudan svat.
Od pizdarije ćemo napraviti pizdarijaretinu!

Non stop reklame:
-dođite u restaurant ".........." na Sv. Valentiniovo, ..............
-naš Šoping centar "........."
-................................................

Mislim, ono, "zaljubljen", nekakva ljubav???
Pa jebate, kaj si na ušima sjedil u OŠ, na satu biologije?
Najobičnija jebena kemija.
Ona Biblijska, kad nam je On rekel:
-i jebite se
Dobro, ne baš tak prostački, ali "množite se".
Sigurno je na matematiku mislil.

Dođeš u tu neku dob, počnu te lupati hormoni, narastu ti testosteroni,
digne ti se kita i bodi brale, dal curu, ili dečka, heh, ko kaj preferira.
Volja je tvoja.

Eto ti ljubavi i zaljubljenosti.
A ne hodati po Šoping centrima i trošiti bez veze novce,
na bezvezarije.
No već ak odeš ondak bi trebalo nekaj smisleno kupiti.
Kakav vibrosilikonski dildo, nenenenene, loše.
Ondak bu se s njim jebavala, pa nikaj od ljubavi.
Još ak joj padne na pamet da ga puši u vibro modu ON,
razbiće si sve zube i eto pizdarije.

Tak ti ta "zaljubljenost" traje par let, a dalje prelazi u interesnu zajednicu.
Najebeš si čopor dece, rintaš 10-12 sati dnevno i to je to.

Ta komercijalna mašinerija me ubi u pojam.
Nemreš nikaj odslušati, ili odgledati u komadu,
a da te time ne jebu.

Sam da se nekaj slavi.
Da se troši.

Gledam jučer taj čokoladni festival.
Ono, dijele čokoladice.
Rulja ko stoka!
Ne 1-2 bonbona, odma u obe šake, džepove, vrećice.
Pa sad taj fašnik.
Svi nekaj glumataju čitave godine, sa maskom na licu i sad si trebaju kupiti kao drugu masku.
Pa budi to kaj jesi, više manje govno, kao što si većinu godine.

Pa bu došel Uskrs, pa bumo navalili onak pohlepno na kazane pune bakalara, kaj bu nam skuhali raznorazni Kerumi, Bandići, Jumbići, Jace.

Pa 1. Maj, pa na grah.

Velim, još nam Svetog Kurca fali i
kad šipak dozori, tradicionalnog rituala ispijanja šipkovog čaja, maspater.

Daj ih gle!








- 22:17 - gukni (9) - štampaj - #

10.02.2012., petak

Exclusive, samo za čitatellje Blog hr,- Chinese winter rolls

Exclusive, samo za čitatellje Blog hr,- Chinese winter rolls

petak , 10.02.2012.
Eto, za ne vjerovat.
Gledam po Internetu te kineske rolice i sad,
te proljetne, te
ljetne, te jesenske,
ali nigdje zimskih rolica.
Pa nije valjda da zimi ne jedu ništa.
Rekoh sebi, ajd Alexa ti to malo istraži.
mislim, nema logike.
O moj Bože, došao sam do frapantnog otkrića.

Spring rolls



Summer roll



Sad da ne tražim te jesenske, da ne gubimo vrijeme.

Prvo sam pronašao recept.
Star je par tisuća godina i za njega se nezna.
Dobih ga, nećete vjerovati, od stare Fate Monteno iz Gornjeg Vakufa,
preko FaceBook-a.

Ide ovako:

-pola kile mljevenog buta kineske svinje



-pola kile mljevene plećke kineskog vodenog bivola (waterbuffalo)



-glavica kineskog kupusa kiseljenog u bambusovim bačvama

-200 grama sečuanske planinske riže, dugog zrna
- dva jaja, lijevo i desno od pekinške patke
- 100 gr. suhog špeka, kineske svinje, sušene na dimu od bambusovog
lišća
-kineski češnjak iz Konzuma
-spring onion, kineski, prepržiti na sezamovom ulju
-soyina sol
-cayenski papar
-i malo šafrana, radi boje

To sve zmešati i puniti u rolice kiselog kineskog kupusa.





Posložiti u Wok, preliti kineskom vodom, stavit još malo dimljenog špeka i rebaraca, od kineske svinje, ko voli, još malo i bambusa i kuhati 2 sata, poklopljeno.





U slast ljudi!



Pa rekoh, od kud ti Fato taj recepat?

I počela priča.
Kaže stara da su oni došli u Bosnu još davnijeh dana.
Oni su, tj., njeni preci, porijeklom Talijani - Monteno.
-pa jel ti Kemal šta u rodu?
Pitam ja. Da nije.
Mleci, trgovci, iz mletačke republike, pa trbuhom za kruhom i čuli da u Bosni ima puno Šljive i šljivovice, pa da probaju napraviti biznis.

I sad, jedan od tih čukun, čukun đedova, zvao se Muyo, Monteno, Polo.
I vidjeo on, slabo šljiva rodila tih godina, vrag odnio šalu,
treba spasiti biznis, te se odluči na dalek put, kako bi ispitao nova, potencijalna tržišta.
I završi on u Kini.
I tamo nakrade svakojakih đakonija i bris nazad za Vakuf.
Vele, svašta donio. I bačvu baruta i kompas i svile i Mirnovec pirotehnike,
raznih recepata za tijesteninu, kineskih štapića za jest, ma svašta.

No jebežljiv, kakav je bio, baci on oko na neku Hasanaginicu i pričepi je.
Tata joj je bio neki Osman Hasan Šećerbegović, glavni Paša za svu ispašu
tadašnje Bosne Srebrne, a i ovih okolnih, crvenih i bijelih.
Ova zatrudnijela, puko belaj i veli njemu Paša:
-e sad ću ti jebati majku
Prostačina, jašta!

I naš Monteno, Muyo, Polo, bjež!
I di će?
Pravo u vikendicu na Korčuli.
Nije krv voda, a niti su oni bili sirotinja.
Mletačka republika je bila daleko, a more je more.
Svi su oni sebi sagradili vikendice u Makarskoj, a neki imućniji i po otocima.
I da ga ne nađe Ovaj, promjeni on ime u Marco Polo.

E sad poanta!
U toj bježaniji po Bosni ispade mu ovaj recepat za Chineze winter rolls,
odnosno "zimske rolice", pa mu ispali recepti za vučena tijesta za bureke i sirnice, te ostale pite (jufke) i kineski štapići za jest.

I sad, narod, kako je pametan, našo to i vidjeo, te upotrijebio.
Jedino nisu znali šta sa štapićima, no nije prošlo dugo vremena i jedan
Haso se zvao, se dosjeti.
Uvrne malo kudelje na njih i počme čistit uši s time.
Svi ih danas imamo u domaćinstvu.
Higijenski štapići.

Eto, to je to.
Ako vam šta nije jasno, slobodno se obratite Fati Monteno na FB.

- 18:01 - gukni (16) - štampaj - #

09.02.2012., četvrtak

-

-

četvrtak , 09.02.2012.
Slavonski brod -25

Zagreb -15

E sad treba histerizirati, sad!!!

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!

(čitaj histerično)

- 06:33 - gukni (3) - štampaj - #

08.02.2012., srijeda

Zub

Zub

srijeda , 08.02.2012.
Da!
Jebe me zub,..................vremena!
počelo štekati nekaj "ratnoga".

Biljka Gavez!
Nje negdi nabijene, zapremine jedne litre + jedna litra dobre prepečenice.
Nakon skoro godinu dana, pretvorilo se u nekaj ljigavo,
groznog mirisa.

Pa u gazu s tim.





pa zavrnuti u reći ćemo, nekakav tupfer, pinklec,..............

Za ne vjerovat, kak medicina dela!!!!

Vele stari da:
-kad bi dva prsta ruke zvezal tim oblogom, da bi za dva tjedna srasli!

Tak, da upozoravaju:
-ne zajebavaj se, crni sinko

Inače!

Kupil sam si novu igračku!

Sad je svuda guram!



i u postere
i u odojka







Malo mlinčeka iiiii......??????



I onda sam spravicu štel zapiknuti "tam",
pa mi je rekla:
-ma odi vrit preverznu, kaj je tebi?
Jebi ga!
Mi umjetniki nikad nismo bili shvaćeni!
Tu i tam, tek kad smo umrli, maspater!
- 18:33 - gukni (3) - štampaj - #

07.02.2012., utorak

Zimski uvjeti

Zimski uvjeti

utorak , 07.02.2012.
Danas sam se probudil.
Izašel sam na balkon i čudil se novom snijegu, ko pura kišnoj glisti.
Tada je zahukalooooo:
-e danas ću ti popušiti, huuuu, huuuu!
Prestrašen pobjegoh u kuću.
Bila je to Zima.
Jučer sam bil malo bezobrazan prema njoj.
Došavši sa posla zalupil sam joj vrata pred nosom i rekel:
-e sad mi ga možeš popušiti!!!!
Vidjevši da nema zajebancije, odlučih se dobro pripremiti.

Prvo sam suknul 4 štampleka loze.
Tada se probudila Zmaj.
-deder stari naspi i meni jednu
-ma evo ti kurac



Ondak zajutrak, zimski seljački, naravno.



Pa još četri loze, pa dvije veste, pa buce, pa duge gaće, kapu, rukavice i van.

Primim se lijevom rukom dole za čunu i rekoh:
-ma naaa, sad mi ga možeš popušiti
-mooolim!?
Čuh glas iza sebe.
Okrenuh se, kad ono susedica.
-o, suseda, dobro jutro. Ma ste vidili kak je napadalo, ccccccc!
-da, nek nam popuši!
-??????????????????????????

Zemem mini partfiša iz auta, očistim snijega i to malo s moga.
Upalim, lampice zablesikaju, sve šljaka i
turbina i ABS i SDP i HDZ.
Zgasim HSS i HČSP, žali bože benzina.

Krenem!
Malo prikočim i zaljepim se na onu hladnu šoferšajbu.
Auto se momentalno ukopal na cesti.
-aaaahhhh Alex, jebem li te zaboravna!
Skroz sam zaboravil da sam na stare zimske gume "Good Year"
vezal 365 rabljenih kurtona.
Rekel mi je majstor da su 365 rabljenih kurtona "Very Good Year",
tak da sad na autu imam "Very, Very Good Year"

Je, da su se malo usirili, no ak bolje razmislite, od kud meni
onoliko Buffalo Mozzarelle.

Neko me pital:
-a jel se rasteže, kad zagriješ?
A ti vidi prika.



A na poslu?
Pun kurac snijega.
Veli šef:
-dajte dečki, počistite to

I ondak se sjetim onog Alije Sirotanovića.
Višestruki udarnik. Mete mulac retardirani, onaj ugljen u rudnikima.
-Alijaaa
-aaaaa
-pito te Maršal, da šta bi želio. Zaželi bilo šta, On će ti ispuniti.
-pa, akoooo može, veću lopatu!

Ccccccc, moreš li vjerovati?

No jebeš sve to!
Nek sam ja njih!



Pa prova





Pa serijska proizvodnja, da bi i Đuro pozavidjel.













I ondak SENF, spejšli!

Prepržiti malo sjemenki korijandera.



Deti proć.



4 žlice šećera, rastopiti, pa 1,5 dcl kvasine







Na to, onaj korijander, malo ohladiti pa dodati 2 dcl kupovnog SENFA
i zmiksati štapnim blenderom.

Fuuuuu, dost više.

A kak je naš Mc Sarmek?

Naaaaa! Koji dan?
Šesti dan!





- 18:53 - gukni (8) - štampaj - #

06.02.2012., ponedjeljak

Zimske gadosti

Zimske gadosti

ponedjeljak , 06.02.2012.
E, taaaakoc!
Zimo sad mi ga popuši.

Naime, upravo sam ušel u stan i zalupil vrata za sobom,
te odfrljil grijanje.

Sretnem onog svog suseda "židova".
Da mi pička materina.
A što sused.
Da koji kurac ne grijem.
-pa imaš ti svoje grijanje
-e da, ali kad ti griješ, onda ja trebam manje
-pa jebem te metiljava na mojoj grbači si našel šparati
I tak si mi izjebemo sve po spisku i daj dođi na pivu,
e da nemre, mora malom na informacije, da bu posle.

Mater mu i bojleru, svakih malo "wuuuuššššš".
Ima da račun bude..........................
Badave stan ispod, dva sa strana, te ovaj gore.
Svi zavrću termostate, jebem li ih, ko da je ljeto, a ne zima.

Jooooj, kad se setim socijalizma, novozagrebačkih stanova,
a ono, hajcaju li hajcaju iz toplane.
A ti, ak ti je vruće, otvoriš prozor i jebe ti se.
Jedino kaj su ištekavali u 22 h, a palili ujutro u 6, jebem ih škrte.

Ja to zavrnem u 8 i nema da ko dira do ujutro u 8.
-hladno nam je
-pa obucite se, jebem li vas smotane, pa nemereš mi u gaćama po kući odat,....koliki će račun biti?

A jesam se naužival subotu i nedjelju.

Svašta sam si kupil, ......od hrane mislim.
Bila plaća, para ko u Džaje.

Subota neke pripreme oko mesine za kobase, pacanje.
Nema da kupujem mljeveno.
Ja biram sastojke.

Svinjska plećka







Pa mi lopuža mesar dao junećeg flama pod rebra.



Na, gle miline.



Pa zel carskog, skinul leđnog špeka, a ostatak rebara za nekad nekaj u škrinju.





Obvezatna evidencija sastrane



Saseckal to





Na cca 7 kg mesne mase,................

Pa u to 1,8% morske soli
-dva korijena Đumbira, Ginger-a
-60 gr češnjaka u granulama
-10 kiselih jabuka, naribati
-1/2 litre bijelog vina

I mešaj sestro, više put do sjutra











I ondak BRAKE, deca gladna, Zmaj u knock down-u od noćne,
ajmooooo, wok, ćevapčići, pomfrit, ote vrit.







Meso del na balkony, neg se paca do sjutra, tj. nedjelje.
E, o jučerašnjoj nedjelji bumo sutra.

Tak sam si ponosan na svoju mozzarellu.
Daj gle kaj izvodim!






A pazi tata i na McDonaldsa

Evo jučerašnje, a i današnje fotke, tak da bi tata rekel ko nekakav
"MythBusters", da ona čuča jede govna.
Očigledno da propada, jel da?

Ova je od svježega,....02.02.12.



od jučer



od danas



A možda i ne, kajjaznam?
Znate i sami da sam sklon da serem.

A ne ono fol 175 dan!



- 18:06 - gukni (6) - štampaj - #

05.02.2012., nedjelja

ljudi, ludnicaaaaa. ponovo smo pokradeni

ljudi, ludnicaaaaa. ponovo smo pokradeni

nedjelja , 05.02.2012.


I eto te moje Mozzarelle. (pogledaj predhodni post)
Oladilo se to.
Raspakiram ja to, gric, gric, kad,
krv ti jebem krvavu, a to naš lički škripavac.

Ooooo, jebem li se blesava, ja izmislio škripavac.
Ma original!
Škripi pod zubima, al ono, škripi!

I sad, mislim si ja mislim, ...............
ma koja crna mozzarella.
Pa talijanska mafija nam ukrude i to.
Ccccccccccccc!
Od stoljeća sedmog!

A kako neće, kad im je i ona lopuža talijanska sa Korčule ukrala kinezima
i špagete i dudovog svilca.
- 19:16 - gukni (8) - štampaj - #

Od kud početi?

Od kud početi?

Hajmo mi od Mozzarelle, od prije par dana.
Ona bijeda, da bijednije nemere biti!

Znači, danas Zmaj, otišla do placa, pa zela ono naručeno!
4 litre mlijeka, direkt iz krave, jutros, pa ti vidi.
6 kuna litra!
Na te četri litre, kad se počelo grijati, usuto 1,5 žlićice "limunske kiseline".
Grijano do nekih 38 NC!
Ondak na to oko, pa skoro 1 mala žličica "sirila" iz apoteke, ove "gradske".
Poklopil to i ostavil cca 2 ure, jer sam se išel zajebavati oko klobasa,
onih sa Gingerom i jabukama, no, o tome zutra!

Nekaj šteka!!!!!
E jebo sa vam tatu

Nemrem uploudat fotke, a ovi servisi mi traže pun kurac pičkie materine adresa!!!!!




Haa, gle, pa ima i Blog tog updatera.
Već sam poživčanil, ali ono jebački,
ko jučer na Josipovića i onog Srbina.
Pa jebo bi im oca i majku obadvojici
+ sigurnosnim službama!
Eeeeeeeeeeeeeee, zimi, ono sastanak na Jahorini!
Pa majku vam jebem, kojim helikopterom toooooo,
da izvlečeš te debile??????

Pa ostalo nam pol helića i jednim i drugim!
E sad da vidjamo!¨?????

Gle, super!
Na Himalaje, jebem li vam i oca i mater, na Himmalaje ote sastančiti!!!!!!!
Jebo vas onaj ko vas je zorganiziral.
Taj nam i državu sjebal, jebem li vas retardirane.



I etooooo, stepkaaaaaaaa



I eto sira.
Znači fermentiranog, cca 2 ure na 38 NC!

Zaključati vodu, cca 3 litre sa 3 žlice soli,
zaliti taj sir i miješati, da se skompaktira!







E tak treba, to je jebena mozzarella od hrvatskog buffala.
Sam daj ga uvati za kurac pa pomuzi.
Budi frajer!
Zato to ženske delaju tam po Italiji, jebem li ih perverzne!

Malo zmešaš, u foliju i to je to!

A stepko, nek čeka zutra!



I kaj još?
Zutra klobase, mmmmmmmmmmm, fantazija!

Ajd bok!
Dost uzbuđenja za danas!
- 17:21 - gukni (7) - štampaj - #

03.02.2012., petak

Krave

Krave

petak , 03.02.2012.
Zaludile me!
Sav sam u kravama, ovih dana.
Valjda to kravlje ludilo?
Prvo ta mozzarella.
Svaki dan ja po kile mozzarelle proizvedem.
4 litre mlijeka X 5,70 čune = po kile mozzarelle
U dućkasu kosted cca 82 pa do 100tinnjak kuna,
kila, naravski, za koju treba appx. 8, do 8,5 litara mlijeka.

Jedva čekam nedjelju, da dobim to domaće mlijeko.
Kumica tvrdi da je oko 6 % m.m..



Ovu zadnju turu sam malo friziral na turbo, sa k. vrhnjem 12 %.
Mlijeko je bilo sa 3,2 % m.m..



















I tak dalje!



Rajčica?
U majku u pilju, 20 kuna, no tata zel jednu.
Bosiljak sviježi? 10 kn.
Ma i suhi je dobar!
Maslinovo?
Neprocijenjivo! Tu se nisam zajebaval.

I sad te krave!
Vele stručnjaki da to, toliko sere i prdi, da je to metana u zraku da nemreš bilivit.
I zato i je to zahlađenje!
Mislim, kad svi mogu srat, ajd da i ja malo serem, to, oko te teorije
globalnog zatopljenja.
Od sveg tog smrada počel se otapati taj Antartik, ili Artik, whatever,
maspater,.................
i te kockice leda su doplutale do nas i na sranja!
Minus 20!
Idem pišat, a ono, na mjesto toplog mlaza, pun kurac kockica.
Ko da sam ledomat!
Valjda su to ti problemi, oko bešike?

I sad, kad smo već kod tih krava, ta govedina.
Taj McDonalds!
Dobim plaću, dam klincima nekaj džeparca, kad oni trk tam kod toga "Mc".

Da im je pun kurac moje kuhinje.
Dobro, nisu tak rekli, ali kužim.

Ajd u pičku materinu, kupite i meni toga Junk Fooda.

I doniješe.
Ja to na tanjur, pa fotkam, pa me oni gledaju, paaaaa:
-a kaj delaš?
-delam projekta (i objasnim) o projektu!
-pa kaj moraš baš čitavog?
-oooo, jebem vas proždrvljive,.............naaaaaaaaaaaa!

Jučer je zgledal ovak!



danas ovak



E sada,....za mjesec dana,..........................
bumo vidili.
- 17:03 - gukni (9) - štampaj - #

01.02.2012., srijeda

mozzarella

mozzarella

srijeda , 01.02.2012.
To da sam izumljivač sira,
to vam je valjda jasno!
Maspater i švici, oni bu meni, onaj s rupicama.
Mam sam ih provalil i to davno.
Na fotka!



je šugava, neznam zakaj, no dobra.

I sad ti Talijaneri!
Jebala vas Mozzzarella.
Ja to napravim sad pa sad.

-4 litre mlijeka, ha jebiga, pasterizirano, homogenizirano,
ono, totalno, mater u piljku, pa ti siri.
-citric acid, žličica i po
-toplomjer, umočiš pa do 35
-pa kad bude na 35, šikneš "sirilo" žličicu,.....................
začepiš poklopcem i dvaest minuta.

ITD!!!!























Nikaj! Proba, mikrovalana, ide i mikrovalna, ali najlijepše sa vrućom vodom.



Mešaj sestro!



Ide to!
No, jebe mlijeko!
Naručismo za neđelju domaće, pa bumo vidili,
ali,
mozzarella je niki drugi kurac, do kuhani, pa kuhani zagrebački sir.
Zagrebački sir?
Prirodno fermentiran na 48 h iznad 24 NC,
ili kuhan iznad 35 NC.

I ispade na kraju mozzarrellaa.

U foliju pa u friđ



Kad se ohladi, super je.
No,velim, da je domaćeg mlijeka, bila bi druga spika.


- 22:32 - gukni (10) - štampaj - #

< veljača, 2012 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29        

Travanj 2023 (1)
Ožujak 2023 (3)
Veljača 2023 (1)
Kolovoz 2022 (2)
Veljača 2022 (1)
Travanj 2021 (1)
Studeni 2020 (1)
Lipanj 2020 (1)
Ožujak 2020 (1)
Veljača 2020 (1)
Siječanj 2020 (3)
Prosinac 2019 (1)
Studeni 2019 (2)
Kolovoz 2019 (8)
Srpanj 2019 (1)
Svibanj 2019 (1)
Travanj 2019 (2)
Ožujak 2019 (2)
Veljača 2019 (5)
Siječanj 2019 (4)
Studeni 2018 (2)
Listopad 2018 (3)
Travanj 2018 (2)
Veljača 2018 (3)
Siječanj 2018 (1)
Listopad 2017 (1)
Rujan 2017 (4)
Kolovoz 2017 (1)
Srpanj 2017 (7)
Lipanj 2017 (4)
Svibanj 2017 (2)
Travanj 2017 (5)
Ožujak 2017 (6)
Veljača 2017 (3)
Siječanj 2017 (5)
Listopad 2016 (3)
Rujan 2016 (1)
Srpanj 2016 (2)
Lipanj 2016 (6)
Svibanj 2016 (1)
Travanj 2016 (2)
Veljača 2016 (7)
Siječanj 2016 (9)
Prosinac 2015 (3)
Studeni 2015 (1)
Listopad 2015 (12)
Rujan 2015 (6)
Kolovoz 2015 (9)

Komentari On/Off

Box2