izvorni život

Studeni 2017 (4)
Listopad 2017 (8)
Rujan 2017 (13)
Kolovoz 2017 (19)
Srpanj 2017 (11)
Lipanj 2017 (11)
Travanj 2017 (2)
Ožujak 2017 (15)
Veljača 2017 (3)
Listopad 2016 (1)
Rujan 2016 (4)
Kolovoz 2016 (8)
Srpanj 2016 (5)
Lipanj 2016 (7)
Svibanj 2016 (4)
Travanj 2016 (1)
Prosinac 2014 (1)
Srpanj 2014 (1)
Lipanj 2014 (1)
Siječanj 2014 (2)
Prosinac 2013 (1)
Rujan 2013 (1)
Kolovoz 2013 (2)
Srpanj 2013 (2)
Lipanj 2013 (1)
Ožujak 2013 (3)
Veljača 2013 (1)
Prosinac 2012 (2)
Studeni 2012 (1)
Listopad 2012 (1)
Rujan 2012 (3)
Kolovoz 2012 (2)
Srpanj 2012 (1)
Travanj 2012 (1)
Ožujak 2012 (2)
Veljača 2012 (3)
Siječanj 2012 (4)
Prosinac 2011 (2)
Studeni 2011 (2)
Listopad 2011 (6)
Rujan 2011 (3)
Srpanj 2011 (1)
Svibanj 2011 (5)
Travanj 2011 (5)
Ožujak 2011 (8)
Veljača 2011 (12)
Siječanj 2011 (4)
Prosinac 2010 (5)

"Dan bez smijeha je izgubljen dan."
Charlie Chaplin







Ako imate što za reći putem maila, slobodno:
alen1zoric@gmail.com








































alen zorić blog













































Forum Level2






















24.02.2011., četvrtak



I've got a feeling that keeps me on my toes
I've got a feeling, I think that everybody knows.

Ev'rybody had a hard year.
Ev'rybody had a good time.
Ev'rybody had a wet dream.
Ev'rybody saw the sunshine.





Love that lasts...
...has no past




- 07:34 - Komentari (0) - Isprintaj - #

21.02.2011., ponedjeljak

I sve je tajna


Teške se kiše spremaju
Kroz tvoj se prozor samo jablani vide
A gradom munje sijevaju
Uzalud pitaš tko ide


obrati pažnju na ritmičnost ove pjesme, svaki zvuk i riječ su nekako u pravo vrijeme i na pravom mjestu. Violina se recimo pojavljuje kratko, kao sporedni lik, ali svakako igra najbolju sporednu ulogu.





Sjedim sam u zagrljaju Sile
A krila su mi spremna za let
Sa druge strane nikada i nigdje
Jedno svjetlo poziva me
A zemlja je ispod nogu tako nježna
Gleda me
I čeka da se predam
Što mi to ne da
Što mi to ne da
Neda mi da krenem na put
I tjera me da ostanem tu
I sanjam
Opet sanjam


I sve je tajna


O, kakva majstorska izvedba


- 07:22 - Komentari (19) - Isprintaj - #

19.02.2011., subota

Wanna live, wanna give




Postoji krajnja nekompatibilnost i stalni sukob između unutarnjih i vanjskih kretanja. Prije svega, potrebno je, neophodno je, razviti zavidno razlučivanje. Što se događa iznutra, što se događa vani. O kojim kretanjima je riječ ovdje, o kojima ondje. Zamućen um vidi samo ono što mu se tura pred oči. Danas mu se prezentira jedna slika, on ju proguta, bavi se njom, polemizira oko nje, bira stranu. Sutra mu se pred oči gurne drukčija, možda i suprotna slika, opet se koncentrira samo na nju, ponavlja svoje ograničene procese. Bistar um gleda jasno, gleda šire i najvažnije, nije podložan jeftinim sugestijama i manipulacijama.

Zabluda je očekivati od plitkih pristaša vanjskog, "vođa" (koga vode, kad ni sami ne znaju kuda idu) da doprinesu mom unutarnjem. Slika slona u staklarni pojavljuje se u svijesti. Nemam ambiciju biti pastir, a još manje ovca.

Moje unutarnje mora se pobrinuti samo za sebe, nitko drugi to ne može i ne mora (i ne smije). Unutarnje mora izaći u vanjsko na svoj način, pronaći kompatibilnost i svoje mjesto pod suncem.





There's more to the picture
Than meets the eye




- 06:45 - Komentari (9) - Isprintaj - #

17.02.2011., četvrtak

Novo facebook čudo ubačeno u blogove


Ako vam se sviđa ovaj ubačeni stupac na vašem blogu, u slučaju da to ne znate, imate opciju izabrati da li želite svjetliju ili tamniju varijantu tog ubačenog stupca. Lijepo je imati mogućnost izbora. Uvijek glasam za to. A uz ove dvije opcije, postoji i treća, koju sam odabrao ja, a glasi: NE želim (ne želim stupac uopće!). Ako za sebe želite odabrati svjetliju varijantu, ili možda tamniju, ili možda treću, u blog editoru uđete u Postavke, zatim u Blog , pa na opciju "Želite li da se na vašem blogu prikazuje box sa preporukama zanimljivih postova sa Blog.hr-a?" i odlučite se što od navedenog želite. Evo, čisto kao mala informacija ako netko mozga oko toga koje su mu opcije po ovom pitanju (tj. ima li ih uopće).


Stay the way you are




Klasik nevezan uz post naravno



She can kill with a smile, she can wound with her eyes,
She can ruin your faith with her casual lies,
And she only reveals what she wants you to see.
She hides like a child but she's always a woman to me.

- 17:18 - Komentari (9) - Isprintaj - #

16.02.2011., srijeda

Your heart is like an ocean, mysterious and dark


Ja nekako ne bih ni u 60-e, ni u 80-e. One su ionako uvijek na dohvat ruke. Pustim si pjesmu iz 60-ih i odmah sam tamo. Ima nekih povijesnih perioda koji imaju neku svoju privlačnost, ali sigurno imaju i niz mana, tako je to, kao i sa svim drugim u životu, dođe cijeli paket, s privlačnima stignu i manje privlačni dijelovi. Sigurno je u svakom dobu bio niz nesretnih, nezadovoljnih ljudi.
Privlačnija mi je ideja o životu izvan vremena. Mi uvijek možemo, barem na trenutak, iskoračiti iz vremena, zanemariti sat. A taj trenutak može se i razvući. Takvi iskoraci iz vremena, ulazak su u Cjelinu. Česti dodir s "tim" dovodi do promjene percepcije i život se počinje gledati drugim očima. Sve se izokrene. Prioriteti se preslaguju. Ono što je najvažnije spontano, samo po sebi, izbija na površinu. I više nema povratka natrag.


Bob Dylan - One More Cup of Coffee .mp3
Found at bee mp3 search engine




Your breath is sweet
Your eyes are like two jewels in the sky
Your back is straight your hair is smooth
On the pillow where you lie
But I don't sense affection
No gratitude or love
Your loyalty is not to me
But to the stars above

Your daddy he's an outlaw
And a wanderer by trade
He'll teach you how to pick and choose
And how to throw the blade
He oversees his kingdom
So no stranger does intrude
His voice it trembles as he calls out
For another plate of food.

Your sister sees the future
Like your mama and yourself
You've never learned to read or write
There's no books upon your shelf
And your pleasure knows no limits
Your voice is like a meadowlark
But your heart is like an ocean
Mysterious and dark.




song about marriage (vrhunski storytelling)
Bob Dylan - Isis .mp3
Found at bee mp3 search engine



Isis, oh, Isis, you mystical child
What drives me to you is what drives me insane
I still can remember the way that you smiled
On the fifth day of May in the drizzlin' rain





- 09:22 - Komentari (10) - Isprintaj - #

15.02.2011., utorak

The age of insanity (I don't wanna die here)





This is the age of machinery,
A mechanical nightmare,
The wonderful world of technology,
Napalm, hydrogen bombs, biological warfare,

This is the twentieth century,
But too much aggravation
It's the age of insanity,
What has become of the green pleasant fields of Jerusalem.

Ain't got no ambition, I'm just disillusioned
I'm a twentieth century man but I don't wanna be here.
My mama said she can't understand me
She can't see my motivation
Just give me some security,
I'm a paranoid schizoid product of the twentieth century.

You keep all your smart modern writers
Give me William Shakespeare
You keep all your smart modern painters
I'll take Rembrandt, Titian, Da Vinci and Gainsborough,

Girl we gotta get out of here
We gotta find a solution
I'm a twentieth century man but I don't want to die here.

I was born in a welfare state
Ruled by bureaucracy
Controlled by civil servants
And people dressed in grey
Got no privacy, got no liberty
Cos the twentieth century people
Took it all away from me.

Don't wanna get myself shot down
By some trigger happy policeman,
Gotta keep a hold on my sanity
I'm a twentieth century man but I don't wanna die here.

My mama says she can't understand me
She can't see my motivation
Ain't got no security,
I'm a twentieth century man but I don't wanna be here.

This is the twentieth century
But too much aggravation
This is the edge of insanity
I'm a twentieth century man but I don't wanna be here.

- 06:15 - Komentari (6) - Isprintaj - #

13.02.2011., nedjelja

Like everybody else







And I don't wanna live my life like everybody else
And I don't wanna be destroyed like everyobody else
I don't wanna get a job like everybody else.


But darling, you know that I love you true,
Do anything that you want me to,
Confess all my sins like you want me to,
There's one thing that I will say to you,
I'm not like everybody else.

- 19:00 - Komentari (5) - Isprintaj - #

08.02.2011., utorak

You don't know what you got until you lose it







How in the world you gonna see,
Laughin' at fools like me,
Who on earth d'you think you are,
A super star,
Well, right you are.




We all shine on



Why in the world are we here,
Surely not to live in pain and fear,
Why on earth are you there,
When you're ev'rywhere,
Come and get your share.



- 18:37 - Komentari (11) - Isprintaj - #






I can hear the turning of the key
I’ve been deceived by the clown inside of me
I thought that he was righteous but he’s vain
Oh, something’s a-telling me I wear the ball and chain

My patron saint is a-fighting with a ghost
He’s always off somewhere when I need him most
The Spanish moon is rising on the hill
But my heart is a-tellin’ me I love ya still

I come back to the town from the flaming moon
I see you in the streets, I begin to swoon
I love to see you dress before the mirror
Won’t you let me in your room one time ’fore I finally disappear?

Everybody’s wearing a disguise
To hide what they’ve got left behind their eyes
But me, I can’t cover what I am
Wherever the children go I’ll follow them

I march in the parade of liberty
But as long as I love you I’m not free
How long must I suffer such abuse
Won’t you let me see you smile one time before I turn you loose?

I’ve given up the game, I’ve got to leave
The pot of gold is only make-believe
The treasure can’t be found by men who search
Whose gods are dead and whose queens are in the church


We sat in an empty theater and we kissed
I asked ya please to cross me off-a your list
My head tells me it’s time to make a change
But my heart is telling me I love ya but you’re strange

One more time at midnight, near the wall
Take off your heavy makeup and your shawl
Won’t you descend from the throne, from where you sit?
Let me feel your love one more time before I abandon it

- 11:11 - Komentari (2) - Isprintaj - #

05.02.2011., subota





And in the end
The love you take
Is equal to the love you make

- 17:01 - Komentari (3) - Isprintaj - #

04.02.2011., petak

Ne izgledam lijepo, briga me za to


A ovakav talent se rađa eventualno jednom u generaciji (u slučaju da se radi o plodnoj generaciji).






- 08:02 - Komentari (6) - Isprintaj - #

01.02.2011., utorak

Ugušeni talenti


In the morning when the moon is at it's rest,
You will find me at the time I love the best
Watching rainbows play on sunlight,
Pools of water iced from cold night, in the morning.
Tis the morning of my life.




Barry Gibb je ovu pjesmu navodno napisao kad je imao tek 14 godina. Ogromni talent nije mogao pričekati mladića, probio se kroz dječaka, vrlo rano. Magična ritmičnost i harmoničnost nisu željeli ostati sakriveni.




Većina talenata ostaje zakopana. Ne uspiju se probiti. To je tragedija ljudskog života. Čovjek umre, a nije živio. U centru čovjeka, svakog, postoji ta sakrivena mogućnost, potencijal, ono nešto što samo u njemu postoji, što samo on može na svoj jedinstveni način razviti i živjeti. Nikad nije kasno. Šteta je ne zaviriti u sebe, koliko god puta bilo potrebno, u potrazi za tim jedinstvenim, unikatnim, samo našim. Ne, ne, ne mora to biti nešto što će biti zanimljvo široj javnosti, ne treba to biti ništa veliko, ništa drugima bitno. Nego bitno nama. To je naš osobni mali gral, prekriven prašinom, koji čeka svoje rođenje.



In the morning of my life the
Minutes take so long to drift away
Please be patient with your life
It's only morning and you're still to live your day






You will find me waiting by the ocean floor,
Building castles in the shifting sands
In a world that no one understands.



dodatak:

Obavijest - Film o Dylanu "Nema me" na HTV-u, u nedjelju u 23:25 h. Jest da ću si morati naviti sat da me probudi u to za mene "gluho" doba, ali što se mora/želi, mora se.




All I can do is be me.
Whoever that is.
bd


"I could've swore you was an older man."
"Well, I used to be. Much older."



- 06:53 - Komentari (9) - Isprintaj - #